Succes met wachten, volgens de PU was ie bij lange lange lange lange na nog niet af.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:35 schreef Mister_T het volgende:
Man!!!! Door die driv3r filmpjes kan ik nu helemaal niet meer wachten
quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Import games alleen te spelen met Modchip he?
Denk ook dat de hype rondom dit spel onterecht is... al die mooie movies maar echt gameplay showen ho maarquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Succes met wachten, volgens de PU was ie bij lange lange lange lange na nog niet af..
Preview versie was so buggy dat ie nauwelijks speelbaar was.
Daarom heb ik dus net mijn xbox gekochtquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:09 schreef taart het volgende:
[..]
![]()
die RPG's![]()
Ja ik verwelkom de RPG's ook zwaaar op Xboxquote:Op donderdag 27 mei 2004 08:31 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus net mijn xbox gekocht![]()
Dan zou je toch wat beter moeten kijken, want bijna al die zeven filmpjes van gisteren gaan over de gameplay.quote:Op donderdag 27 mei 2004 07:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk ook dat de hype rondom dit spel onterecht is... al die mooie movies maar echt gameplay showen ho maar
Ja had het meer over die movies waarin ze iedereen gek maakte... je weet wel... hypequote:Op donderdag 27 mei 2004 10:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zou je toch wat beter moeten kijken, want bijna al die zeven filmpjes van gisteren gaan over de gameplay.
Tsja, de FMV zijn inderdaad heel erg mooi, maar de hype is toch meer ontstaan rond de vrijheid die ze lieten zien in 't racen met auto's, het crashen ermee etc. etc. en dat heb ik toch allemaal wel teruggezien in de gameplay movies, evenals de goede graphics.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja had het meer over die movies waarin ze iedereen gek maakte... je weet wel... hypeDe movies van gister vielen me tegen....
Daar wacht ik opquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaamn, Brothers in Arms![]()
![]()
Dat wordt gewoon een soort FSW waar je ook zelf kunt schieten!
Komt door de hoek waarop het gefilmd is denk ik. Even wachten op een direct-feed filmpje.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:17 schreef kepler het volgende:
alleen die mannetjes lijken een beetje plat
dat dacht ik ook, maar de rest zag er wel goed uitquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt door de hoek waarop het gefilmd is denk ik. Even wachten op een direct-feed filmpje.
Dat is in vergelijking met Burnout een soort van invalidekarretjes-racen...quote:Hmm volgens mij is DE racer van deze generatie toch echt PGR2..
quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is in vergelijking met Burnout een soort van invalidekarretjes-racen...
Heb je de videos bekeken ??quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:01 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel iets overdreven ja... Cool en leuk en alles wat je wil, maar best wel simpel, niet?quote:[b]Op donderdag 27 mei 2004 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:[/b
Burnout3 wordt DE racer van deze generatie....!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |