abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 mei 2004 @ 22:43:54 #1
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_19377592
Ik heb nu al een tijdje iets met mijn vriend en houd echt super veel van hem. Het probleem is dat er een jongen is die dus iets voor mij voelt (iets wat ik dus een week geleden heb gehoord van hem.) Hij weet dat ik al een vriend heb..
Ik heb m'n vriend leren kennen via i-net (ga nu niet gelijk zeggen dat ik zielig ben o.i.d heb het al moeilijk genoeg). Nu zegt die jongen dat ik dus niks met hem heb omdat ik hem nog niet heb ontmoet. Ben te verlegen maar wil wel.. en hij ook.. dus ik zou wel iets willen afspreken.. alleen ben ik bang dat ik dan dicht klap o.i.d Zo onzeker ben ik
Enfin, die jongen vindt me leuk en is helemaal verliefd op me.. en ik merk nu dat ik hem eigenlijk ook mis als hij er niet is. Maar verliefd ben ik niet Maar ik houd wel van hem.
Net heeft hij zitten zeiken tegen me (zeggen dat hij mij wil en niemand anders blablabla) en toen gebeurde het: ik zei dat ik verliefd op hem begon te worden
Ik had dit niet mogen zeggen ik weet het. Maar het is nu al te laat. :'(
Nu voel ik me gewoon zooooooo schuldig.. kan alleen nog maar huilen, ben depri aan het worden, ben weer aan het overgeven... en zo kan ik wel doorgaan.
Ik ben bang voor wat ik voel... probeer me te verzetten maar het lukt niet
Alleen als ik slaap voel ik die pijn niet... Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
Ik wil het ook aan m'n vriend vertellen maar ergens ben ik bang dat hij het uitmaakt..

Weet iemand wat ik nu moet doen? Ik wil hem niet kwijt..
:'( Iig bedankt voor het lezen...
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  maandag 24 mei 2004 @ 22:45:50 #2
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_19377661
quote:
Weet iemand wat ik nu moet doen?
Ik zou eens bij een zieleknijper langsgaan als ik jou was

NOFI
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
  maandag 24 mei 2004 @ 22:47:22 #3
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_19377718
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:45 schreef kooba het volgende:

[..]

Ik zou eens bij een zieleknijper langsgaan als ik jou was

NOFI
Anders reageer je toch gewoon niet..
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_19377778
Je lijkt me nog jong als ik dit zo lees.

Maar goed, liefdesproblemen zijn liefdesproblemen.

Ik denk niet dat je aan een vaste relatie toebent als ik dit zo allemaal lees. Volgens mij wil je nog veel meer ontdekken en kan je nu iemand via internet ontmoeten.
Ik denk wel dat je vriend jaloers wordt als je het vertelt, dus dat zou ik in eerste instantie niet doen. Je kan met die dude van internet afspreken, kijken hoe ie in real life is, want dan kan het vaak ERG tegenvallen (ik praat uit ervaring).

Succes.
  maandag 24 mei 2004 @ 22:49:15 #5
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_19377779
Tja, het is een dlilemma. Als je echt van je vriend houdt dan neem je geen contact meer op met die andere jongen. Als je vindt dat je nog te jong bent voor zo'n vaste relatie is het misschien beter om gewoon eerlijk te zijn en je hart te volgen.

Succes iig!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_19377844
De ene gozer ken je alleen via het internet, de andere in real.
Lijkt me logisch dat je diegene die je daadwerkelijk ziet en kan aanraken etc eerder mist dan iemand die je alleen over i-net spreekt.

En anders moet je gewoon een keer afspreken, heb het ook 1x gedaan met iemand van Fok, wist ook niet wat ik moest verwachten maar ging goed.
'The world is mine'
  maandag 24 mei 2004 @ 22:51:21 #7
15600 BB-King
Long live the King!
pi_19377864
Ik snap er ff helemaal niks van.
Heb jij je 'vriend' weleens in het echt gezien of die andere jongen??
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  maandag 24 mei 2004 @ 22:51:36 #8
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_19377874
Heb je vriend 1 nog nooit in het echt gezien/gesproken?
Kan aan mij liggen; maar het staat er geloof ik wel.!?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_19377940
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:43 schreef Little_Angel het volgende:

Nu voel ik me gewoon zooooooo schuldig.. kan alleen nog maar huilen, ben depri aan het worden, ben weer aan het overgeven... en zo kan ik wel doorgaan.
Beetje extreem vind je niet.......

Anyways de user hierboven heeft gelijk,liefdesproblemen zijn liefdesproblemen.....

Probeer erachter te komen bij wie je liever wil zijn,wat je ook beslist,iemand zal gekwetst worden.

  maandag 24 mei 2004 @ 22:55:17 #10
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_19378037
Ik heb mijn vriend niet in het echt gezien, nee.. ingewikkeld allemaal, ik weet het.
Ben zoals ik al zei echt veeeeeeeel te verlegen en onzeker (heb iets naars meegemaakt met een jongen via i-net) en ik krijg er vaak klote opmerkingen over... dus dat hoeft nu ff niet.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_19378054
lieve angel,

soms lijkt het allemaal zo moeilijk, en blijkt de oplossing naderhand heel simpel te zijn. Iemand kan heel leuk lijken over internet, maar hoe het echt is weet je niet. Ik weet niet hoe je relatie met je huidige vriend is, maar als je tevreden bent daarmee, zou ik als ik jou was een einde maken aan je internetvriendschap. Als je niet tevreden bent, of je mist iets, dan kun je misschien beter die internetjongen eens ontmoeten, dan kun je altijd nog kijken wat je doet. Gevoelens kunnen heel sterk lijken, maar het zou ook kunnen zijn dat je bijvoorbeeld aandacht te kort komt van je huidige vriend, terwijl je van die internetjongen wel veel positieve aandacht krijgt.
Ik wens je in iedergeval veel succes hiermee, je zult het namelijk zelf moeten oplossen, daar kan niemand je verder mee helpen, helaas...

sterkte meissie!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  maandag 24 mei 2004 @ 22:57:06 #12
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_19378101
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:53 schreef Yskonijn het volgende:

[..]

Beetje extreem vind je niet.......

Anyways de user hierboven heeft gelijk,liefdesproblemen zijn liefdesproblemen.....

Probeer erachter te komen bij wie je liever wil zijn,wat je ook beslist,iemand zal gekwetst worden.

Ja ging al een tijd niet goed met mij... heb alleen maar tegenslagen te verwerken

En hoe zou ik dat moeten vertellen dan?
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_19378113
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:55 schreef Little_Angel het volgende:
Ik heb mijn vriend niet in het echt gezien, nee.. ingewikkeld allemaal, ik weet het.
Ben zoals ik al zei echt veeeeeeeel te verlegen en onzeker (heb iets naars meegemaakt met een jongen via i-net) en ik krijg er vaak klote opmerkingen over... dus dat hoeft nu ff niet.
wow, dit had ik inderdaad nog niet begrepen. Dus je hebt een vriend via msn?

Lijkt me dat je daar echt geen verantwoording tegenover hoeft af te leggen. Ga gewoon voor die ander als die leuker is.
pi_19378161
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:53 schreef Yskonijn het volgende:

[..]

Beetje extreem vind je niet.......

Anyways de user hierboven heeft gelijk,liefdesproblemen zijn liefdesproblemen.....

Probeer erachter te komen bij wie je liever wil zijn,wat je ook beslist,iemand zal gekwetst worden.

inderdaad, welke beslissing je ook maakt.. iemand wordt gekwetst. Wen er maar aan, het wordt nog veel erger in je leven.
  maandag 24 mei 2004 @ 22:58:38 #15
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_19378164
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:47 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

Anders reageer je toch gewoon niet..
Hey hallo, dat was anders wel degelijk een serieuze reactie hoor. Waarschijnlijk eentje die je liever niet ziet, maar als ik het allemaal zo lees dan is er ergens toch iets niet helemaal in de haak
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_19378173
Neem ze alle twee! Je bent jong nu kun je dat nog!

strerkte meissie!
pi_19378181
Ja, zo had ik het ook niet begrepen... Vind je het zelf wel een volwaardige relatie dan, als het zich allemaal via internet afspeelt? Ik zou me dan maar niet zo schuldig voelen als ik jou was hoor!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  maandag 24 mei 2004 @ 22:59:47 #18
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_19378203
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:57 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

wow, dit had ik inderdaad nog niet begrepen. Dus je hebt een vriend via msn?

Lijkt me dat je daar echt geen verantwoording tegenover hoeft af te leggen. Ga gewoon voor die ander als die leuker is.
eh ja
En die ander ook En nee, ik ben geen kutkloon of iets dergelijks.

en ik wil verder met mijn vriend.. maar heb echt geen idee hoe dit verder moet
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  maandag 24 mei 2004 @ 23:01:05 #19
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_19378256
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:58 schreef AltamirA het volgende:
Neem ze alle twee! Je bent jong nu kun je dat nog!

strerkte meissie!
Zo ben ik niet...
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_19378279
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:59 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

eh ja
En die ander ook En nee, ik ben geen kutkloon of iets dergelijks.

en ik wil verder met mijn vriend.. maar heb echt geen idee hoe dit verder moet
serieus, hoe kan je die gozer nou je vriend noemen als je elkaar alleen via msn kent????
ik vind het allemaal maar een beetje breezer.
pi_19378280
quote:
Op maandag 24 mei 2004 23:01 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

Zo ben ik niet...
Zo kun je worden...
  maandag 24 mei 2004 @ 23:02:12 #22
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_19378298
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:59 schreef djenneke het volgende:
Ja, zo had ik het ook niet begrepen... Vind je het zelf wel een volwaardige relatie dan, als het zich allemaal via internet afspeelt? Ik zou me dan maar niet zo schuldig voelen als ik jou was hoor!
Ik weet het... maar houd echt van hem.. wil hem ook gaan ontmoeten.. maar zoals ik al zei.. ben gewoon te onzeker en verlegen...
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_19378304
Als je verder wilt met je vriend, dan vertel je dat gewoon aan die andere jongen, met je beste excuses, klaar.... toch?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_19378346
quote:
Op maandag 24 mei 2004 23:02 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

Ik weet het... maar houd echt van hem.. wil hem ook gaan ontmoeten.. maar zoals ik al zei.. ben gewoon te onzeker en verlegen...
als je zelfs via msn al verlegen bent kun je jezelf toch beter in het kolenhok opsluiten
  maandag 24 mei 2004 @ 23:03:55 #25
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_19378360
Er zit een block-functie in MSN
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')