Nee hequote:De opvolger van de Xbox zal mogelijk een console en PC in één worden. De B/R/S Group is ingehuurd om te onderzoeken wat de consumenten van een Xbox en PC in één zouden vinden.
Het apparaat zou onder andere een CD brander, een DVD speler met afstandbediening en harde schijf hebben. Xbox Live en Windows zal standaard op het apparaat zitten. Ook wordt er een controller, toetsenbord en muis meegeleverd. De consumenten zouden ongeveer 599 dollar moeten neerleggen voor Microsoft's nieuwe spelcomputer.
Zowel Microsoft als de B/R/S Group ontkennen dit gerucht.
Ik hoop dat het een console blijftquote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee he
DOA Code Cronus?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Ninja Gaiden 2 Confirmed
In a recent interview with EGM and in an interview with Kikizo Games, Team Ninja head Tomonobu Itagaki confirmed that a sequel to the Xbox-exclusive Ninja Gaiden was indeed a reality. However, Ninja Gaiden 2 would not ship until after Dead or Alive 4 but before Dead or Alive: Code Cronus.
en Fable danquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wishlist:
Kameo:
[afbeelding]
Conker:
[afbeelding]
Sudeki:
[afbeelding]
Doom III:
[afbeelding]
HALO 2:
[afbeelding]
Jade Empire:
[afbeelding]
vind hem precies goed zo!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DOA Code Cronus?
Anyway, hij mag wel "ietsje" makkelijker hoor
Ja die mist die daar opzekerquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:29 schreef kepler het volgende:
[..]
en Fable dan
nee die huilie gaat hem waarschijnlijk niet kopenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja die mist die daar opzekerHopelijk is hij die vergeten
Waarom???quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh en pssssst, ik heb RSC2 te koop in V&A.... !
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik twijfel nog over Sudeki en Kameo, even de reviews afwachten.
En mij een nepgamer noemenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Wishlist:
Ik twijfel nog over Sudeki en Kameo, even de reviews afwachten.
Dat ben je ook met je Mario-fetisj..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En mij een nepgamer noemen
Ik heb de regel nog eens gelezen.. mijn ogen uitgewreven... en ja het staat er nog steedsquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En mij een nepgamer noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |