WC-papierquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:57 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik ga zo een keer supplies inkopen. Wat nemen jullie allemaal mee?
Crap, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Alhoewel ik denk ik voordat ik wegga wat norrit slik zodat ik komend weekend verstopt zit.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
WC-papier.
Ja gezellig dan heeft half graspop het over die geweeeldige voetbalwedstrijd. Ik ga natuurlijk ook om dat te ontlopen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:51 schreef AirRaidSiren het volgende:
de hamvraag: hoe kunnen we NED-SWE volgen zaterdag? zou er iemand een tv bij zich hebben?
Ach het hoeft ook niet per se hoor, lijkt me nl. best ingewikkeld om af te spreken, en de meeste hebben er toch weinig zin in merk ik. Misschien herkennen mensen elkaar wel gewoonquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:34 schreef Seborik het volgende:
Waar wil je afspreken, Aventura? Of wil je nummers uitwisselen ofzo?
Volgens mij herken ik jullie welquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:56 schreef Aventura het volgende:
Ik ben die babe waarnaast nog een tweede identieke babe looptKan niet missen dus
2 babes herkennen moet lukkenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:56 schreef Aventura het volgende:
Ik ben die babe waarnaast nog een tweede identieke babe looptKan niet missen dus
In de straat naar het festivalterrein verkopen de meeste bewoners eten en drinken e.d.quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:35 schreef Maidenfan het volgende:
Is graspop eigenlijk ver van de dichtstbijzijnde winkels (in dessel ofzo)? Zouden toch nog een paar dingen moeten inslaan.
Waarschijnlijk de busdienst ofzo gebruiken...
Met zo'n bandje kan je toch eerst je tent gaan opzetten en dan terug volledig buiten en binnen hé?
En herinner me eraan dat ik VOOR we het terrein afgaan ga piesenquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:40 schreef Seborik het volgende:
Van gewone winkels is het wel een eindje ja.
Er is een Delhaiz in het dorpje waar je doorheen rijd nabij het terrein. Neem wel cash mee want ik kan daar bij die bank niet pinnen, misschien jij ook niet.quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:35 schreef Maidenfan het volgende:
Is graspop eigenlijk ver van de dichtstbijzijnde winkels (in dessel ofzo)? Zouden toch nog een paar dingen moeten inslaan.
Waarschijnlijk de busdienst ofzo gebruiken...
Met zo'n bandje kan je toch eerst je tent gaan opzetten en dan terug volledig buiten en binnen hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |