Een TV heeft meestal 2 SCART aansluitingen. Bij sommige merken TV's heeft de RGB-aansluiting een andere kleur, Welke de RGB is, weet ik ook nietquote:Op woensdag 26 mei 2004 08:26 schreef kepler het volgende:
weet iemand hoe kan je zien of je TV RGB aan kan, behalve door het te proberen of in de handleiding te kijken
Ik heb maar 1 aansluiting, en googlen is me ook niet gelukt helaas. Ik zoek nog ff verderquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:56 schreef twi het volgende:
[..]
Een TV heeft meestal 2 SCART aansluitingen. Bij sommige merken TV's heeft de RGB-aansluiting een andere kleur, Welke de RGB is, weet ik ook nietmaar meestal is dat de aansluiting die EXT 1 is.
Heb je een typenummer van je TV? Zou je even kunnen googlen of je een online manual of wat specs kan opgraven.
Looked like crap ookquote:Op woensdag 26 mei 2004 08:53 schreef Chocobo het volgende:
Kameo: Elements of Power Details
A year ago it looked like crap, now it's looking great. New info and direct-feed movies show off Kameo's hip new style.
Nieuwe movies
http://media.xbox.ign.com/media/490/490038/vids_1.html
[afbeelding]
Kijken waar de tekst er het beste uit ziet. Zie je amper verschil, lijkt 't me dat je 't zonder RGB moet doen.quote:Also be warned that not all SCART sockets on TV's have the RGB pins connected. If
your TV has more than one input look for the one with the "box with 3 blobs in" symbol
(usually input number one) and use this. A good test is to go to the PS2 Memory Card
Screen - one with text preferably - and try connecting with different leads with different
sockets to see which one provides the best flicker free, rock steady text.
tja, dan moet ik dus een kabel kopen... Waarschijnlijk dus voor niks dan. Dan wacht ik wel tot ik zo'n advanced ding van Notorious_roy kan lenenquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:22 schreef twi het volgende:
Dan moet je denk ik gewoon kijken of er verschil zit tussen het standaard kabeltje via RGB blokje, en de Advanced SCART kabel. Staat ook ergens op een PS2 FAQ
[..]
Kijken waar de tekst er het beste uit ziet. Zie je amper verschil, lijkt 't me dat je 't zonder RGB moet doen.
Dus dat kan nog 40% beter danquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn goede God, wat een kwaliteitEcht zooooooveel beter dan de PS2
En dan heb ik nog niet eens een RGB Kabel...
oef ... niet weer die discussiequote:Op woensdag 26 mei 2004 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wel suf trouwens dat je een afstandsbediening moet kopen om uberhaupt DVD's af te spelen. Je kan de Xbox ook niet voor de gek houden trouwensZodra je het recievertje er weer uithaalt stopt de DVD met spelen
Ik heb die discussie nog niet gevoerdquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:00 schreef pmponer het volgende:
[..]
oef ... niet weer die discussie
colin mcrea (die ik niet heb) is meer simulatie.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan iemand mij het verschil vertellen tussen Colin Mcrae 4 en Rallisport Challenge 2? Welke is in jullie visie beter?
Nee alleen meer poen. Maar het is altijd een argument wanneer iemand perse tegen de xbox wil zijn dus laat BMH het maar niet horenquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb die discussie nog niet gevoerdMaar heeft M$ er een reden voor? Buiten het feit dat ze meer geld willen?
zo heeft iedere console weer een aankoop die je perse moet doen om iets te kunnen, zoiets als memory cards, of verlenings kabelsquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb die discussie nog niet gevoerdMaar heeft M$ er een reden voor? Buiten het feit dat ze meer geld willen?
Kan je met RS2 met z'n 2-en racen op 1 console, heb geen live daarom.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:42 schreef twi het volgende:
Wat wil je doen? Heb je Xbox Live en hou je van arcade, neem je RS2. Hou je meer van realistisch rally-racen, neem je Colin McRae 04. Persoonlijk vond ik Colin McRae 04 zuigen, omdat het gewoon te eentonig was. Maar als je een rally-fan bent zal het best een mooie game zijn. Bovendien is 'ie goedkoop te halen
en die discussie bedoel ik dusquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:51 schreef taart het volgende:
[..]
zo heeft iedere console weer een aankoop die je perse moet doen om iets te kunnen, zoiets als memory cards, of verlenings kabels
oke dan zet er nu een punt achterquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
en die discussie bedoel ik dus![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik koop zo'n RGB kabel na de vakantie na college morgen
dat kan ook idd. Ik zie wel, als ik er eentje tegenkom koop ik hem wel.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:23 schreef pmponer het volgende:
kepler ===> heb je persee die advance nodig? Anders koop je toch een 3th party voor 9 euro
Als er standaard dvd functionaliteit in zou zitten, dan had microsoft over iedere xbox wat extra licentie kosten moeten betalen. (vandaar dat de ps2 ook zo fucking duur is). Koop je een remote: licentie kosten betaald (want je denkt toch niet dat die remote zo duur is om te maken heh)quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |