en wellicht voor velen ook DE reden om naar Alias te kijkenquote:Op maandag 20 december 2004 22:47 schreef dapluiz het volgende:
Maargoed, laten we het hopen van niet inderdaad, denk neit dat ze een zwangere sydney nog boeiende missies kunnen laten doen
Of ze moeten zich ineens meer op jack of vaughn gaan focussen maar dat lijkt me ook niet echt aangezien zij echt het middelpunt is van de serie
Dus ik kijk op teletekst, om 1 uur begint de 'nachtprogrammering', en om 5 uur plotsklaps Alias! Dit is wel de meest geniale programmering die ik ooit gezien heb!quote:Komt 'Alias' nog een keer terug?
Ja, vanaf 5 januari gaan we elke woensdag- en donderdagavond afleveringen van Alias uitzenden op Veronica, late night (let op! De juiste uitzendtijd is rond 05.00 uur, in plaats van de tijd die in de gidsen vermeld is. Kijk voor de precieze gegevens op teletext).
Zijn ze geschift daar of niet?quote:Op maandag 3 januari 2005 19:38 schreef SuperSiem het volgende:
Haha, dit is echt te briljant om waar te zijn!
[..]
Dus ik kijk op teletekst, om 1 uur begint de 'nachtprogrammering', en om 5 uur plotsklaps Alias! Dit is wel de meest geniale programmering die ik ooit gezien heb!Als je twee jaar geleden Alias keek, sta je natuurlijk met liefde om 5 uur op om te kijken hoe het verder ging!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Tja, maar om dan maar ff op de reset knop te drukken?quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:46 schreef khazad het volgende:
De vorm is idd sterk veranderd, maar dat was ook wel nodig denk ik. Seizoen 3 was niet zo'n super succes.
Ow, wist niet dat ik het aan het afkraken wasquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
Tsjoooooooongejonge mensen. Ik moet dan de aflevering nog zien vanavond, maar wat zijn jullie gelijk alweer negatief. Het ontgaat jullie toch hoop ik niet dat er nog 20 afleveringen moeten komen dit seizoen en dat het dus idioot is om de serie gelijk zo af te schrijven. Mag het misschien even de kans krijgen om op gang te komen
Stelletje prototype klaag Hollanders!
Wacht maar tot je het ziet. Elke Alias fan zal teleurgesteld zijn. De serie hebben ze zo aangepast dat ze hopen meer kijkers te trekken (en dat hadden ze, +/- 15 miljoen dankzij lead-in Lost met 22 miljoen). Men raffelt zaken als Rambaldi af, de laatste scene van seizoen 3 wordt ook ff vlug weggewerkt waar geen reet van klopt etc. etc.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
Tsjoooooooongejonge mensen. Ik moet dan de aflevering nog zien vanavond, maar wat zijn jullie gelijk alweer negatief. Het ontgaat jullie toch hoop ik niet dat er nog 20 afleveringen moeten komen dit seizoen en dat het dus idioot is om de serie gelijk zo af te schrijven. Mag het misschien even de kans krijgen om op gang te komen
Stelletje prototype klaag Hollanders!
Nou, het begin van seizoen 4 vond ik anders ook niet echt geweldig. Alle "onverwachte" wendingen waren nogal erg cliche. De samenstelling van het team, de samenwerking met Sydney's zus, dat haar zus op het eind er ook nog 's bij komt, etc. Alles was zooo voorspelbaar. En spannend werd het nergens.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:19 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het ziet. Elke Alias fan zal teleurgesteld zijn.
Zei ik tochquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
Nou, het begin van seizoen 4 vond ik anders ook niet echt geweldig. Alle "onverwachte" wendingen waren nogal erg cliche. De samenstelling van het team, de samenwerking met Sydney's zus, dat haar zus op het eind er ook nog 's bij komt, etc. Alles was zooo voorspelbaar. En spannend werd het nergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |