Dit spel is ook veel groter vlgs mij ..quote:Op maandag 24 mei 2004 21:53 schreef Gamedemon het volgende:
kben op de helft met amateur...kga nu met Anormius live....
maar die crash vanmiddag...jezus die was echt TE erg...Anormius reed achter me die vond het er ook komisch uitzien
en het spel zelf is wel cool
deel 1 zoog wat besturing betreft...is stukke verbetert
waarom komt toch steeds dat duits weer terug bij de xboxquote:Op maandag 24 mei 2004 22:34 schreef HomerJ het volgende:
Wel leuk dat Microsoft Nintendo steunt met de DS, gaan ze dan eindelijk verenigen tot 1 über console?
yep, die lijkt me ook erg leuk. Wanneer komt die?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:Sudeki
Ja.. morgen!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 07:18 schreef BMH het volgende:
[..]
yep, die lijkt me ook erg leuk. Wanneer komt die?
quote:I could go on and on about all the little details that pleased me -- jacking vehicles and using actual team strategies -- but the message here, the story I wanted to tell, is that Halo 2's multiplayer has already proven to me to be the next big thing. We're not talking Pandora Tomorrow, Crimson Skies, or Rallisport here -- all of those online experience are fantastic. But, man, Halo 2 has got it. That special something. That same kind of something that had me coming back, addicted to GoldenEye. The promised features of Xbox Live 3.0, Bungie's word that it will use clans and such in a way that "makes it feel like you're a part of something big and a part of something interesting," combined with what I've played already has me sold on it.
In het Engels klinkt het altijd een stuk geiler inderdaadquote:Op dinsdag 25 mei 2004 07:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Serious Sam stijl lijkt me zo. Ben ik niet echt gek op.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 07:58 schreef Retarded het volgende:
Dit wordt een vette game!! De film was al erg gaaf... maar de game wordt volgens mijn net zo goed
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan mag de gameplay wel erg goed worden, meeste film -> game conversies zijn niet speelbaarquote:Op dinsdag 25 mei 2004 07:58 schreef Retarded het volgende:
Dit wordt een vette game!! De film was al erg gaaf... maar de game wordt volgens mijn net zo goed
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van Helsing is best aardig overigens.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 08:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan mag de gameplay wel erg goed worden, meeste film -> game conversies zijn niet speelbaar
Beetje druk denk ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:40 schreef Mister_T het volgende:
doet het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |