abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 mei 2004 @ 23:03:36 #1
14197 Agressor
The Truth Is In Here
pi_19378350
Morgen is het zover, na 22 jaar een super gaaf gebit te hebben, waarin zelfs mijn verstandkiezen 100 procent goed zetten, is vorige week een "klein plekje" op een van de verstandskiezen geconstateerd.
Als ze erbij kunnen fixen ze het, anders word ie getrokken,
Maareh..... kheb nog nooit geen gaatje gehad of wat dan ook, ben niet bang voor de tandarts
maar die hele kies eruit rukken lijkt mij toch wat minder.
Ga ik hier de hele dag last van houden?
En een kies trekken zonder verdoving kan dat, of is dat te pijnlijk? Zo'n verdoving lijkt mij ook niets!
Always walk without Rythem, so you won't attract worm!
pi_19378398
Vroeger heb ik 4 kiezen laten trekken, voor een fucking plaatjes beugel.
Opzich is het zo gepiept, de eerste 3 floepten eruit, geen centje pijn. De 4de zat wat steviger, en moest met wat gewrik en een priem eronder eruit gewipt worden. Ik ging echt bijna van m'n stokje.
Maar ach, zoals ik al zei, over het algemeen valt het wel mee, gewoon niet letten op het gekraak wat je hoort, en het is allemaal zo over.
Succes!!
pi_19378550
Je hebt er sowieso geen last van totdat de verdoving is uitgewerkt.
Daarna kan het wel wat zeer gaan doen, maar je kan dan gewoon een pijnstiller innemen.
Ook is het raadzaam om je mond nadat je iets gegeten hebt te spoelen met water met zout erin, maar dit zal je morgen ook wel verteld worden als je in de stoel zit.
ps. Ik heb er 2 maanden geleden ook 2 uit laten halen. Je hebt er ongeveer 2 dagen "last" van en dan gaat het vanzelf over.
Ook de hechtingen die je in je mond krijgt lossen vanzelf op, merk je niks van.

Suc 6
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_19378583
Graag hier verder, bovendien veel tips: Verstandskiezen.. (ja, het zoveelste topique)
OP hierheen verplaatst.
Deze helaas dicht.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')