Sounds like funquote:"I can tell you my mission statement: Go back to what works about the show," Abrams announces. "Go back to character first. Go back to Sydney and Vaughn as a relationship that you rooted for. Go back to Sydney and Jack as a conflict of parent and child. I don't want to say too much, because I don't want to give away where it's going, but go back the dynamics that made the show absolutely function. The irony is that I felt the show was at its best.. when SD-6 existed and that's sortta the biggest hint that I will give in that storyline."
Seizoen 1 en 2 zijn top. Seizoen 3 is wat teleurstellend, maar de schrijver van de serie heeft beterschap beloofd voor seizoen 4quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:50 schreef BMH het volgende:
Vanaf gisteren is de DVD box van season 2 in de winkels te verkrijgen! Meteen gekocht. Ik heb alleen season 1 + de eerste 2 episodes van s2 nog maar gezien, dus ik heb geen idee wat me te wachten staat.
De eerste 2 episodes waren lekker rustig vergeleken met het eind van deel 1.
Ik dus ook niet en ik dacht dat Bol.com hem op de release dag zou leverenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:59 schreef CloudStrife het volgende:
Ik heb mijn tweede seizoen op DVD nog steeds niet binnen :/
quote:Beste CloudStrife,
Onlangs heeft u de DVD "Alias 2: 1-22 (6DVD)" bij ons besteld
(bestelnummer #).
Onze leveranciers hebben echter laten weten dat dit artikel
een vertraging heeft opgelopen. Verwacht wordt dat u uw
bestelling rond 13 augustus zult ontvangen. Onze
excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Daar kom je vanzelf achter als je season 3 bekijktquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:35 schreef dapluiz het volgende:
Ja, vorige week einde van seizoen 2 gezien, en seizoen 3 komt pas eind van de maand
Ik moet weten wat er gebeurt is
Regio 1 dan neem ik aanquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:32 schreef dapluiz het volgende:
September gloof ik
ja SO3 komt op 7 september op R1 uit, zal nog wel n tijdje duren zeker voordat ie hier uitkomtquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:37 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Regio 1 dan neem ik aan?
dat was echt n vette afleveringquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:21 schreef BMH het volgende:
Eergisteren 6 delen van alias Season 2 gezien. We waren van plan 2 delen te kijken, maar als er een deel als phase one voorbij komt dan zit je nu eenmaal vastgeplakt aan je stoel.
wist ik niet, zometeen es proberenquote:"There is a true hidden easter egg on Disk 5 of the Alias Season Three DVDs. On Disk 5, go to the BONUS menu. There is only one item - the clip from the Paley festival. Push the 'up' arrow on your remote or DVD player 5 or 6 times and a Rambaldi symbol will illuminate in the lower right-hand corner. Push 'play' and you'll hear Jennifer Garner's thoughts on Sydney in season 3."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb zelf t stukje niet gelezen, wil eigenlijk niet weten wat er gebeurd
bronHow can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
ja dat mag ik toch hopen, dat niet alles wat er in t vierde seizoen gaat gebeuren staat samengevat in dit kleine stukjequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:20 schreef dapluiz het volgende:
Tis vrij cryptisch, en alias kennende zal er wel veel meer gebeuren als in dat ene stukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |