Dat hoef ik me niet voor te stellen, dat kan ik me nog heeeeel goed herinneren. Hockeytoernooi met Oranjeboom uit de tap. Op die club zien ze ons nooit meer terug, wat een drama. Iedereen he-le-maal naar de cholera the day after. We didn't know what hit us. En toen zagen we de tap...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:02 schreef Steijn het volgende:
Ik krijg van Oranjeboom katers. Zaterdag uit eten geweest bij de Mexicaan, hebben ze alleen Oranjeboom. Ik ging dus toch maar overstag. Na 5 bier had ik al hoofdpijn. Kun je je wel voorstellen wat er gebeurd als je een nachtje door hijst.
Geen problemen hierquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:58 schreef z28camaro het volgende:
Iemand Stella al genoemd? best lekker maar na 3-4 pints ben ik al weg en word wakker met een gruwelijke koppijn.
die witte flesjes zijn cultquote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:12 schreef Shadow_Smile het volgende:
Guldendraak !!!! (zwart bier met 10,5 % alc.)
dat is 100% Ziek worden !!!
[afbeelding]
En het is nog lekker ook !!!!!
er is geen kwaliteitsverschil tussen verschillende biermerken volgens jou?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:55 schreef Xebrozius het volgende:
Als je gewoon teveel zuipt krijg je een kater, en als je de schuld afschuift op het bier ben je wel een enorme loser
Dommelsch.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:30 schreef FirstBornEvil het volgende:
[..]
er is geen kwaliteitsverschil tussen verschillende biermerken volgens jou?
om te beginnen ligt het alcohol percentage van pils rond de 5%, maar goed, het alcohol percentage zegt niks over kwaliteit.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dommelsch.
Oranjeboom.
Grolsch.
Palm.
Pitt.
Warsteiner.
etc etc.
Allemaal 5,2 tot 5,7 % alcohol.
Als je over je nek gaat van het spul kun je het bier wel de schuld gaan geven.
Maar als je een beetje realistisch bent houdt je de eer aan jezelf en geef je gewoon toe dat je teveel gezopen hebt.
Van alle soorten bier wel eens een kater gehad OMDAT IK GEWOONWEG TEVEEL GEZOPEN HAD!
Oh nee, inderdaad dat een kater veroorzaakt wordt door hormoon dat vrijkomt als je alcohol consumeert en daardoor je nieren aanzet tot vochtafscheiding zonder dat er sprake is dat je afvalstoffen moet lozen (pissen dus).quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:26 schreef FirstBornEvil het volgende:
om te beginnen ligt het alcohol percentage van pils rond de 5%, maar goed, het alcohol percentage zegt niks over kwaliteit.
Een echt onderbouwd argument, knap hoor.quote:voor jou is er geen verschil omdat je blijkbaar standaard van bier moet kotsen, van zowel betere als slechtere biertjes.
De reden waarom je soms al van 4 biertjes zat word en dus een kater krijgt heeft ook te maken met wat je de hele dag gedaan hebt.quote:p/s als je niet tegen bier kunt moet je het gewoon niet drinken
dat heeft er dus weinig mee te maken. Het soort bier, ongeacht of het percentage gelijk is, maakt zeker uit in de mate dat je een kater heb.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dommelsch.
Oranjeboom.
Grolsch.
Palm.
Pitt.
Warsteiner.
etc etc.
Allemaal 5,2 tot 5,7 % alcohol.
Als je over je nek gaat van het spul kun je het bier wel de schuld gaan geven.
Maar als je een beetje realistisch bent houdt je de eer aan jezelf en geef je gewoon toe dat je teveel gezopen hebt.
Van alle soorten bier wel eens een kater gehad OMDAT IK GEWOONWEG TEVEEL GEZOPEN HAD!
Dus jij gaat me nu vertellen dat als je bier drink wat bestaat uit:quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat heeft er dus weinig mee te maken. Het soort bier, ongeacht of het percentage gelijk is, maakt zeker uit in de mate dat je een kater heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |