Hier klopt iets niet. Maar dat snap je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 04:22 schreef Sweepstarter het volgende:
Alleen serieuze reacties a.u.b.
whahahaha idd, wat leuk!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 07:21 schreef ---Mickey--- het volgende:
Troetel, wat voor vrienden heb jij die een relatie hebben met een meisje van een half jaar. Dat is wel erg sick, of niet dan.![]()
Je bent lang bezig geweest met typen zie ik...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 04:22 schreef Sweepstarter het volgende:
Ook nu heb ik een vriendin, maar het blijft hetzelfde.
Inmiddels is het dus al lang uit
Je denkt niet... je voelt iets... Gevoel is veel groter dan verstand. Door denken kunnen dingen vervagen, maar als je gevoel het vesrtand maar blijft overheersen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:58 schreef Lammie het volgende:
Ik denk dat je gewoon tevreden moet zijn met je huidige vriendin. Je kan niet alles hebben in dit leven,
maar dat wist je al 5 jaar geleden.Het idee is vaak mooier dan de werkelijkheid.
Wie leeft in het verleden verandert in eeen zoutpilaar... Oftewel... blijf waar je zit (in het verleden en verzuur maar lekker... ) Of je gaat eens kijken naar de toekomst. Want het verleden haal je toch niet terug.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 04:22 schreef Sweepstarter het volgende:
Ik heb in de search gezocht en ik heb hier niks over kunnen vinden. Mocht ik verkeerd gezocht hebben: Punish me!![]()
Mijn probleem: ik heb 6,5 jaar geleden(!!!!) een relatie met een meisje gekregen. Ik heb ruim anderhalf jaar iets met haar gehad en daarna maakte ze het uit. In die tijd hebben we NOOIT problemen gehad. (hooguit wat kleine irritaties) Ik ben er JAREN kapot van geweest dat het uit ging.
Intussen heb ik nog eens 2,5 jaar een vriendin gehad en tussendoor ook allemaal vriendinnen. Ook daar was ik allemaal dol op en dat liep goed. Maar toch konden ze niet tippen aan die ene. Ook nu heb ik een vriendin, maar het blijft hetzelfde.
Inmiddels is het dus al lang uit en ik heb sindsdien zeer weinig contact met haar gehad. (Een paar mailtjes, dat was het wel.) Toch BLIJF ik maar aan haar denken, over haar dromen, naar haar terug verlangen, enz.
Ik heb echt ALLES geprobeerd; compleet ontkennen dat ik ooit iets met haar gehad heb, er juist heel veel mee bezig zijn om het goed te "verwerken", er over praten met vrienden, familie, enz. Niks helpt. Soms denk ik dat het over is en dan ben ik blij, maar dan hoor ik weer een liedje uit die tijd of iemand maakt een opmerking die zij ook zou maken.
IS DIT NORMAAL?? En wat kan ik het beste doen, haar vergeten of er juist voor gaan omdat dit betekent dat zij 'de ware' is? (Voor zover dit bestaat?) En zijn er mensen die dit herkennen?
Alleen serieuze reacties a.u.b.
Ik moet zeggen dat ik deze ervaring ook zeker deel. Het moment van ontmoeten was zo speciaal, en die gevoelens die daarbij waren. Triest gewoon dat je nooit meer zo'n situatie zal meemaken. Natuurlijk komen er weer nieuwe/andere/bijzondere momenten, maar toch, het blijven mooie herinneringen. Ik moet er nog vaak aan denken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 04:41 schreef Troetel het volgende:
Een vriend van mij heeft dit ook.....Hij heeft ruim 2 jaar geleden een relatie gehad met een meisje van ongeveer een half jaar....Zij heeft het toch uit gemaakt en hij was er kapot van...Hij heeft sindsdien eigenlijk geen echte serieuze relatie meer gehad omdat, zoals hij zelf zegt, niemand kan tippen aan dat ene meisje....!!
Het is gewoon het gevoel dat je bij iemand hebt gehad, wat het voor jou zo bijzonder maakte, misschien dat je daar nu naar op zoek bent.
Je kan blijven zoeken naar het meisje die dat gevoel (weer) bij je los kan maken of je moet genoegen nemen met "minder" ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |