Denk toch dat de meesten nog helemaal knock out zijnquote:Op maandag 28 juni 2004 14:26 schreef Fegisje het volgende:
Nog zo weinig reacties van de mensen hier???
Kort maar krachtig verslag zou ik zo zeggenquote:Op maandag 28 juni 2004 14:43 schreef Djaser het volgende:
Net terug, was gaaf.
Volgend jaar weer
Ik vond het goed georganiseerd. Het valt niet mee om +/- 25 duizend man in goede banen te leiden. Het eten was niet alles maar voor een festival zeker goed genoeg. Friet had ranzige zura mayo. en mijn bord macaronie met ham kaasquote:Op maandag 28 juni 2004 15:17 schreef Aventura het volgende:
Ik heb niet zoveel gezien, ik was er dan ook pas zaterdag om een uurtje of 4. Ik heb gezien een stukje Seven Witches, Killswith Engage (wat een stem), Soulfly, paar nummers Queensryche, Alice Cooper, Testament paar nummers en Judas Priest. Het was erg okay, al werkte het weer niet zo mee. Wat was het onwijs koud zeg ' nachts! Verder vond ik de organisatie erg slecht, met zoveel bezoekers kun je ze niet 1 voor 1 binnenlaten. Beetje stom. Het eten was zoals erg jaar weer zwaar matig. Maaaaaar zoals elk jaar ook maakt de sfeer weer alles goed!
Over het weer kan ik kort zijn: het had slechter gekundquote:Op maandag 28 juni 2004 15:27 schreef Fegisje het volgende:
[..]
Ik vond het goed georganiseerd. Het valt niet mee om +/- 25 duizend man in goede banen te leiden. Het eten was niet alles maar voor een festival zeker goed genoeg. Friet had ranzige zura mayo. en mijn bord macaronie met ham kaasheb ik na 1 hap vergeflikkerd. Iemand die shoarma schotel gehad? Ondanks dat het vet eraf droop smaakte het best goed.
Het weer zat wel mee! Man de zon scheen bijna de gehele dag. En 's nachts.. ja. wat je zegt. heb ik ook ff een t-shirt aangetrokken. Het was echt kouw![]()
Het is je eigen zwakheid toegeven, om alleen maar nummers van je meest klassieke albums te spelen. Ik snap de stunt denk ik wel maar ik ben het er absoluut niet mee eens.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:35 schreef AirRaidSiren het volgende:
air on maiden was trouwens ruk...
en over queensryche.. ik hoorde meerdere mensen zeggen op zeer serieuse toon "ik hoorde wel wat teveel mindcrime nummers"..
snappen sommigen de insteek dan niet van een dergelijke stunt vraag ik me dan af...(het meest onverwachte doen dus)
Heb er een beetje een dubbel gevoel bij. Mindcrime vind ik een geniaal album en heb hier ook heel erg van genoten, maar iets meer variatie had best gemogen.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:37 schreef Djaser het volgende:
[..]
Het is je eigen zwakheid toegeven, om alleen maar nummers van je meest klassieke albums te spelen. Ik snap de stunt denk ik wel maar ik ben het er absoluut niet mee eens.
Saxon vond ik wel aardig, al heb ik ze alleen maar gehoord en niet gezien. Weet niet of het gespeeld was, of echt, maar hoorde ze wel op een gegeven moment zeggen dat ze niet meer wisten wat ze wel en wat ze niet hadden gespeeld. Beginnen ze een beetje dement te worden?quote:Op maandag 28 juni 2004 15:42 schreef Fegisje het volgende:
Wat dachten jullie van Saxon? "Crusader!!!" werd er geroepen uit het publiek. En dat gingen ze spelen!! Das dan wel grappig die interactie met het publiek. "fluit fluit!"
Saxon was geniaal; dat geklungel van Biff en die hele geprekken met het publiek. Heerlijk.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:42 schreef Fegisje het volgende:
Wat dachten jullie van Saxon? "Crusader!!!" werd er geroepen uit het publiek. En dat gingen ze spelen!! Das dan wel grappig die interactie met het publiek. "fluit fluit!"
Doen ze altijd hoorquote:Op maandag 28 juni 2004 15:42 schreef Fegisje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |