Succes met wachten, volgens de PU was ie bij lange lange lange lange na nog niet af.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:35 schreef Mister_T het volgende:
Man!!!! Door die driv3r filmpjes kan ik nu helemaal niet meer wachten
quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Import games alleen te spelen met Modchip he?
Denk ook dat de hype rondom dit spel onterecht is... al die mooie movies maar echt gameplay showen ho maarquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Succes met wachten, volgens de PU was ie bij lange lange lange lange na nog niet af..
Preview versie was so buggy dat ie nauwelijks speelbaar was.
Daarom heb ik dus net mijn xbox gekochtquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:09 schreef taart het volgende:
[..]
![]()
die RPG's![]()
Ja ik verwelkom de RPG's ook zwaaar op Xboxquote:Op donderdag 27 mei 2004 08:31 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus net mijn xbox gekocht![]()
Dan zou je toch wat beter moeten kijken, want bijna al die zeven filmpjes van gisteren gaan over de gameplay.quote:Op donderdag 27 mei 2004 07:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk ook dat de hype rondom dit spel onterecht is... al die mooie movies maar echt gameplay showen ho maar
Ja had het meer over die movies waarin ze iedereen gek maakte... je weet wel... hypequote:Op donderdag 27 mei 2004 10:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zou je toch wat beter moeten kijken, want bijna al die zeven filmpjes van gisteren gaan over de gameplay.
Tsja, de FMV zijn inderdaad heel erg mooi, maar de hype is toch meer ontstaan rond de vrijheid die ze lieten zien in 't racen met auto's, het crashen ermee etc. etc. en dat heb ik toch allemaal wel teruggezien in de gameplay movies, evenals de goede graphics.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja had het meer over die movies waarin ze iedereen gek maakte... je weet wel... hypeDe movies van gister vielen me tegen....
Daar wacht ik opquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaamn, Brothers in Arms![]()
![]()
Dat wordt gewoon een soort FSW waar je ook zelf kunt schieten!
Komt door de hoek waarop het gefilmd is denk ik. Even wachten op een direct-feed filmpje.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:17 schreef kepler het volgende:
alleen die mannetjes lijken een beetje plat
dat dacht ik ook, maar de rest zag er wel goed uitquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt door de hoek waarop het gefilmd is denk ik. Even wachten op een direct-feed filmpje.
Dat is in vergelijking met Burnout een soort van invalidekarretjes-racen...quote:Hmm volgens mij is DE racer van deze generatie toch echt PGR2..
quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is in vergelijking met Burnout een soort van invalidekarretjes-racen...
Heb je de videos bekeken ??quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:01 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel iets overdreven ja... Cool en leuk en alles wat je wil, maar best wel simpel, niet?quote:[b]Op donderdag 27 mei 2004 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:[/b
Burnout3 wordt DE racer van deze generatie....!!!!
Ik heb me er ook voor aangemeld, maar wat is het nou preciesquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:07 schreef DinoPK het volgende:
en de msn integratie is ook een feit (jammer genoeg geen tabblad waar je friendslist op te zien is.., wel een zooi alerts):
http://www.xboxworld.nl/news/5335/
Heel coolquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
Filmpje van Brothers in Arms
http://files.3dretreat.com/repo1/news/broinarms.wmv
Note about the movie: I apologize that there is some interference with the movie. You will encounter "flashbacks" of images that were on the tape prior to taping over it. Lesson learned and the problem goes away within the first 3 minutes of the 13 minute video. Once again, it was a condition that I could not have avoided, unless I had a fresh tape. Sorry once again.
Doe ik vanavond ffquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je de videos bekeken ??
Ik geloof er niets van. Als je kijkt naar de resolutie en diepte van bijvoorbeeld de achtergronden van PGR2 dan weet ik zeker dat de PS2 dat nooit trekt.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Realistisch is niet altijd beter IMO.
Burnout 3 heeft op de PS2 betere graphics dan PGR2 op de Xbox voor de graphic-whores onder ons...
Maakt niet uit wie het zegt, maar daar ben ik het niet mee eens hoor.. Burnout 2 heb ik ook gespeeld, zag er heerlijk uit daar gaat het niet om maar tis geen PGR2 qua gfx.. zeker vergeleken met PGR1 danquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Realistisch is niet altijd beter IMO.
Burnout 3 heeft op de PS2 betere graphics dan PGR2 op de Xbox voor de graphic-whores onder ons... (bron : Edge van een maand of 2 terug, en check die filmpjes...)
Oh, en ik ben een Burnout fanboy natuurlijk...
Je kan zien wie er online gaa, je ziet friendsrequests, wanneer er updates kopen! En nog veel meer!quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb me er ook voor aangemeld, maar wat is het nou precies![]()
Ik ga het vanavond eens proberen !quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb me er ook voor aangemeld, maar wat is het nou precies![]()
Nee he, krijg je steeds zon geluidje zoals je ook hoort als er mensen online komen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:04 schreef Mister_T het volgende:
Ik kreeg net een alert van een friendsrequest
Aan alle filmpjes te zien kan de PS2 het schijnbaar wel...!quote:Ik geloof er niets van. Als je kijkt naar de resolutie en diepte van bijvoorbeeld de achtergronden van PGR2 dan weet ik zeker dat de PS2 dat nooit trekt.
En ik ben geen xbox fanboy, vind de PS2 een erg coole console, maar volgens mij is de PS2 dus echt niet in staat tot zulke scherpe graphics.
Nee.. dat kan de PS2 niet.. niet zo scherp denk ik. Maar goed.. al kan ie het wel, boeit me ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Aan alle filmpjes te zien kan de PS2 het schijnbaar wel...!
Op de XBox zal ie nog ietsjes mooier worden, al zal het verschil tussen beide versies kleiner zijn dan bij Burnout 2.
Nee niet zo'n irri geluidje. er zit gewoon zon'n tapblaadje waar dat staatquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:10 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee he, krijg je steeds zon geluidje zoals je ook hoort als er mensen online komen?
Als dat zo is doe ik het niet.. heb net vorige week mijn MSN een beetje opgeschoond om daar vanaf te zijn.
Het boeit mij in zoverre, dat de XBox versie nog mooier wordtquote:Nee.. dat kan de PS2 niet.. niet zo scherp denk ik. Maar goed.. al kan ie het wel, boeit me ook niet eigenlijk
kan je ook uitzetten hoorquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:10 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee he, krijg je steeds zon geluidje zoals je ook hoort als er mensen online komen?
Als dat zo is doe ik het niet.. heb net vorige week mijn MSN een beetje opgeschoond om daar vanaf te zijn.
Wel met een geluidje hoor, en niks geen tabblad?...quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:36 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Nee niet zo'n irri geluidje. er zit gewoon zon'n tapblaadje waar dat staat
quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:02 schreef DinoPK het volgende:
waar? hier niet
ik kom niet eens op de xbox.com websitequote:Op donderdag 27 mei 2004 17:18 schreef taart het volgende:
foutmelding van dat aanmelden:
We're Sorry
[..]
nu gaat het wel erg sloom ja :'(quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:20 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kom niet eens op de xbox.com website![]()
Ik heb het zo:quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:40 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Wel met een geluidje hoor, en niks geen tabblad?...
Sowieso: vervang de wav door een lege wav en je hebt daar ook geen last meer van.
daar kwam ik ook net achter dat het onder dat belletje stond.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:41 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik heb het zo:
[afbeelding]
Ik krijg ook niet van die geluidjes
ja, al heel de middag nietquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:19 schreef Tommie84 het volgende:
Ik krijg alleen maar van die onzin van: "Meld je aan, het kost niks!"
Ik kan btw momenteel ook niet naar xbox.com surfen, meer mensen hier last van?
Ik ook, en dan kan ik me alleen aanmelden voor MSN geldzakenquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:19 schreef Tommie84 het volgende:
Ik krijg alleen maar van die onzin van: "Meld je aan, het kost niks!"
Dat lukt wel, maar hij laadt mijn friendslist nietquote:Ik kan btw momenteel ook niet naar xbox.com surfen, meer mensen hier last van?
NEEEEEEEEEEEEE ik wil het nu gelijk en schnel jahquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:40 schreef twi het volgende:
Gewoon even van 't weekend proberen, want die servers van Microsoft zijn nu gewoon drie keer kut.
doet het hier primaquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:03 schreef kepler het volgende:
gaat echt niet goed met www.xbox.com
nu kreeg ik een of andere vage server error
Ik ook...quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:03 schreef kepler het volgende:
gaat echt niet goed met www.xbox.com
nu kreeg ik een of andere vage server error
quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook...
quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:29 schreef pkwarts het volgende:
ARMY MEN KOMT NAAR DE XBOX!
![]()
Neeeeeeehhhhhh niet Army Men!!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:29 schreef pkwarts het volgende:
ARMY MEN KOMT NAAR DE XBOX!
![]()
ben benieuwd hoeveel ze ervoor durven gaan vragenquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:40 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Neeeeeeehhhhhh niet Army Men!!!!!![]()
America's Army komt trouwens ook naar de Xbox! OP de PC erg veel gespeeld maarja daar was ie gratis op de Xbox moet je er wel voor dokken![]()
verkleind zien ze er best mooi uit voor scansquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Ingescande high res Conker Live and Reloaded plaatjes van Play Magazine op http://www.rare-extreme.com
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik kan dat hele plaatje niet op me scherm krijgen, ik kan hem alleen zo bewegen dat ik alleen de bovenkant kan zienquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Ingescande high res Conker Live and Reloaded plaatjes van Play Magazine op http://www.rare-extreme.com
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee hequote:De opvolger van de Xbox zal mogelijk een console en PC in één worden. De B/R/S Group is ingehuurd om te onderzoeken wat de consumenten van een Xbox en PC in één zouden vinden.
Het apparaat zou onder andere een CD brander, een DVD speler met afstandbediening en harde schijf hebben. Xbox Live en Windows zal standaard op het apparaat zitten. Ook wordt er een controller, toetsenbord en muis meegeleverd. De consumenten zouden ongeveer 599 dollar moeten neerleggen voor Microsoft's nieuwe spelcomputer.
Zowel Microsoft als de B/R/S Group ontkennen dit gerucht.
Ik hoop dat het een console blijftquote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee he
DOA Code Cronus?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Ninja Gaiden 2 Confirmed
In a recent interview with EGM and in an interview with Kikizo Games, Team Ninja head Tomonobu Itagaki confirmed that a sequel to the Xbox-exclusive Ninja Gaiden was indeed a reality. However, Ninja Gaiden 2 would not ship until after Dead or Alive 4 but before Dead or Alive: Code Cronus.
en Fable danquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wishlist:
Kameo:
[afbeelding]
Conker:
[afbeelding]
Sudeki:
[afbeelding]
Doom III:
[afbeelding]
HALO 2:
[afbeelding]
Jade Empire:
[afbeelding]
vind hem precies goed zo!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DOA Code Cronus?
Anyway, hij mag wel "ietsje" makkelijker hoor
Ja die mist die daar opzekerquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:29 schreef kepler het volgende:
[..]
en Fable dan
nee die huilie gaat hem waarschijnlijk niet kopenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja die mist die daar opzekerHopelijk is hij die vergeten
Waarom???quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh en pssssst, ik heb RSC2 te koop in V&A.... !
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik twijfel nog over Sudeki en Kameo, even de reviews afwachten.
En mij een nepgamer noemenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Wishlist:
Ik twijfel nog over Sudeki en Kameo, even de reviews afwachten.
Dat ben je ook met je Mario-fetisj..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En mij een nepgamer noemen
Ik heb de regel nog eens gelezen.. mijn ogen uitgewreven... en ja het staat er nog steedsquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En mij een nepgamer noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |