quote:Mottoe NL
Bezig met spelen van RalliSport Challenge 2
Juicy Jurr
Anormius
Bezig met spelen van RalliSport Challenge 2 Spraak: Aan
MarX B
G Demon
Black Puma
omdat je geen gijs bent neem ik aan....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:28 schreef twi het volgende:
En door welke sukkel werd ik gvd nou weer gekicked zonder reden?
Notorious_Roy dusNog een reden daarvoor?
Wat valt er te zeggen?quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:12 schreef twi het volgende:
Ik wil 'm er graag even over spreken, MSN staat in m'n profiel.
Niets, maar we maren met de Gijzen aan het gamen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:32 schreef twi het volgende:
De reden misschien? Heb ik je wat misdaan ofzo?
Nee ik heb dat ook..... ze hebben denk ik wat moeten inleveren op graphics gebied... maar KOTOR is ook niet alles op graphs gebied en toch een topspelquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:30 schreef chibibo het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar tot nu toe vind ik Fable grafisch niet bepaald indrukwekkend. Sudeki bijv. ziet er veel beter uit.
Ik heb hem een keer gewijzigt en dat was meteen na de posting tijd, ik weet niet hoelang jij over je post deed?quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:58 schreef twi het volgende:
/edit: Heb je je post nou gewijzigd, Mister_T, of las ik 't nou gewoon verkeerd?
nog niet bekend, maar is weer een Molyneux spel, dus dat kan nog wel even durenquote:Op woensdag 26 mei 2004 01:11 schreef Mister_T het volgende:
Yep over de Xbox
The movies wordt echt een Must-HaveWanneer gaat ie ongeveer uitkomen?
Tis makkelijker om bot te zijn dan vriendelijk denk ik, gelukkig is meerendeel op LIVE wel vriendelijk..quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:35 schreef twi het volgende:
Is het dan misschien beleefd om even vriendelijk te vragen of ik weg wil gaan omdat jullie met Gijzen zitten te gamen? Of ben ik dan heel vreemd?
niet indrukwekkend, maar de sfeer die er wordt neergezet vind ik fantastischquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:30 schreef chibibo het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar tot nu toe vind ik Fable grafisch niet bepaald indrukwekkend. Sudeki bijv. ziet er veel beter uit.
Bij de scartinfo zou je het moeten zijn zodra je op het desbetreffende kanaal switched... De meeste TV's van 5 jaar hebben het sowieso in scart 1quote:Op woensdag 26 mei 2004 08:26 schreef kepler het volgende:
weet iemand hoe kan je zien of je TV RGB aan kan, behalve door het te proberen of in de handleiding te kijken
Wel aso om dan iemand zomaar te kicken,quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets, maar we maren met de Gijzen aan het gamen.
ik heb een Nokia ITTquote:Op woensdag 26 mei 2004 08:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij de scartinfo zou je het moeten zijn zodra je op het desbetreffende kanaal switched... De meeste TV's van 5 jaar hebben het sowieso in scart 1de rest is vaak composite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |