abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24109190
Maargoed, laten we het hopen van niet inderdaad, denk neit dat ze een zwangere sydney nog boeiende missies kunnen laten doen
Of ze moeten zich ineens meer op jack of vaughn gaan focussen maar dat lijkt me ook niet echt aangezien zij echt het middelpunt is van de serie
  maandag 20 december 2004 @ 22:50:03 #77
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_24109261
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:47 schreef dapluiz het volgende:
Maargoed, laten we het hopen van niet inderdaad, denk neit dat ze een zwangere sydney nog boeiende missies kunnen laten doen
Of ze moeten zich ineens meer op jack of vaughn gaan focussen maar dat lijkt me ook niet echt aangezien zij echt het middelpunt is van de serie
en wellicht voor velen ook DE reden om naar Alias te kijken
pi_24205009
Er staan hier nog 3 nieuwe promo's.
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_24367200
Veronica gaat dus woensdag en donderdag nacht om 05:00 uur Alias uitzenden.
En dan ook nog eens vanaf de aflevering waar Net 5 destijds gebleven was

Alsof er nog 1 levend persoon in dit land is die zich herinnert waar het toen nog over ging.

Goeie actie, SBS groep
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_24367492
Dat is inderdaad een knap staaltje programmering
  maandag 3 januari 2005 @ 11:52:49 #81
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_24369415
dat ze dan tegelijk met Amerika Afl. 1 van Seizoen 4 uitzenden, maar dit is wel dom
pi_24371331
Inderdaad. Alias begint op woensdag om 1 uur snachts en donderdag om 02:15.
SBS zuigt zwaar! Enige wat ze uitzenden zijn van die trieste Shownieuws programma's!

Wat een boutzender blijft het ook!
pi_24377283
hoeveel kijkers zouden ze hiermee trekken, 10 ofzo
pi_24377400
Haha, dit is echt te briljant om waar te zijn!
quote:
Komt 'Alias' nog een keer terug?

Ja, vanaf 5 januari gaan we elke woensdag- en donderdagavond afleveringen van Alias uitzenden op Veronica, late night (let op! De juiste uitzendtijd is rond 05.00 uur, in plaats van de tijd die in de gidsen vermeld is. Kijk voor de precieze gegevens op teletext).
Dus ik kijk op teletekst, om 1 uur begint de 'nachtprogrammering', en om 5 uur plotsklaps Alias! Dit is wel de meest geniale programmering die ik ooit gezien heb! Als je twee jaar geleden Alias keek, sta je natuurlijk met liefde om 5 uur op om te kijken hoe het verder ging!
And there was much rejoicing.
pi_24377559
quote:
Op maandag 3 januari 2005 19:38 schreef SuperSiem het volgende:
Haha, dit is echt te briljant om waar te zijn!
[..]

Dus ik kijk op teletekst, om 1 uur begint de 'nachtprogrammering', en om 5 uur plotsklaps Alias! Dit is wel de meest geniale programmering die ik ooit gezien heb! Als je twee jaar geleden Alias keek, sta je natuurlijk met liefde om 5 uur op om te kijken hoe het verder ging!
Zijn ze geschift daar of niet?
5 uur snachts. Ze denken natuurlijk: rond dat tijdstip is er niets op TV, behalve reclames of geile advertenties, dus iedereen zal Alias wel gaan kijken.

Ik kots op die SBS Broadcasting groep
Wat een amateurs en stelletje randdebielen zitten daar.
  maandag 3 januari 2005 @ 20:46:28 #86
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_24378315
Geniaal toch
pi_24379202
Ik was van Net5 overgeschakeld naar de Belgische Tv en op die manier t/m het einde van seiz. 2 gezien..
Ik wacht wel tot ze met het 3de seizoen beginnen of op een iets normalere tijd uitzenden..
Volgens mij kan ik ze sneller zien als ik ga bedelen op straat om zo een dvd-speler en de dvd's aan te schaffen..
pi_24427335
Hahaha Ik zag zojuist dat Dark Angel dinsdagnacht om 5 uur wel 1.000 kijkers had.

Ik blijf erbij dat het een goede zet is van Veronica, om Alias en dat Dark Angel om 5:00 uur 's nachts te programmeren!

Veronica
pi_24428362
Het 4e seizoen van Alias is gestart, gisterenavond waren de eerste 2e episodes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_24430872
De show is wel erg aangepast. Anti-climax.
Nieuwe begin tune sucks. It's not all about Sydney!
Krijgen we nu elke week de "terrorist of the week" plot. Het voelde niet echt als Alias.

Hopelijk volgende week beter.
pi_24431568
De vorm is idd sterk veranderd, maar dat was ook wel nodig denk ik. Seizoen 3 was niet zo'n super succes.
pi_24432846
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:46 schreef khazad het volgende:
De vorm is idd sterk veranderd, maar dat was ook wel nodig denk ik. Seizoen 3 was niet zo'n super succes.
Tja, maar om dan maar ff op de reset knop te drukken?
"Oh we fucked up season 3, let's reset and get back to season 1 storylines, but without all the suspense!"
pi_24433562
Tsjoooooooongejonge mensen. Ik moet dan de aflevering nog zien vanavond, maar wat zijn jullie gelijk alweer negatief. Het ontgaat jullie toch hoop ik niet dat er nog 20 afleveringen moeten komen dit seizoen en dat het dus idioot is om de serie gelijk zo af te schrijven. Mag het misschien even de kans krijgen om op gang te komen

Stelletje prototype klaag Hollanders!
pi_24434597
De eerste twee seizoenen had ik gezien en ben halverwege seizoen 3 gestopt...

Echter het is erg tempting om de dvd box aan te schaffen maar bijv. bij Bol komt seizoen 3 pas in maart. Ook moet ik eerst mijn dvd speler regio vrij maken (Aldi medion ding - iemand?) en dan bestel ik misschien bij Amazon ofzo... iemand goedkopere/betere?
pi_24434663
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
Tsjoooooooongejonge mensen. Ik moet dan de aflevering nog zien vanavond, maar wat zijn jullie gelijk alweer negatief. Het ontgaat jullie toch hoop ik niet dat er nog 20 afleveringen moeten komen dit seizoen en dat het dus idioot is om de serie gelijk zo af te schrijven. Mag het misschien even de kans krijgen om op gang te komen

Ow, wist niet dat ik het aan het afkraken was Kijk maar en je zal zien dat het er behoorlijk anders uit ziet. Maar ik heb de serie iig nog lang niet afgeschreven
pi_24435239
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:43 schreef wolfrolf het volgende:

Wacht maar tot je het ziet. Elke Alias fan zal teleurgesteld zijn. De serie hebben ze zo aangepast dat ze hopen meer kijkers te trekken (en dat hadden ze, +/- 15 miljoen dankzij lead-in Lost met 22 miljoen). Men raffelt zaken als Rambaldi af, de laatste scene van seizoen 3 wordt ook ff vlug weggewerkt waar geen reet van klopt etc. etc.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 januari 2005 @ 20:37:29 #97
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_24438736
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 17:19 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Wacht maar tot je het ziet. Elke Alias fan zal teleurgesteld zijn.
Nou, het begin van seizoen 4 vond ik anders ook niet echt geweldig. Alle "onverwachte" wendingen waren nogal erg cliche. De samenstelling van het team, de samenwerking met Sydney's zus, dat haar zus op het eind er ook nog 's bij komt, etc. Alles was zooo voorspelbaar. En spannend werd het nergens.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_24438815
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:37 schreef Tokus het volgende:

[..]

Nou, het begin van seizoen 4 vond ik anders ook niet echt geweldig. Alle "onverwachte" wendingen waren nogal erg cliche. De samenstelling van het team, de samenwerking met Sydney's zus, dat haar zus op het eind er ook nog 's bij komt, etc. Alles was zooo voorspelbaar. En spannend werd het nergens.
Zei ik toch
En Sloane en Sydney en Dixon together. Dixon kilde vrouw van Sloane en andersom. WTF? En dan toch fijn samenwerken. Alias jumped the shark here, right at the first episode of the season!
  Moderator vrijdag 7 januari 2005 @ 00:28:18 #99
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_24443649
Na jullie reacties ging ik met niet al te hoog gespannen verwachtingen kijken.

Maar ik moet zeggen dat het me allemaal nog niet tegenviel. Ok, dat Sloane daar rondloopt is echt waanzin en Sydney lijkt ook de enige te zijn die er enigszins moeite mee heeft. Maar na het drama dat seizoen 3 heette, ben ik blij dat alle Rambaldi-shit overboord is gegooid. Het verhaal werd zo complex dat de schrijvers geen idee hadden wat ze er nog mee aanmoesten.

Het heeft wel wat, alle hoofdpersonen in 1 team. Nu maar hopen dat ze er weer een spannend verhaal van weten te maken, want ik zit niet te wachten op een standaard-actieserie waarbij elke week een misdaad opgelost wordt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 03:23:14 #100
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_24446212
Precies. Alle mensen die zeggen dat de afleveringen zuigen hebben aan de ene kant gelijk en aan de andere kant niet.

Seizoen 3 was gewoon duidelijk minder dan de voorgaande 2. Dat hadden de makers door, dus moesten ze de setting veranderen. Ze hebben in 2 afleveringen alle losse eindjes aan elkaar geknoopt (hoewel niet altijd even netjes) en een mooie basis gelegd voor het nieuwe seizoen.

Ik las ergens de opmerking 'bad-terrorist-of-the-week-idee', maar dat gebeurd toch niet. Ze hebben alleen een eind gemaakt aan de losse eindjes om weer fris te beginnen en ik heb goede hoop dat ze volgende week een kick-ass verhaal neer gaan zetten. Ik vind het eigenlijk wat dat betreft een goed begin van een seizoen, hoewel ik het eens ben met het feit dat de afleveringen niet echt super waren.

Dus alle cynische mensen hier, heb een beetje vertrouwen!
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')