Zijn er 7 in totaal.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Tags beter zetten.
Gaaf filmpje dat wel.
Dus je hebt eigenlijk gewoon niet eens gekeken?quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:46 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Tags beter zetten.
Gaaf filmpje dat wel.
Ja las ook al in de PU dat het spel eigenlijk nog niet af was.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:02 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk gewoon niet eens gekeken?
Ik ga het gewoon zeggen ook.. Driv3r vind ik niet zo cool als ik dacht.Cheesy beelden Te weinig echt coole auto's Ondanks de brakke kwaliteit van de filmpjes ziet het er toch WOEA! uit. Makkelijk script Lopen gaat kut.. wat? De besturing gaat kut. Het moet het hebben van de FMV filmpjes Er komen rond die tijd genoeg betere, en vooral mooiere games uit.
Dan maar geen slowmo!
En met jou velen... De eerste hands-on van een hoop "internationale gamepers" mensjes zijn ook een stuk minder positief dan voorheen gedacht werd.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:02 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon zeggen ook.. Driv3r vind ik niet zo cool als ik dacht.
Als je lekker wil scheuren en schieten in mooie omgevingen en alle vrijheid.. ja koop dan maar gewoon die classic game GTA.. echt wel!quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:04 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja las ook al in de PU dat het spel eigenlijk nog niet af was.
Sla hem toch wel over, beter dan GTA zou ie niet worden.
Check nou maar ff die filmpjes..quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:09 schreef Mister_T het volgende:
Downloading, en Ace het boeid mij echt niet uir of ie kut stuurt ik haal heb toch wel
quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:35 schreef Mister_T het volgende:
Man!!!! Door die driv3r filmpje kna ik nu helemaal niet meer wachten
Mee eensquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:02 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon zeggen ook.. Driv3r vind ik niet zo cool als ik dacht.Cheesy beelden Te weinig echt coole auto's Ondanks de brakke kwaliteit van de filmpjes ziet het er toch WOEA! uit. Makkelijk script Lopen gaat kut.. wat? De besturing gaat kut. Het moet het hebben van de FMV filmpjes Er komen rond die tijd genoeg betere, en vooral mooiere games uit.
Dan maar geen slowmo!
Staat de release nog steeds voor 26-6 vast?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:56 schreef Chocobo het volgende:
Mee eensFSW komt ook uit in die week en die lijkt me een stuk cooler
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Staat de release nog steeds voor 26-6 vast?
Ik wacht even de reviews van Sudeki af.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:02 schreef Tain het volgende:
volgens mij wel, sudeki staat trouwens op 18-6
Wuh?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:26 schreef Gamedemon het volgende:
kga wel weer rallien...bagger zooi
Ging ook zo stomquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:40 schreef twi het volgende:
Er zijn er sommigen die zoiets inderdaad flikken, maar van Ace kan ik me niet voorstellen dat 'ie dat expres doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |