SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you always do what you always did you always get what you always got!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you always do what you always did you always get what you always got!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:44 schreef dapluiz het volgende:
Weinig animo voor Alias meer zo te zien ?
gister eindelijk E11 gekeken, was wel weer een leuke aflevering, niet echt veel vooruitgang maar gewoon leuk
Verder kwam me datNiet in Alias, wel eerder ergens geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:41 schreef Roa het volgende:
[..]
Niet in Alias, wel eerder ergens geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Bevalt serie 3 een beetje?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:35 schreef BMH het volgende:
Nog 3 afleveringen, dan ben ik alweer door mijn Season 3 dvd box heen. Gelukkig heb ik de eerste 10 eps van Season 4 alweer binnen
![]()
Na alle slechte dingen die ik erover heb gehoord, valt het me eigenlijk allemaal wel mee.quote:
Dat is Anna Espinosa van K-Directorate (seizoen 1).quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:48 schreef danni het volgende:
oMdat ik een aantal afelevringen heb gemist en niet zo goed ben
in het onthouden van namen... In seizoen 4 (of einde seizoen 3) komen ze erachter
dat een negroïde vrouw (agent bristow zwoor haar te vermoorden ooit) nog in leven is.
Wie is deze vrouw? Is dat niet dezlfde dubbelgangster dat bij haar thuis woonde in seizoen 2
en daarna 2 keer werd neergeschoten en toch verdween?
Ik dacht toch echt dat dat meisje niet veel later wel werd 'gedood' toch!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |