Iedere twee-drie uur eten? Pfff..quote:Op maandag 24 mei 2004 22:08 schreef Brennie het volgende:
Extreme make-over
Heb het gezien.
Ik hoorde hem zeggen: bananen, steaks, veel koolhydraten en eiwitten.
Dus: pasta's, ijs etc.
En iedere 2/3 uur deze eiwitten en koolhydraten naar binnen werken
dat noemen ze chili con carne met veeeeeel peperquote:Op maandag 24 mei 2004 22:41 schreef yF het volgende:
Hebben ze ook stofwisseling versnellend voedsel?
moster en pickels...quote:Op maandag 24 mei 2004 22:41 schreef yF het volgende:
Hebben ze ook stofwisseling versnellend voedsel?
Waarom? Zo mager ben je toch niet?quote:Op maandag 24 mei 2004 21:13 schreef hoe-die-nie het volgende:
Ik zag net in zo'n duf 'make over' programma dat iemand alleen eten at dat de stofwisseling vertraagd. Zo kwam hij 6 kilo aan in anderhalve week. Dat wil ik zelf ook erg graag.
Iemand hier die meer weet over welk voedsel dat gaat?
En dan gewoon doorlopen he?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom? Zo mager ben je toch niet?
Ben jullie een keer tegengekomen in de stad.
O, en trouwens, je mag wel wat van mij hebben.
En dan zegt ze niks!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:06 schreef Gia het volgende:
Ben jullie een keer tegengekomen in de stad.
Waarom moet dat?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:51 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
En dan gewoon doorlopen he?
Ik ben niet zozer mager maar ik wil meer massa. Weeg 59,5 kilo en dat moet minstens 65 kilo worden. Maar het lukt niet zo erg
Nee, ik wil het zelf.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Waarom moet dat?
Hoe lang ben je?
Je houdt je toch niet vast aan suffe tabelletjes, hè
En als je meer spieren kweekt word je ook zwaarder
Spieren wegen meer dan vet
Okay, zwanger worden is geen optie dus dat wordt vreten en op je reet zittenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:10 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Nee, ik wil het zelf.
Ik ben 1.72m. Het is makkelijker spieren kweken door vet om te zetten. Ik ben opzich tevreden met mijn lichaam maar al mijn spieren zijn 'droog' omdat ik amper vet aan mijn lichaam heb. Ik wil graag meer massa.
Ik koop regelmatig hompen brie voor hem en smeer 's avonds laat broodjes voor hemquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Okay, zwanger worden is geen optie dus dat wordt vreten en op je reet zitten
En geen sex want dan verbrand je te veel calorieën
Avocado's dus...guacamole
'k Wist niet wat ik moest zeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En dan zegt ze niks!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |