abonnement Unibet Coolblue
pi_19583441
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 21:05 schreef speezend het volgende:
ja 4 ballen is oplichterij je gooit gwn in elke hand 2 ballen gwn steeds recht omhoog en vangt ze met de dezelfde hand weer op. Dus net zoals je met één hand met 2 ballen zou jongleren, alleen doe je dat nu met 2 handen tegelijk. Dat is mij tenminste keertje uitgelegd door iemand die het kon
6 ballen is ook oplichterij ...je gooit gewoon 3 ballen in 1 hand steeds recht omhoog en vangt ze weer
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:19:32 #27
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_19588028
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 21:05 schreef speezend het volgende:
ja 4 ballen is oplichterij je gooit gwn in elke hand 2 ballen gwn steeds recht omhoog en vangt ze met de dezelfde hand weer op. Dus net zoals je met één hand met 2 ballen zou jongleren, alleen doe je dat nu met 2 handen tegelijk. Dat is mij tenminste keertje uitgelegd door iemand die het kon
Nee, dus, met 4 ballen jongleren is veel moeijker dan met 3 omdat het een ander patroon is.

http://www.frontiernet.net/~steve_glimpse/jug40.html
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_19656815
Het is wel moeilijker waarschijnlijk maar het klopte wel wat ik zei, ik beschreef de techniek goed
"She had a beautiful face, a wonderful ass and some respectable boobies!"
  zaterdag 5 juni 2004 @ 03:00:06 #29
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_19656981
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 02:32 schreef speezend het volgende:
Het is wel moeilijker waarschijnlijk maar het klopte wel wat ik zei, ik beschreef de techniek goed
juist ja, en het lukt me al vrij aardig (met appels weliswaar, want jongleerballen heb ik hier niet liggen)
pi_19688705
jongleerballen is makkelijker dan appels net 100 worpen met 5 ballen gehaald
  maandag 7 juni 2004 @ 13:29:38 #31
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_19703584
Ik ben nu bezig om 3 ballen met een hand te jongleren maar dat valt nog niet mee. 4 begint ook al aardig te lukken.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_19725189
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 12:37 schreef danieldaniel het volgende:
Jongleren is absoluut een sport, niet alleen een handigheidje. Kijk eens op:
http://www.areyougullible.com/lukeburrage/juggling/movieall.html
Damn.. dat is geen sport.. dit is Ziekelijk/.. Voor alle jongleer-poppen.
"Tommy, thats $100.000,- for a GD golf swing..."
"It's a beautiful saterday morning, what else can we do.."
pi_23225614
Die filmpjes zijn inderdaaaad ziekelijk....

Ik ben zelf net begonnen met jongleren, 4 dagen geleden.
En ik vind het al heel knap van mezelf dat ik 3 ballen zo'n 17x omhoog kan houden...
Laat ik nog maar es wat jaartjes gaan oefenen dan....
There are two ways to do something, a good way and a better way!
pi_23501830
Jah over tips gesproken...
Kan iemand mij advies geven over welke jongleerballen ik moet kopen?
Ik heb nu wel een beginnerssetje, maar ik wil ook met wat andere ballen proberen.. maar er is zoveel aan aanbod, maar zo weinig aan informatie..
Mensjes die jongleren: welke ballen gebruiken jullie en waarom??
There are two ways to do something, a good way and a better way!
pi_38313897
Naast de vragen die mijn 'voorgangster' in 2004 graag wil(de) weten wil ik dan ook nog eens graag weten of er sites staan met tips...

Edit: inmiddels al wel wat sites met spulletjes e.d. via jongleren.pagina.nl

[ Bericht 25% gewijzigd door myxomatosekonijn op 28-05-2006 21:45:58 ]
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zondag 28 mei 2006 @ 22:32:31 #36
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_38317009
weet je, als je veel met kegels jongleert, raak je het met ballen snel verleerd.
Heb lang niets meer gedaan, maar nu heb ik een studiegenoot die ook (en veel beter) jongleert. En met twee jongleren is meteen veel leuker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')