Ik heb het zo:quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:40 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Wel met een geluidje hoor, en niks geen tabblad?...
Sowieso: vervang de wav door een lege wav en je hebt daar ook geen last meer van.
daar kwam ik ook net achter dat het onder dat belletje stond.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:41 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik heb het zo:
[afbeelding]
Ik krijg ook niet van die geluidjes
ja, al heel de middag nietquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:19 schreef Tommie84 het volgende:
Ik krijg alleen maar van die onzin van: "Meld je aan, het kost niks!"
Ik kan btw momenteel ook niet naar xbox.com surfen, meer mensen hier last van?
Ik ook, en dan kan ik me alleen aanmelden voor MSN geldzakenquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:19 schreef Tommie84 het volgende:
Ik krijg alleen maar van die onzin van: "Meld je aan, het kost niks!"
Dat lukt wel, maar hij laadt mijn friendslist nietquote:Ik kan btw momenteel ook niet naar xbox.com surfen, meer mensen hier last van?
NEEEEEEEEEEEEE ik wil het nu gelijk en schnel jahquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:40 schreef twi het volgende:
Gewoon even van 't weekend proberen, want die servers van Microsoft zijn nu gewoon drie keer kut.
doet het hier primaquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:03 schreef kepler het volgende:
gaat echt niet goed met www.xbox.com
nu kreeg ik een of andere vage server error
Ik ook...quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:03 schreef kepler het volgende:
gaat echt niet goed met www.xbox.com
nu kreeg ik een of andere vage server error
quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook...
quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:29 schreef pkwarts het volgende:
ARMY MEN KOMT NAAR DE XBOX!
![]()
Neeeeeeehhhhhh niet Army Men!!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:29 schreef pkwarts het volgende:
ARMY MEN KOMT NAAR DE XBOX!
![]()
ben benieuwd hoeveel ze ervoor durven gaan vragenquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:40 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Neeeeeeehhhhhh niet Army Men!!!!!![]()
America's Army komt trouwens ook naar de Xbox! OP de PC erg veel gespeeld maarja daar was ie gratis op de Xbox moet je er wel voor dokken![]()
verkleind zien ze er best mooi uit voor scansquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Ingescande high res Conker Live and Reloaded plaatjes van Play Magazine op http://www.rare-extreme.com
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik kan dat hele plaatje niet op me scherm krijgen, ik kan hem alleen zo bewegen dat ik alleen de bovenkant kan zienquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Ingescande high res Conker Live and Reloaded plaatjes van Play Magazine op http://www.rare-extreme.com
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |