Dat is *jou* probleemquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:22 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb geen OV annie
Vorig jaar waren ze gratis. Vanaf het station naar het festival terrein. Heel regelmatig.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:46 schreef Djaser het volgende:
Weet iemand hoe het met die bussen in Mol zit?
Ohja? Ohja?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is *jou* probleem
Wie wil je daarvoor meebrengen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ohja? Ohja?
Als ik jou was zal ik mijn tent maar heel goed in de gaten houden 's nachts, straks pist er een halfdronken medefokker tegenaan.
nou, eh een van deze:quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wie wil je daarvoor meebrengen?
Ik voel me nou niet echt aangesprokenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
nou, eh een van deze:
metalbazzz
LtMSchaffer
Djaser
Seborik
yvonne
Perfect_Survivor + 14
Grootmeester Flits
Aventura (en Cinnamongirl)
surrealm
vamperotica
draculettetje
Pea + aanhang
namek31
(Jernau.Morat.)Gurgeh
Flaw
Man_in_the_mirror
Michaeltjuh
Of ikzelf natuurlijk.
Jij wilt liever in mijn tent? inkoppertje, flauwquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik voel me nou niet echt aangesproken
Ik keek scheel, ik dacht dat je het over het onderpissen van tenten hadquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij wilt liever in mijn tent? inkoppertje, flauw
Als het om tenten gaat liggen we natuurlijk allemaal liever bij Edquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik keek scheel, ik dacht dat je het over het onderpissen van tenten had![]()
Als het gaat regenen slaap ik liever in een auto dan mijn tent.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:42 schreef Aventura het volgende:
Ik had vorig jaar niet eens een tent mee, sliep gewoon in de auto. Mijn rug doet nog zeer
Hm, sucks. We hadden toen erg goede plaatsen bij de ingang.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:46 schreef Aventura het volgende:
Klopt, ik weet nog van 2 jaar terug, het terrein was toen 1 grote baggerzooi. Onze auto moest toen worden weggsleept
Precies!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:11 schreef Aventura het volgende:
Owja Motorhead uiteraard ook nog. En Action in DC, altijd goed om de stemming erin te rammen![]()
I'm touched, maar Els gaat toch niet mee dus er valt niks te horenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:35 schreef Djaser het volgende:
[..]
Als het om tenten gaat liggen we natuurlijk allemaal liever bij Ed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |