naar he, getsiekletsiejekkie zeg!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:45 schreef stoepjong het volgende:
BAH! HOMO'S
Volgens mij heeft Beaver een oogje op je.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:56 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Leon?
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:57 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Beaver een oogje op je.![]()
Uhuh.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Natuurlijk! [afbeelding] Dat ik daar niet eerder op ben gekomen! Het is Jebentgeweldig!
zou je denken?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:57 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
G_E!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Natuurlijk! [afbeelding] Dat ik daar niet eerder op ben gekomen! Het is Jebentgeweldig!
Jah hoor. Die vindt je haske leuk volgens mij.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:04 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
zou je denken?
nou, daar ben ik dan lekker klaar meequote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:05 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Jah hoor. Die vindt je haske leuk volgens mij.![]()
Hm. Kweenie hoor..... is-ie al naar bed, denk je?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
nou, daar ben ik dan lekker klaar mee
Ik geloof het.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:13 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hm. Kweenie hoor..... is-ie al naar bed, denk je?
Owjah. Nou, we horen morgen wel hoe 't zit dan hè?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:15 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik geloof het.
Uhuh. Ik ben bloednieuwsgierig hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:25 schreef Waxxer het volgende:
hm hm.....
*klik*quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:33 schreef Waxxer het volgende:
oh, nou, in dat geval: mijn nieuwe column (matig hoor) staat online...
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:57 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
oh, es kijken wat je er van gebakken hebt. *klik*quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:33 schreef Waxxer het volgende:
oh, nou, in dat geval: mijn nieuwe column (matig hoor) staat online...
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:05 schreef Twaalfje het volgende:
Jah hoor. Die vindt je haske leuk volgens mij.![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
nou, daar ben ik dan lekker klaar mee
Beaver!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Ik ben zeer benieuwd naar de bronnen waar je die informatie vandaan hebt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:38 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Beaver!!
Ehm.........niet dan? Geen oogje op Kees?
Anders ik wel!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd naar de bronnen waar je die informatie vandaan hebt..
Nou............het vorige topic.......quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd naar de bronnen waar je die informatie vandaan hebt..
Nee, nou is het duidelijk. Dank je.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:46 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Nou............het vorige topic.......
Ja daar kom je nu mee.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
nofi hoor beav!
Ja wat wil je dan dat ik zeg, "Jippie!"?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja daar kom je nu mee..
Nou dat hoeft niet. (Al zou het leuk zijn. Iig leuker dan "daar ben ik lekker klaar mee")quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:49 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan dat ik zeg, "Jippie!"?
Daar ging ik ook niet van uit hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou dat hoeft niet. (Al zou het leuk zijn. Iig leuker dan "daar ben ik lekker klaar mee")
Gelukkig heb ik geen oogje op je..
Haai Waxje!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:52 schreef Waxxer het volgende:
en en en?
Sjoe. dat loopt dan allemaal nog goed af!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou dat hoeft niet. (Al zou het leuk zijn. Iig leuker dan "daar ben ik lekker klaar mee")
Gelukkig heb ik geen oogje op je..
Ow ok.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:53 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Daar ging ik ook niet van uit hoor
Jah? Nou?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:54 schreef wizarddragon het volgende:
Over wie moaten we dan roddelen.. Blond, blauwogig? Over wie hebben jullie het dan?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:54 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Sjoe. dat loopt dan allemaal nog goed af!
Ow op die fiets. Ik zocht al naar een blond en blauw-ogig tiepquote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:59 schreef Waxxer het volgende:
jamaar hai hey hoe is mijn column dan volgens jullie? Want het niveau vind ik zelf discutabel, net als de inhoud en de diepgang
geefniks beav, opgelostquote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow ok.
Najah je bespreekt daar je egien ervaringen met de tandarts en de kaakchirurg. Dat lijkt mij dan meer een weblog hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:03 schreef Waxxer het volgende:
column heniet mijn weblog
Maaarrrrr slaap lekker en hou jullie taai![]()
heel fijn, doegquote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:52 schreef wizarddragon het volgende:
Ben nog niet moe, maar ik ga toch maar slapen. Dus tot straks mensen![]()
Dat heb je helemaal goed.. 25 mei 2004quote:Op dinsdag 25 mei 2004 08:21 schreef Cybart het volgende:
dinsdag
Ik ga niet slijmen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:59 schreef Waxxer het volgende:
jamaar hai hey hoe is mijn column dan volgens jullie? Want het niveau vind ik zelf discutabel, net als de inhoud en de diepgang
*go-go schoentjes aantrek*quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:32 schreef xman het volgende:
Voor:![]()
Proud Fathers:
*knip*
Na:
En ze staan je weer beeldigquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*go-go schoentjes aantrek*
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:37 schreef xman het volgende:
[..]
En ze staan je weer beeldig![]()
* xman stelt zich citroentjes gigantische lippen voor terwil hij deze woorden uitspreken!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:34 schreef Waxxer het volgende:
hahai!
Waarom luisteren bouwvakkers en wegwerkers altijd zulke vreselijke muziek!!!
Miiiiiiiii-hiiiiiiiiii-sissiiiiiiiipppiiiiiiiiiiiiiii.......... lalalalallala
zit nu in mijn hoofd
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:39 schreef xman het volgende:
[..]
* beaverhausen stelt zich citroentjes gigantische lippen voor terwil hij deze woorden uitspreken!
Haal me dan maar eens op!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je mag m'n nieuwe mercedes wel eens lenen.
Haai Waxxebeestje!
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:39 schreef xman het volgende:
[..]
* Waxxer stelt zich citroentjes gigantische lippen voor terwil hij deze woorden uitspreken!
Hohohoooooiii, hoe was je date gisteren?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je mag m'n nieuwe mercedes wel eens lenen.
Haai Waxxebeestje!
leukquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hohohoooooiii, hoe was je date gisteren?
Hé wacht eens..ik en bievie hebben hellemaal geen date gehad gister, dus waar heb je het over, tenzij....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hohohoooooiii, hoe was je date gisteren?
oohhhhhh heb je nu een man??quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
leuk![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oohhhhhh heb je nu een man??
Op een schaal van 1 tot 10, waar 1 slecht was en 10 ja een 10 is een date met mij!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
leuk![]()
*kusknufkroel*quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:50 schreef xman het volgende:
[..]
Hé wacht eens..ik en bievie hebben hellemaal geen date gehad gister, dus waar heb je het over, tenzij....
![]()
Hoe was het dan?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:53 schreef xman het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10, waar 1 slecht was en 10 ja een 10 is een date met mij!
Hoe was hij?
aaaaawwww.....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:50 schreef xman het volgende:
[..]
Hé wacht eens..ik en bievie hebben hellemaal geen date gehad gister, dus waar heb je het over, tenzij....
![]()
Hoe was het dan?
ja nou weet ik wat de voorgschiedenis is....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Wie heeft het over afspraakjes?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ja nou weet ik wat de voorgschiedenis is....
voordat jij ook maar IETS aan info loslaat is er altijd al een heleboel gebeurd. Of was dit een hihihi eerste afspraakje?
Jij bent nog steeds m'n poekie hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:57 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
poesjes!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wie heeft het over afspraakjes?
Jullie zijn allemaal wel vreselijk nieuwsgierig. Moet je mee oppassen.
Curiosity killed the cat..
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wie heeft het over afspraakjes?
Jullie zijn allemaal wel vreselijk nieuwsgierig. Moet je mee oppassen.
Curiosity killed the cat..
Lieve Citroen,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaaaawwww.....![]()
Lieve Mango,
Je moet natuurlijuk niet met malafide reisbureaus in zee gaan... Begin dan toch met mij die trip door het gebied dat het leven heet, waar we die vitaminerijke cocktail zullen vormen en waarin we er voor elkaar zijn als er iemand uit de woeste modder moet worden getrokken....
Liefs,
Je Citroen
Ik spreek geen Limburgs.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg je dat laatste ook in hetLimburgs
?
Dat woord hoor je ook niet vaak in dit topicquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:08 schreef blublub het volgende:
[..]
poesjes!
*stil*quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:11 schreef xman het volgende:
[..]
Lieve Citroen,
Woeste golven dreigen mij te verzuipen, maar jij bent de branding die ze breekt. Zinderende woestijn stormen dreigen mij te verschroeien, maar jij bent de rots die mij beschermt tegen al dit geweld. Sneeuwstormen tijsteren mijn hart, maar jij verwarmt me met een onwaarschijnlijke gemak met je warme blik. En na alles wat er ook gebeuren zal, zullen je zachte lippen mij altijd kunnen behoeden en beroeren.
Dus laten we die reis samen maken, want waar ik dan ook zal zijn...jij zal aan mijn zijde staan!
Wij samen, voor altijd,
Je Mango
nu welquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat woord hoor je ook niet vaak in dit topic
Das haske sielug!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:25 schreef blublub het volgende:
[..]
nu wel
POESJE POESJE POESJE POESJE POESJE POESJE POESJE POESJE
[afbeelding]
doe niet zo gek, dat beest heeft toch ook in een baarmoeder gezeten, denk je dat dat ruim is ofzoquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Das haske sielug!
*lunch aan de kant schuif*quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:28 schreef blublub het volgende:
[..]
doe niet zo gek, dat beest heeft toch ook in een baarmoeder gezeten, denk je dat dat ruim is ofzo
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:30 schreef blublub het volgende:
moet je eens poes intikken op Google (afbeeldingen), de 3e rij![]()
hihihihi, wel grappig!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
OMG!!!!
Dat is niet grappig!!!
Het ruikt hier naar vis.
geheimpjuh!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:36 schreef beaverhausen het volgende:
waar heb jij last van vandaag?
hihihiquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:41 schreef blublub het volgende:
[..]
geheimpjuh!![]()
tralalalaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Zijn we d'r al achter hoe die heet?
Of moet ik f fterugbladeren
Soquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:03 schreef blublub het volgende:
ik hoef zn naam niet per se te weten. wel een paar andere dingetjes:
- hoe oud is ie?
- hoe ziet ie eruit?
- heb je al gedated?
- heb je al met m gezoend?
- ben je verliefd?
- wat voor kleren draagt ie?
- vindt je m knap?
- is ie lief?
- wat voor werk doet ie?
- doet ie aan sport?
- is ie gespierd? (logische vraag na vraag hierboven)
- waar woont ie?
- hoe ken je m?
- hoe zijn zn ouders?
- wanneer gaan jullie samenwonen?
- mag ik op de house warmingparty komen?
- wanneer gaan jullie trouwen?
- mag ik bruidegomsmeisje zijn?
- wat voor kleur jurk moet ik aan?
- toch geen jurken met strikken enzo he?
- wanneer nemen jullie een kindje?
- mag ik op haar/zn welcome baby feestje komen?
- willen jullie liever een jongetje of een meisje?
- heeft ie een huisdier?
Welcome back Kugquote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik ga niet slijmen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
So
Je lijkt wel zo'n oude spinster met een ondervraag-zaklamp
pfff en dat zeker de hele dag?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:18 schreef Jerruh het volgende:
goeienmiddag.
ik wordt ene beetje gek van al dat ge-autocad.
hee kugari, weer terug!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
...
lol, lange nacht gehad?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:30 schreef beaverhausen het volgende:
dan doe je dat toch gezellig niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:18 schreef Jerruh het volgende:
goeienmiddag.
ik wordt ene beetje gek van al dat ge-autocad.
hehe ik ook ff... ik moet nog zoveelquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
pfff en dat zeker de hele dag?
ik zit ook al de hele dag hier gegevenes te verzwmalen en in over te schrijven en dan weer opnieuw invoeren.... blehg
maar even snel hoi zeggen tegen Jerbeest
moet wel,a dersn krijgen we de presentaties gewoon niet af...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:34 schreef WAik het volgende:
[..]
dan doe je dat toch gezellig niet?
Wanneer ga je dan ontnuchteren??quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:35 schreef WAik het volgende:
donders, ben net wakkeren moet straks weer direct de kroeg in, een borrel tappen
![]()
voor mijn gevoel zit ik sinds vorige week woensdag continu aan de alcohol...
eensgelijksquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe ik ook ff... ik moet nog zoveel.
ik ga weer verder!
succews bartbeest.
zoveel drink ik niet hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wanneer ga je dan ontnuchteren??
OKay, maar daar hoef je niet lam voor te zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:46 schreef WAik het volgende:
[..]
je ligt er continu te laat in.
Soms herkenbaar jaquote:tit altijd te vroeg voor colleges etc, krijg je lamlendig gevoel van
hmmmjah...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
OKay, maar daar hoef je niet lam voor te zijn
[..]
Soms herkenbaar ja
Nee, want ik win toch, denk ikquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:06 schreef WAik het volgende:
[..]
hmmmjah...
wedden wie de minste sp heeft?
hmm dan gok ik op gelijkspelquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee, want ik win toch, denk ik
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:14 schreef WAik het volgende:
[..]
hmm dan gok ik op gelijkspel![]()
![]()
[edit] als je snapt wat ik bedoel[/edit]
Hoi 12jequote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:24 schreef Twaalfje het volgende:
*ook weer meldt*
Ff pauze hoor....
HOI!!
Ik roddel helemaal nie!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:00 schreef beaverhausen het volgende:
stelletje roddelnichten
Jajajaja dat is hem!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:23 schreef Idril-2 het volgende:Hai!
Musicology? En ... en?
Ik krijg hem over een tijdje, ben zoooo benieuwd!
heb je het nou nog niet door?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:54 schreef Twaalfje het volgende:
Dooie boel hierow
Jaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:50 schreef Idril-2 het volgende:
*wakker schrikt*hey Timmah en IBG
Was de film zo zielug?
Heb ik ook last van jah..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger Honger
Die wil ik ook nog graag zienquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:40 schreef Timmah het volgende:
Hoi!
* Zojuist La Vita e Bella gekeken heeft *
Ow, wat naar allemaal!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ja
<knip>
Lekkerquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:56 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Ow, wat naar allemaal!
En nog hongerig ook![]()
*zucht*
Ik ga eten koken nu ... twee bordjes erbij zetten?
* Hand voor mond doe *quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:10 schreef beaverhausen het volgende:.
sorryquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Hand voor mond doe *
Geeft niet hoor..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
sorry
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:19 schreef Timmah het volgende:
Ik heb vandaag de CD van de werkweek gehoord trouwens..28 juni krijgen wij ons eigen exemplaat..
Ik zal mijn eigen nummer dan wel posten..
En de drie andere zangers en 3 rappers..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]Zing mee met de beestjeswinkelmeneer!
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
En de drie andere zangers en 3 rappers..![]()
![]()
Ik heb 2 coupletjes samen met een andere jongen hoor..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Buongiorno principessa!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ja
De film gaat over een meneer die op hele komische wijze een vrouw verleid en daar ook mee trouwt en een zoontje mee krijgt. Hij heeft gewoon een hele mooi visie op het leven. Het nadeel is dat hij Joods is en dus als WO2 losbarst wordt gedeporteerd samen met vrouw en kind. Hij wil koste wat het kost zijn zoontje in de illusie laten dat het hele kamp gewoon een groot spel is... en er dus niets aan de hand is..
Idd..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Buongiorno principessa!
![]()
Heel goeie film, ik heb ook de dvd.
Hij is heel mooi en grappig, maar met een triest randje.
Dus jouw nummer is dat duet wat je met die jongen zingt?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb 2 coupletjes samen met een andere jongen hoor..Het was geschreven als duet, maar mijn nummer moest en zou het groepsnummer worden.
![]()
nog nooit gezienquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Buongiorno principessa!
![]()
Heel goeie film, ik heb ook de dvd.
Hij is heel mooi en grappig, maar met een triest randje.
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:27 schreef Timmah het volgende:
Ohw.. ik ga eten.. Tot straks
Ik heb hem dus alleen bij de Oscars gezien. In het begin vond ik hem wel grappig maar dat enthousiasme begon me na een aantal keren wel te irriteren. Z'n acceptance speeches bleven ook duren. Normaal krijgt iedereen maar 30 seconden maar hij bleef maar doorgaan. Zelf t orkest kreeg hem niet weg.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Eet smakelijk!![]()
Beaver, Roberto Benigni is een supergrappige en enthousiaste man, anders had ie ook nooit zo'n film kunnen maken. En ga die eens snel bekijken dan, is echt de moeite waard. heb je 'm ook nooit op televisie gezien?
Tis dat jij het zegt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:39 schreef Nuvole het volgende:
Even een filmfeitjesmoment, nu het toch rustig is hier:
Ik zie op imdb dat Giorgio Cantarini die Giosué speelt, het zoontje van de hoofdpersoon Guido Orefice (Benigni) in Gladiator ook het zoontje van Maximus (Russell Crowe) heeft gespeeld.
Zie je nou hoe grappig hij is? dat is toch grappig, hij houdt zich gewoon niet aan het vaste oscarprotocolletje, vind ik leuk dat ie daar dan een beetje de draak mee steekt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb hem dus alleen bij de Oscars gezien. In het begin vond ik hem wel grappig maar dat enthousiasme begon me na een aantal keren wel te irriteren. Z'n acceptance speeches bleven ook duren. Normaal krijgt iedereen maar 30 seconden maar hij bleef maar doorgaan. Zelf t orkest kreeg hem niet weg..
Het was inderdaad wel grappig maar niet 7 keer op een avond.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zie je nou hoe grappig hij is? dat is toch grappig, hij houdt zich gewoon niet aan het vaste oscarprotocolletje, vind ik leuk dat ie daar dan een beetje de draak mee steekt.![]()
Daar heb ik nooit wat aan gevonden.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:44 schreef ajuu het volgende:
roberto bengigni = de italiaanse louis de funes (in my opinion)
vroeger vond ik LdF grappig.
ik ook, maar De Funès is dan toch wat meer cru. Benigni legt veel meer gevoel in zijn films.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:44 schreef ajuu het volgende:
roberto bengigni = de italiaanse louis de funes (in my opinion)
vroeger vond ik LdF grappig.
*heel erg niet meedoe*quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:54 schreef Waxxer het volgende:
*hysterisch Prince-kreuntje doe*
uuuuuhhhh!!!!!
Hoi!
Ik krijg zojuist het volgende aangereikt van het hoofd van mijn Intelligentiedienst:quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:03 schreef blublub het volgende:
ik hoef zn naam niet per se te weten. wel een paar andere dingetjes:
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik krijg zojuist het volgende aangereikt van het hoofd van mijn Intelligentiedienst:
*knip*.
police academy avant-la-lettrequote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:48 schreef Nuvole het volgende:
[..]
ik ook, maar De Funès is dan toch wat meer cru. Benigni legt veel meer gevoel in zijn films.
Volgens mij ging LdF veel meer puur voor de lachers.
Die gendarmes vond ik vroeger wel grappig altijd, maar dan natuurlijk omdat het zo knullig en tegelijkertijd soms nogal grof was.
Gladiator moet ik ook nog eens op een dvdtje bemachtigen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik krijg zojuist het volgende aangereikt van het hoofd van mijn Intelligentiedienst:
- mag ik op de house warmingparty komen? nee
- mag ik bruidegomsmeisje zijn? nee
ohw okquote:
Geef nou maar gewoon aan of het klopt of niet en dan praten we nergens meer overquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Het houdt jullie wel bezig he?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon aan of het klopt of niet en dan praten we nergens meer over
business as usualquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
- wat voor werk doet ie? niet gespecificeerd
Sterke vrouwen beangstigen je?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:18 schreef Waxxer het volgende:
OMFG
OMFG
een meisje bij wie ik jaaarenlang in de klas heb gezeten, van de kleuterschool tot aan mijn eindexamen middelbare school, is bodybuilder geworden. Dat wist ik al, maar nu zie ik voor het eerst foto's op internet staan
OMFG...... meer kan ik er niet uitkrijgen.....
Hij heeft geen schildpadquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:21 schreef Waxxer het volgende:
Pardon??????? een huisdier een afknapper?????????
Ik zou in staat geweest zijn om iets met mijn huidige ex te beginnen, alleen al om het feit dat hij eenschildpadje
had
Oftewel toen ik melding maakte van mijn parkiet, het hele topic massaal:
Waxxer
Nou ik kan best tegen blote vrouwenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Sterke vrouwen beangstigen je?
Je weet nu weer waarom je homo bent geworden en altijd argwanend naar potten kijkt als ze langslopen?
twee poezenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij heeft geen schildpad.
Ook nietquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
twee poezen![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:14 schreef beaverhausen het volgende:
OK ik zal een paar dingetjes verklappen.
quote:- wat voor kleren draagt ie? redelijk merkgevoelig, maar Beavje ziet "nog genoeg mogelijkheden voor verbetering" (lees: excuus om te gaan shoppen)![]()
- heeft ie een huisdier? nee of anders is dit een Punt van Twijfel (lees: potentiëele afknapper)
Ja, twee zelfs.
quote:Daar zullen jullie het mee moeten doen.
onzin. wij zijn allemaal gek op kiki!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:21 schreef Waxxer het volgende:
Pardon??????? een huisdier een afknapper?????????
Ik zou in staat geweest zijn om iets met mijn huidige ex te beginnen, alleen al om het feit dat hij eenschildpadje
had
Oftewel toen ik melding maakte van mijn parkiet, het hele topic massaal:
Waxxer
bodybuildsters zijn gewoon engquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik kan best tegen blote vrouwen
maar ik heb een bepaald beeld van haar, hoe ze is in mijn herinnering. Dit is ronduit smerig, een en al anabolenbaal, ze lijkt wel 40/50 maar die leeftijd haalt ze in het echt volgens mij niet eensik ben echt geshockeerd....
Ik ben toch ook kei liev he?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]! Ben ik toch beter geïnformeerd dan ik dacht.
.
.
[..].
echt kei wel eej!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben toch ook kei liev he?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:28 schreef Vlarp het volgende:
huisdieren
Beavje is vliefd! Beavje is vliefd! Beavje is vliefd! Beavje is vliefd! Beavje is vliefd!
Lezen is niet echt je sterkste punt he?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:14 schreef beaverhausen het volgende:
- ben je verliefd? weet ik niet
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Lezen is niet echt je sterkste punt he?.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:28 schreef ajuu het volgende:
[..]
twee bevers?![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:29 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb een pluche eland.een "Älg", als souvenir meegenomen uit Stockholm" Ttelt dat ook als huisdier?.
jouw al-dan-niet-verliefdheid geeft wel een nieuwe dimensie aan het begrip sloooooooooww-chat.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Lezen is niet echt je sterkste punt he?.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:32 schreef ajuu het volgende:
[..]
jouw al-dan-niet-verliefdheid geeft wel een nieuwe dimensie aan het begrip sloooooooooww-chat.
ikke ook! ikke ook! ikke ook! ikke ook! ikke ook! ikke ook!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik heb een pluche Hedwig
Volgens mij ben je nu in de war metquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
he goes through more dates than a hockeygirl goes through panties.
hockey is okquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
dus beaverhausen heeft een sexdate gehad, what else is new, he goes through more dates than a hockeygirl goes through panties.
Ik heb m zelf gekochtquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
ikke ook! ikke ook! ikke ook! ikke ook! ikke ook! ikke ook!
Gekregen van mijn G_L..
.
*QAF kijk*quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:37 schreef Andyvie het volgende:
Mijn G_L moet van katten houdenWant die wil ik eigenlijk wel hebben als ik een eigen huisje heb
Doe eens nietquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:37 schreef Waxxer het volgende:
Nou, als je een meisje van school voor je ziet, van vroeger, van kleuter tot puber, haar daarna nog af en toe gezien, nu jaren niet en dan dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bah.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:37 schreef Waxxer het volgende:
Nou, als je een meisje van school voor je ziet, van vroeger, van kleuter tot puber, haar daarna nog af en toe gezien, nu jaren niet en dan dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat kan. Maar het kan ook zijn dat ik het wel ben en nog niet weet of niet ben maar het wel ga worden.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Als niet weet of je verliefd bent, betekent dat dan niet gewoon dat je het niet bent? Ik wil me verder nergens mee bemoeien ofzo, en dit is R&P niet, maar toch..
ehmquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh my fucking god I'm going to be sick!
*kotst Waxxer's schoot helemaal vol met warm klonterig braaksel
I don't remember eating that!?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:46 schreef Timmah het volgende:
Ben ik weer
* Boekje erbij pak *
Ik ben dol op nieuwe feitjes ...
Kopen is ook niet zo veel moeite hoor.. 6 euro heeft ie me gekost bij de FRS...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:15 schreef Ang3l het volgende:
I'm feeling sexy, I wanna hear you say my name.....
*swing & dans*
Oeh Battle Royale is gedow... gekocht!
Ze staan genoteerd...quote:
Dat vind ik Eng.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ze staan genoteerd...![]()
* Doorkras *quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat vind ik Eng..
*doekje paktquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ehm
ruim je 't op?
maar erg he?
Euh.... wat je nu schrijft vind ik toch wel wat dubieus hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
No offense, maar dat is echt fugly, ik bedoel, dan ontneem je jezelf als vrouw van alles dat je vrouwelijk maakt. Je verminkt je lichaam op een dusdanige manier dat er niets meer is dat vrouwelijkheid uitstraalt of aantrekkelijk is.
Tita Tovertimmah's boekje is volgens mij ook haske eng.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat vind ik Eng..
Bijna iedereen die ook maar een beetje deel uitmaakt van mijn leven.. ( ook digitaal ) komt er vroeg of laat wel in te staan jah...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tita Tovertimmah's boekje is volgens mij ook haske eng.
Jij schijnt er ook in voor te komen volgens mijn bronnen..
Als je niet van te voren was verteld dat het een vrouw was, had je het dan gezien? Door bodybuilding de hormonale huishouding vaak verstoord waardoor vrouwen een overdadig mannelijk uiterlijk krijgen, ik heb verhalen gehoord van vrouwen die zich te goed doen aan hormonen cocktails voor de sport, en dankzij die hormonen veranderen ze de samenstelling van hun lichaam op dusdanige manier dat ze in sommige gevallen secundaire geslachtskenmerken van een man krijgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euh.... wat je nu schrijft vind ik toch wel wat dubieus hoor..
En alsof het niet erg genoeg was ook nog die 'verrassing' op het eindquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:52 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Al gezien heeft
Ik denk dat ik ook maar een boekje ga bijhoudenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Bijna iedereen die ook maar een beetje deel uitmaakt van mijn leven.. ( ook digitaal ) komt er vroeg of laat wel in te staan jah...
Eng..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar een boekje ga bijhouden
Zolang jij nog naast die bruidsjurk staat ipv erin valt dat wel mee denk ikquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:54 schreef Timmah het volgende:
Of misschien ben ik ook gewoon hartstikke eng..![]()
maar het blijft een vrouw...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Als je niet van te voren was verteld dat het een vrouw was, had je het dan gezien? Door bodybuilding de hormonale huishouding vaak verstoord waardoor vrouwen een overdadig mannelijk uiterlijk krijgen, ik heb verhalen gehoord van vrouwen die zich te goed doen aan hormonen cocktails voor de sport, en dankzij die hormonen veranderen ze de samenstelling van hun lichaam op dusdanige manier dat ze in sommige gevallen secundaire geslachtskenmerken van een man krijgen.
een kalend hoofd en gezichtsbeharing.
Het ziet er gewoon niet meer vrouwelijk uit.
Ik? Hoe dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tita Tovertimmah's boekje is volgens mij ook haske eng.
Jij schijnt er ook in voor te komen volgens mijn bronnen..
Be afwaid. Be vewwy afwaid.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:56 schreef Timmah het volgende:
[..]
Eng..
Twas weer een goeie cliffhanger!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En alsof het niet erg genoeg was ook nog die 'verrassing' op het eind
Het schijnt positief te zijn. Heb ik van horen zeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik? Hoe dan?.
Komt helemaal goed...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zolang jij nog naast die bruidsjurk staat ipv erin valt dat wel mee denk ik
Ja maar ik geloof niet dat ik de kant die het nu op gaat wel zo leuk vindquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:57 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Twas weer een goeie cliffhanger!
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:58 schreef Timmah het volgende:
[..]
Komt helemaal goed...28 juni zal ik ook al in trouwpak op school moeten verschijnen.. CD-presentatie..
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het schijnt positief te zijn. Heb ik van horen zeggen.
Dus mannen mogen zich ook niet scheren, omdat ze dan zichzelf de mogelijkheid ontnemen er uit te zien als een man, zoals de natuur het bedoeld heeft?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Als je niet van te voren was verteld dat het een vrouw was, had je het dan gezien? Door bodybuilding de hormonale huishouding vaak verstoord waardoor vrouwen een overdadig mannelijk uiterlijk krijgen, ik heb verhalen gehoord van vrouwen die zich te goed doen aan hormonen cocktails voor de sport, en dankzij die hormonen veranderen ze de samenstelling van hun lichaam op dusdanige manier dat ze in sommige gevallen secundaire geslachtskenmerken van een man krijgen.
een kalend hoofd en gezichtsbeharing.
Het ziet er gewoon niet meer vrouwelijk uit.
*teruglees*quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:59 schreef Timmah het volgende:
[..]Op 5 mei heb je het weten te schoppen om samen met Beav , the person of the day te zijn.
En ik kan dus ook niet meer vinden wat nou precies de reden was voor jullie benoeming tot Person of the day..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*teruglees*
als mannen zich injecteren met een hormonencocktail om vrouwelijke eigenschappen in hun uiterlijk te kweken dan zijn ze imho inderdaad verkeerd bezig.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dus mannen mogen zich ook niet scheren, omdat ze dan zichzelf de mogelijkheid ontnemen er uit te zien als een man, zoals de natuur het bedoeld heeft?. En zijn homo's dan niet ook verkeerd, enzovoort?
En bedanktquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
En ik kan dus ook niet meer vinden wat nou precies de reden was voor jullie benoeming tot Person of the day..
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En bedankt![]()
oeh, dat was het ontstaan van The Power of B
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:08 schreef Timmah het volgende:
[..]Het was gewoon heel erg gezellig op die dag..
![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:36 schreef Timmah het volgende:
Tis wel 'n Doerak hoor die Beav..
Did I say that?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:11 schreef Timmah het volgende:
[..]
Did I say that?
Sorryquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja.
Stockholm!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:29 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb een pluche eland.een "Älg", als souvenir meegenomen uit Stockholm" Ttelt dat ook als huisdier?.
Toen waren George en Brad pas in Amsterdamquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:08 schreef Timmah het volgende:
[..]Het was gewoon heel erg gezellig op die dag..
![]()
*weerquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Je zegt dat het best mee valt. En in Zaandam zal het best meevallen, aangezien ik uit zeer betrouwbare bron heb vernomen dat Clooney et al zich vooral rond de Prins, Heren & Keizersgracht zullen ophouden. .
En uit de combinatie van Prins, Heren en Keizers kun je wel afleiden welke betrouwbare bron uit dit topic het geweest is.
Ik bedenk me net dat ik ook nog ergens een eland heb. Niet uit Stockholm maar uit Canada.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:13 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Stockholm!
hoe was dat? daar wil ik ook nog eens naartoe, volgens mij wel een leuke, mooie stad toch?
Nou.. blijkbaar kwam dat de sfeer zeer ten goede dus..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Toen waren George en Brad pas in Amsterdam
[..]
bij mij welquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:19 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nou.. blijkbaar kwam dat de sfeer zeer ten goede dus..![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:19 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
Wie had gedacht dat achter dat schattige Flootje een bloeddorstige moordenaar schuil ging?
Nu wel..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:22 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft iedereen al onze Fok!Mascotte gefeliciteerd?
Goedemorgen Brechtje!!
Dit was een noodgeval.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:20 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mijn Flo! Wat doe je
* Uit principe het doden van beestjes beperkt tot uiterste noodgevallen*
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:23 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nu wel..
Ik vind van niet..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dit was een noodgeval.
Het was die mug of Flo.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik vind van niet..![]()
Hoe groot was die mug dan wel niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het was die mug of Flo..
Het was zo te zien een behoorlijk grote mug. En hij bedreigde Flo.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:30 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hoe groot was die mug dan wel niet?
JAh.. ok.. het was welquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het was zo te zien een behoorlijk grote mug. En hij bedreigde Flo.
Ja, dan is het een noodgeval. Survival of the cutest enzo
kijk dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:34 schreef Timmah het volgende:
[..]
JAh.. ok.. het was welFlo
natuurlijk...
Nee.. doe dan maarquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik.
Of je dan liever elke dag een stripje over zo'n kut mug gehad?.
Wie?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
cultuur barbaren![]()
![]()
Ik heb geen tijd voor cultuur.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
cultuur barbaren![]()
![]()
Hoe bedoel je dat? Trek je dan de la open en leg je dan voor de grap de Calvin Klein een keer links ofzo en dan de Versace een keer in het midden?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd voor cultuur.
Ben veel te druk bezig met het verwisselen van m'n slipjes
Jij hebt zeker nog nooit cutie gelezen he?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:19 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
Wie had gedacht dat achter dat schattige Flootje een bloeddorstige moordenaar schuil ging?
rustig, ik zit de website te lezen, maar het is engels dus dan duurt het even voordat ik met een intelligente reactie kan komen; op het eerste gezicht ziet het er wel interessant uit.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
cultuur barbaren![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:39 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Trek je dan de la open en leg je dan voor de grap de Calvin Klein een keer links ofzo en dan de Versace een keer in het midden?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
dus beaverhausen heeft een sexdate gehad, what else is new, he goes through more dates than a hockeygirl goes through panties.
Ik zag het ook ja... Echt te WALGELIJK voor woorden. En wie wil er nou op Elvis lijken?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
I want a famous face, een of andere dude wil op Elvis lijken...
Voor de operaties, een niet onaardig ogende man, na de operatie... een FREAK!
*gewoon stuitert*quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:52 schreef Timmah het volgende:
* Stuitert op Love Hina - Sakurasaku *
Ik ben ook haske blij voor Beavje hoor..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:54 schreef Idril-2 het volgende:
*gewoon haske blij is voor Beavje*
kijk op Elvis lijken is tot daaraantoe, maar deze gozer ziet er gewoon LELIJK uit na z'n operaties enzo. Die lippen zien er lelijk uit, z'n huid zit op perma-glans, hij ziet er slechter uit NA de plastische chirurgie dan VOOR hij onder het mes ging.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:54 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja... Echt te WALGELIJK voor woorden. En wie wil er nou op Elvis lijken?
hihihiquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:54 schreef Idril-2 het volgende:
*gewoon haske blij is voor Beavje*
*stuitert op Musicology *
oeh!
Ben ik het helemaal mee eens hoor!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
kijk op Elvis lijken is tot daaraantoe, maar deze gozer ziet er gewoon LELIJK uit na z'n operaties enzo. Die lippen zien er lelijk uit, z'n huid zit op perma-glans, hij ziet er slechter uit NA de plastische chirurgie dan VOOR hij onder het mes ging.
Jij wil horen dat we gisteren wilde neuksex hebben gehad en dat ie me eens flink in het matras heeft geduwd?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:55 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ben ook haske blij voor Beavje hoor..Maar ik ben gewoon te nieuwsgierig naar de rest van de details vrees ik.
NEE... Gewoon meer over de persoon zelf eerder.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij wil horen dat we gisteren wilde neuksex hebben gehad en dat ie me eens flink in het matras heeft geduwd?.
Ow.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
NEE... Gewoon meer over de persoon zelf eerder.
Maar je hebt gisteren dus wilde neuksex gehad en hij heeft je even lekker in het matras geduwd?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow.
Nou de persoon in kwestie is haske liev
Ik begin mijn nieuwsgierigheid al steeds beter te bedwingen hoor..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:03 schreef Idril-2 het volgende:
aaah moet dat nou dat gevis
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Maar je hebt gisteren dus wilde neuksex gehad en hij heeft je even lekker in het matras geduwd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |