Ja dat weet ik maar als ik toch op vrijdag ga kan ik net zo goed proberen ze wel te zien als het kan. Maar een ramp is het niet als ik ze mis.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:33 schreef Tokus het volgende:
Epica kan je de rest van het jaar nog op genoeg plekken zien hoor. Daar zou ik niet speciaal voor zorgen dat ik op tijd op Graspop ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V&D ?quote:Op zondag 20 juni 2004 02:09 schreef metallicattim het volgende:
ik moet alleen nog ergens een tent vandaan halenheb er in 4 winkels waar ik vandaag ben geweest nog geen gevonden...
Je woont in Rotterdam, man. Je hebt nog genoeg V&D's om uit te kiezen.quote:Op maandag 21 juni 2004 09:48 schreef ThE_ED het volgende:
Owja, die hier in onze wijk is ook al sinds februari dicht, maar vorig jaar ben ik er wel geslaagd hoor.
Mja, neequote:Op maandag 21 juni 2004 11:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Is er eigenlijk al iets afgesproken hoe iemand andere Fokkertjes kan vinden?
Neuh, da's niet echt nodig. Sowieso ga ik met een ander groepje mensen mee, wat ook weer 3 tenten zijn. Maar het lijkt me wel leuk/handig als we een manier hebben om elkaar te vinden. Nou ja.. telefoon kan natuurlijk altijd, mits er mensen zijn die er één meenemen en aanzetten.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mja, nee
Moeten we een plek voor je bezet houden? Witchy en ik gaan nogal vroeg dus dat moet makkelijk kunnen. Niet echt een 'kamp' gewoon wat tenten bij elkaar
Pak de tenten met die mooie Hells' Angels vlaggen maar. Dan weet ik waar ik moet kijken voor een leuk schouwspelquote:Op maandag 21 juni 2004 12:02 schreef Diverse_Reality het volgende:
Lijkt me ook leuk! Als ik ook kom en ik moet pissen weet ik tegen welke tenten het kan..
plek bezet houden is niet zo makkelijk. dat wilden we vorig jaar ook maar toen begon de security gelijk te zeurenquote:Op maandag 21 juni 2004 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mja, nee
Moeten we een plek voor je bezet houden? Witchy en ik gaan nogal vroeg dus dat moet makkelijk kunnen. Niet echt een 'kamp' gewoon wat tenten bij elkaar
Hmz, vorig jaar ging dat best goed bij ons.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:22 schreef Tokus het volgende:
[..]
plek bezet houden is niet zo makkelijk. dat wilden we vorig jaar ook maar toen begon de security gelijk te zeuren
Vorig jaar heb je ons ook gevonden, dus dat zal nu ook weer geen probleem zijn.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Neuh, da's niet echt nodig. Sowieso ga ik met een ander groepje mensen mee, wat ook weer 3 tenten zijn. Maar het lijkt me wel leuk/handig als we een manier hebben om elkaar te vinden. Nou ja.. telefoon kan natuurlijk altijd, mits er mensen zijn die er één meenemen en aanzetten.
Ja, na een telefoontje inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2004 12:40 schreef Seborik het volgende:
[..]
Vorig jaar heb je ons ook gevonden, dus dat zal nu ook weer geen probleem zijn.
En telefoon is altijd mee.
Minder drinken Sebboquote:Op maandag 21 juni 2004 13:56 schreef Seborik het volgende:
Ik kan me niets herinneren van een telefoontje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |