Zeker nog nooit naar Turkije geweest, of uberhaupt met je blote poten in een zee-egel gestaptquote:Op maandag 24 mei 2004 21:05 schreef D-Devil het volgende:
Ik vind ze niet gruwelijk lelijk, maar vind het wel bullshit.
Zeg, die beesten zwemmen toch niet in de Noordzee mag ik hopen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:45 schreef ConQuestador het volgende:
Ik denk dat ik ze toch maar ga kopen. 2 paar 12,50, heeft mijn broer meteen ook
Tis toch alleen maar voor die paar keer dat ik daar het water in duik, en zee-egels wil ik NOOIT weer ontmoeten (want zo'n dokter die in je onstoken voet zit om te graven met een holle naald is de ergste pijn die ik ooit meegemaakt heb (nog erger dan gebroken arm dus))
Je hebt 'm wel teruggegooid hoop ikquote:
Dat is dus geen zee-egel he... maar een egelvis.quote:
Oh, dat ziet er inderdaad ook vrij stekelig uit.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:30 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Dat is dus geen zee-egel he... maar een egelvis.
[afbeelding]
Deze vriendelijke jongen is een zee-egel.. en dat doet pijn...
Op Gran Canaria valt het met de
egels toch wel mee? Ik heb er iig nog nooit last van gehad.
It wasn't me.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:23 schreef Pearly het volgende:
[..]
Je hebt 'm wel teruggegooid hoop ik![]()
Maar die teva's zijn toch gewoon open sandalen? Dan heb je toch nog de kans dat ze net in de zijkant prikken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:05 schreef Pearly het volgende:
Maar de Teva's werken er wel het beste tegen, tegen al die harde dingen !!
De zee-egel waar ik in viel zal niet meer zoveel stekels gehad hebben, die zaten allemaal in mijn voet en handquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:30 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
Deze vriendelijke jongen is een zee-egel.. en dat doet pijn...
Op Gran Canaria valt het met de egels toch wel mee? Ik heb er iig nog nooit last van gehad.
Die egels komen niet met een rotgang tegen de zijkant van je voet aan gezwommen hoor!quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:58 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Maar die teva's zijn toch gewoon open sandalen? Dan heb je toch nog de kans dat ze net in de zijkant prikken.Doe mij toch maar dichte waterschoenen.
3 uur? Bij mij waren ze in een kwartiertje klaar. Of heb je in een heel egelnest gestaan?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:18 schreef ConQuestador het volgende:
of gok je het er gewoon op (zoals ik vorig jaar deed) met het risico 3 uur bij de dokter op de tafel te moeten liggen![]()
Dus ze vallen kleiner. Dat is dan wel weer gunstig want ik heb maat 47 en die schoentjes gaan tot 46. Morgen maar even kijken dan.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:24 schreef AnnekeM het volgende:
Ik heb ze vanmiddag gekocht!.. Maar omdat ze in verpakking zaten kon ik ze niet meteen passen (niet gevraagd trouwens
) en nu blijkt hij inderdaad een maatje te groot te zijn. Kep normaal maat 40/41 en nam maar maatje 39 mee. En nog te groot
. Moet dus van de week nog even terug voor een kleiner maatje
![]()
Oh jah, ik heb die licht blauwe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |