quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:16 schreef sexylexy het volgende:
het is niet mijn kamp maar mijn strijd.
en het is illegaal in Nederland.
Ga maar vast
aan het werk ![]()
Vrijheid die zèlf wordt bewerkt beklijft het beste...
Ik ben overigens tegen de bevoogding die dit boek tot een welhaast mythisch verhaal opblaast vanwege het verbod terwijl het gewoon om een oersaai verhaal gaat waarvan dan wel enige voorspellende waarde uitging omdat 'Onkel' Adi tevoren beschreef wat hij van plan was.
Als je het gelezen hebt kun je weer over tot de orde van vandaag de dag en ben je je mogelijk bewuster geworden waar zaken ineens tot perverse gedachten verworden. Gedachten die mensen tot onmenselijk handelen kunnen aanzetten onder bepaalde omstandigheden. Daarvoor heb je overigens geen boekje van een ex-dictator nodig. In het amerikaanse gevangeniswezen vind je voldoende voorbeelden van mensonterend handelen.
:'(
Uit medelijden dan Kijk ook gerust verder op die website zodat je meteen ziet wat je achterland of politieke familie wordt mocht je je evangelie gevonden blijken hebben. Mij trekt dat daar niet maar cultuurrelativisten zullen geen enkele moeite hebben om zo'n deel van de multicultuur ook haar eigenheid te gunnen zonder dat daarop ook maar iets kan worden aangemerkt als zij het principe van gelijke monniken, gelijke kappen volgen.
Of: je erkent dat er wel degelijk culturele verschillen kunnen ontstaan en culturele zaken kunnen worden afgewezen. Dan kan je dus ook nazisme als cultuureel exessief of achtergesteld beschouwen.
Of: je gaat uit van cultuurrelativisme hetgeen dan betekent dat je niet alleen de tribale culturen maar ook naziculturen in hun eigenheid erkent en deze dus niet kan bekritiseren.
Consequent handelen kost wat meer hoofdbrekens dan plat populisme.
[ Bericht 16% gewijzigd door Bela op 24-05-2004 22:00:00 ]
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?