Die heb ik niet in de OP gegooid hoor.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:54 schreef Andyvie het volgende:
*bureaustoelen kijk*
Nee, niemand weet...quote:Op maandag 24 mei 2004 19:54 schreef Timmah het volgende:
Ik weet hoe 'ie heet!
Ik zit er toch liever op hoor..quote:Op maandag 24 mei 2004 19:54 schreef Andyvie het volgende:
*bureaustoelen kijk*
Nee, maar ik zit in een ander schermpje naar IKEA te kijkenquote:Op maandag 24 mei 2004 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die heb ik niet in de OP gegooid hoor.
Je heet Jepelsteeltje?quote:Op maandag 24 mei 2004 19:56 schreef Jerruh het volgende:
niemand weet niemand weet dat ik jepelsteeltje heeeeet!
IKEA roeleert!quote:Op maandag 24 mei 2004 19:56 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit in een ander schermpje naar IKEA te kijken
@Timmah: ik ook, maar degene die ik nu heb is af en zo, dus ik wil een nieuwe
Je bent verkoudenquote:Op maandag 24 mei 2004 19:56 schreef Jerruh het volgende:
niemand weet niemand weet dat ik jepelsteeltje heeeeet!
my baby shot me downquote:Op maandag 24 mei 2004 19:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je heet Jepelsteeltje?
Wat heb jij gemene ouders dan..
quote:Op maandag 24 mei 2004 19:58 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Je bent verkouden
Silly Caucasian girl likes to play with Samurai swords.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
my baby shot me down
bang bang
Uhuh! Maar die bureaustoelen zijn niet echt, wat je zegt van leuk, of handig, of ze zijn gelijk zo duurquote:Op maandag 24 mei 2004 19:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
IKEA roeleert!
IKEA roeleert zwaar zelfs!quote:Op maandag 24 mei 2004 19:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
IKEA roeleert!
it was an hanso sword....quote:Op maandag 24 mei 2004 20:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Silly Caucasian girl likes to play with Samurai swords.
Ik durf zelfs zo ver te gaan en te zeggen: IKEA schopt kont!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
IKEA roeleert zwaar zelfs!![]()
* Jepelsteeltje doorskip naar Track 13 *quote:Op maandag 24 mei 2004 19:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
my baby shot me down
bang bang
Nuvole! Makker van me!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
IKEA roeleert zwaar zelfs!![]()
Black Mamba. I shoulda been motherfuckin' Black Mamba.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
it was an hanso sword....
De bureaustoelen zijn inderdaad niet veel bijzonder.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:02 schreef Andyvie het volgende:
[afbeelding]
Kijk, deze is wel leuk, maar waarom kost ie nou 225 euro?Zoveel centjes heb ik niet
liever *battle without honour or humanity*quote:Op maandag 24 mei 2004 20:02 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Jepelsteeltje doorskip naar Track 13 *
The Flower of Carnage
Mja, ik wil hendeltjes en zo, zodat ik hem helemaal naar mijn smaak kan instellen, magoed....toch maar eens verder kijken dan IKEAquote:Op maandag 24 mei 2004 20:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De bureaustoelen zijn inderdaad niet veel bijzonder..
quote:Op maandag 24 mei 2004 20:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Black Mamba. I shoulda been motherfuckin' Black Mamba.
Ja, voor bureaustoelen moet je inderdaad niet bij IKEA zijn. Bedden vind ik trouwens ook niet veel daar. Maar ik ben nogal kieskeurigquote:Op maandag 24 mei 2004 20:05 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Mja, ik wil hendeltjes en zo, zodat ik hem helemaal naar mijn smaak kan instellen, magoed....toch maar eens verder kijken dan IKEA
Those of you lucky enough to have your lives take them with you. However, leave the limbs you've lost. They belong to me now.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]!!!!!!!
you call that beggin' ??*giechel*
haai Jerruhquote:Op maandag 24 mei 2004 20:07 schreef Jerruh het volgende:
hoi nuvole.
Nope.. die heb ik nog niet...quote:Op maandag 24 mei 2004 20:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
liever *battle without honour or humanity*
of: fwietfwietfwiefwiefwiet!!!
heb je deel 2 ook al?
quote:Op maandag 24 mei 2004 20:06 schreef Nuvole het volgende:
Haai Timmah, Andyvie en beav+liev (ech nie Jodocus?)
Ook ga gewoon maar lekker uitproberen in de IKEA zelf. Hij moet gewoon lekker zittenquote:Op maandag 24 mei 2004 20:06 schreef Nuvole het volgende:
Haai Timmah, Andyvie en beav+liev (ech nie Jodocus?) en de rest.
En de VERKSAM vind ik een beetje saai, als ik eerlijk ben Andy. Zelf zit ik met mijn bipsjeop de NOMINELL. De PROCENT staat hier ook, prima stoel als je iets goedkoper uit wil zijn.
En de PATRIK ziet er ook lekker uit , vind ik, apart modelletje.
Ech welquote:Op maandag 24 mei 2004 20:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, voor bureaustoelen moet je inderdaad niet bij IKEA zijn.
msn, stuur ik je een heeeeel toffe track doorquote:Op maandag 24 mei 2004 20:08 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nope.. die heb ik nog niet...
The Green Hornet is ook super trouwens
quote:Op maandag 24 mei 2004 20:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]lurker!
Nee echt niet.
* zelf zo'n hele luxe directeursstoel hebquote:Op maandag 24 mei 2004 20:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ech wel, jij bent té kieskeurig, mister.
quote:Op maandag 24 mei 2004 20:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ech wel, jij bent té kieskeurig, mister.
jaquote:Op maandag 24 mei 2004 20:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
haai Jerruh![]()
nog hard aan de slag?
Lurken is Off-limits nu hoor..!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
lurken!
![]()
Ik heb een IKEA boxspringbed, waar ik heel gelukkig mee ben. En uit de test van de consumentenbond komen ze ook altijd heel goed. Natuurlijk zijn er duurdere bedden van bekende merken, maar die zijn vooral duur en niet beter.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, voor bureaustoelen moet je inderdaad niet bij IKEA zijn. Bedden vind ik trouwens ook niet veel daar. Maar ik ben nogal kieskeurig
Hattori Hanzo!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
it was an hanso sword....
Leuk dat jij er heel blij mee bentquote:Op maandag 24 mei 2004 20:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb een IKEA boxspringbed, waar ik heel gelukkig mee ben. En uit de test van de consumentenbond komen ze ook altijd heel goed. Natuurlijk zijn er duurdere bedden van bekende merken, maar die zijn vooral duur en niet beter.
jupquote:Op maandag 24 mei 2004 20:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hattori Hanzo!
en O-Ren Ishii , ook zo'n heerlijke naam.
Hebben jullie deel twee ook al gezien? Zo ja, don't spoil it for me, please.
Heb je wel eens goed gekeken? Er zijn er zat met allerlei hendeltjes hoor, voor hoogte en zithoek en alles. Of wat wil jij allemaal instellen? En als je al niet veel centjes voor Ikea hebt en je wil toch hendeltjes, dan kan ik je beter de rommelmarkt aanraden, want echte kantoormeubelzaken vragen meestal godsgruwelijk veel voor godsgruwelijk saaie modellen, imho.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:05 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Mja, ik wil hendeltjes en zo, zodat ik hem helemaal naar mijn smaak kan instellen, magoed....toch maar eens verder kijken dan IKEA
Heb je 2 nog niet gezien?!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hattori Hanzo!
en O-Ren Ishii , ook zo'n heerlijke naam.
Hebben jullie deel twee ook al gezien? Zo ja, don't spoil it for me, please.
Ik zeg ook niet dat jij zegt dat ze slecht zijn. Hoogstens dat je merkgeil bent.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Leuk dat jij er heel blij mee bent![]()
Ik zeg ook niet dat ze slecht zijn. Ik zeg dat IK ze niks vind.
Lieve G_E,quote:Op maandag 24 mei 2004 20:14 schreef Great_Expectations het volgende:
En al die verwende studentensnotneuzen hier die hun dure bureaustoelen laten dokken door paps & mams!. En intussen een beetje studiefinanciering scoren die van mijn zuur bijeengeschraapte belastingcentjes wordt betaald!
.
ja prima hoor, alleen zit ik nu weer mijn tijd hier te verdoen...quote:Op maandag 24 mei 2004 20:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja. maar ik heb een paar gave schetsen gemaakt.
en zo naar huus!
alles goed daaro?
EEEEWWWW! Dat was ranzig!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jup.
iig iets met....ehm..... glibberige dingen tussen tenen.
weet ik, maar ik kan die site er niet van overtuigen om hem aan mij te verkopen, er blijven allemaal nulletjesquote:Op maandag 24 mei 2004 20:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je 2 nog niet gezien?!
Die staat ook op die site waar ik de naam niet van mag noemen
De helft van mijn spullen komt van de IKEA en ik ben er heel blij meequote:Op maandag 24 mei 2004 20:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij zegt dat ze slecht zijn. Hoogstens dat je merkgeil bent..
vergeet niet al het bier wat we ook nog elke avond op je kosten zuipenquote:Op maandag 24 mei 2004 20:14 schreef Great_Expectations het volgende:
En al die verwende studentensnotneuzen hier die hun dure bureaustoelen laten dokken door paps & mams!. En intussen een beetje studiefinanciering scoren die van mijn zuur bijeengeschraapte belastingcentjes wordt betaald!
.
quote:Op maandag 24 mei 2004 20:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
weet ik, maar ik kan die site er niet van overtuigen om hem aan mij te verkopen, er blijven allemaal nulletjes![]()
Sexy hoorquote:Op maandag 24 mei 2004 20:04 schreef Cazman het volgende:
Geachte @Home Breedband Abonnee,
De snelheid van uw abonnement @Home Breedband gaat met ingang van 1 juli 2004 veranderen. De downloadsnelheid wordt verhoogd van 2560 kbits/sec naar 4000 kbits/sec. De uploadsnelheid wordt verdubbeld naar 512 kbits/sec. Het abonnementstarief blijft hetzelfde: ¤ 47,95 per maand. Aan de snelheidsverhoging zijn dus geen kosten verbonden.
U kunt door het uit- en aanzetten van het modem vanaf 1 juli direct profiteren van de aanzienlijke snelheidsverhoging. Doet u deze handeling niet, dan zal binnen vier weken de snelheid zijn aangepast.
Voor meer informatie kunt u terecht op http://help.home.nl/snelheid.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Productmanagement
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt zo'n zwart leren pooiermodelletje?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:10 schreef Timmah het volgende:
[..]
* zelf zo'n hele luxe directeursstoel heb*
Nulletjes?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
weet ik, maar ik kan die site er niet van overtuigen om hem aan mij te verkopen, er blijven allemaal nulletjes![]()
het wasquote:Op maandag 24 mei 2004 20:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
EEEEWWWW! Dat was ranzig!.
tja, voor € 4,12 zit ik op 8 mbitquote:Op maandag 24 mei 2004 20:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Sexy hoor
Ik ben geen student meer. En ik heb netjes vanmiddag mijn lening aan Groningen afbetaald en ik wilde gewoon nu nog een cadeautje voor mezelf kopenquote:Op maandag 24 mei 2004 20:14 schreef Great_Expectations het volgende:
.
Niet doen, G_E. Als je zoiets zegt, klink je zo supernors. Dat staat je niet leuk. En je zit zelf toch zeker ook niet op zo'n gammel leenbakkerdingetje?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:14 schreef Great_Expectations het volgende:
.
Die darmen waren ook vrij ranzig. Dat het hele zaakje zo op de grond kwakte.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het wascool
.
ik vond go-go met haar darmenpenetrategrap viezer (maar da kwam vooral door die enge japanner in die scene)
Ook sexy hoorquote:Op maandag 24 mei 2004 20:21 schreef WAik het volgende:
[..]
tja, voor ¤ 4,12 zit ik op 8 mbit
* Andyvie houdt wijselijk zijn mondquote:Op maandag 24 mei 2004 20:21 schreef WAik het volgende:
[..]
tja, voor ¤ 4,12 zit ik op 8 mbit
* herken *quote:Op maandag 24 mei 2004 20:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je spoiltquote:Op maandag 24 mei 2004 20:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die darmen waren ook vrij ranzig. Dat het hele zaakje zo op de grond kwakte..
En dat glibberige-tussen-de-tenen-gedoe was cool maar ook ranzig
IKEA is ook een merkquote:Op maandag 24 mei 2004 20:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De helft van mijn spullen komt van de IKEA en ik ben er heel blij mee
Dus ik ben niet merkgeil.
Niet waar. Die darmen komen uit Vol 1 en ik zeg niet wat er tussen de tenen glibbert en van wie die tenen zijn.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:23 schreef Timmah het volgende:
[..]
Je spoilt
Darmen in deel 1...quote:Op maandag 24 mei 2004 20:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet waar. Die darmen komen uit Vol 1 en ik zeg niet wat er tussen de tenen glibbert en van wie die tenen zijn.
er begint niks te lopen, hij wil niet, doet niks, is kaputt. bij Timmah dus blijkbaar ook, maar de spindocters G_E & Beav hebben daar ook geen oplossing voor? Nemen jullie een 2000 MB versie of een van 700? die laatste had ik namelijk, dat scheelt een hoop tijd en bij K B 1 was die ook prima.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nulletjes?
Tis niet merk genoeg voor mij om op te geilen dus het telt nietquote:Op maandag 24 mei 2004 20:23 schreef Nuvole het volgende:
[..]
IKEA is ook een merk![]()
![]()
![]()
Ik neem altijd 700, nooit hoger.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:26 schreef Nuvole het volgende:
[..]
er begint niks te lopen, hij wil niet, doet niks, is kaputt. bij Timmah dus blijkbaar ook, maar de spindocters G_E & Beav hebben daar ook geen oplossing voor? Nemen jullie een 2000 MB versie of een van 700? die laatste had ik namelijk, dat scheelt een hoop tijd en bij K B 1 was die ook prima.
suprnovaquote:Op maandag 24 mei 2004 20:27 schreef Andyvie het volgende:
Euhmmm, waar hebben jullie het over?
de go-go scenequote:Op maandag 24 mei 2004 20:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
Darmen in deel 1...
* Terugdenk *
Oh verdomd..
jaja, jullie hebben allemaal gruwelijk snel internet voor nagenoeg niks, we weten het en zijn heus wel jaloers hoor. Kunnen jullie dan misschien leuke dvdtjes naar ons opsturen met allerlei grappige dingen erop?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:22 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Andyvie houdt wijselijk zijn mond
huiskegaze!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de go-go scene.
ik ga naar huiske!.
Ja, zover was ik ook, maar WAAR hebben jullie het over?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
suprnova
Dat ie bij Nuvole en Timmah dus blijkbaar niks doet.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja, zover was ik ook, maar WAAR hebben jullie het over?
das goed om te horen, maar van kb2 is er maar 1 van die grootte, en dat kreng wil dus nietquote:Op maandag 24 mei 2004 20:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik neem altijd 700, nooit hoger.
Wat Nuvolequote:Op maandag 24 mei 2004 20:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
jaja, jullie hebben allemaal gruwelijk snel internet voor nagenoeg niks, we weten het en zijn heus wel jaloers hoor. Kunnen jullie dan misschien leuke dvdtjes naar ons opsturen met allerlei grappige dingen erop?Dan hebben wij er ook nog iets aan.
een klein stemmetje zegt me, dat jullie daar vast geen zin in hebben![]()
Ik heb zelf die versie van 696 (Russielloyd) 'gekocht'quote:Op maandag 24 mei 2004 20:32 schreef Nuvole het volgende:
[..]
das goed om te horen, maar van kb2 is er maar 1 van die grootte, en dat kreng wil dus niet![]()
quote:Op maandag 24 mei 2004 20:33 schreef wizarddragon het volgende:
Chiaki Kuriyama
In Kill Bill was ze prettig en aangenaam gestoord en in BR speelt ze iemand met een lief karakter.
[afbeelding]
[afbeelding]
Are you coming or going?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:35 schreef Ang3l het volgende:![]()
quote:Op maandag 24 mei 2004 20:35 schreef Ang3l het volgende:![]()
ja, die bedoel ik dus nou net. dat is het vervelende kreng.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb zelf die versie van 696 (Russielloyd) 'gekocht'
En ik had hem in een nachtje binnen.
Voeg me maar toe op MSN of zo, kan ik altijd voor je kijken als je iets wilt.....zolang ik maar geen videotheek word, zoals sommige vrienden van me wel eens denkenquote:Op maandag 24 mei 2004 20:38 schreef Nuvole het volgende:
[..]
ja, die bedoel ik dus nou net. dat is het vervelende kreng.
En Andy, das wel een heel genereus aanbod van je, als dat zou kunnen![]()
Hmmz, ik kan je helaas niet helpen. Bij mij ging alles goed en heb er ook niet zo veel verstand van. Misschien dat Andy kan helpen?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:38 schreef Nuvole het volgende:
[..]
ja, die bedoel ik dus nou net. dat is het vervelende kreng.
En Andy, das wel een heel genereus aanbod van je, als dat zou kunnen![]()
Ehm.. mijn downloadsnelheid ligt bij dingen van supr*kuch* meestal rond de 100 kbit per seconde. Dus ik kies dan voor 2000 MB, wat dan ergens tussen de 10 en de 15 uur duurt.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:26 schreef Nuvole het volgende:
[..]
er begint niks te lopen, hij wil niet, doet niks, is kaputt. bij Timmah dus blijkbaar ook, maar de spindocters G_E & Beav hebben daar ook geen oplossing voor? Nemen jullie een 2000 MB versie of een van 700? die laatste had ik namelijk, dat scheelt een hoop tijd en bij K B 1 was die ook prima.
Bij KB2 had ik gemiddeld een snelheid van 30/40.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ehm.. mijn downloadsnelheid ligt bij dingen van supr*kuch* meestal rond de 100 kbit per seconde. Dus ik kies dan voor 2000 MB, wat dan ergens tussen de 10 en de 15 uur duurt.
Als er niks begint te lopen, dan kan het in theorie zijn dat je iets download waar geen aanbieders van zijn, maar dat lijkt me sterk. Dus dan heb je waarschijnlijk niet de juiste "poorten" geopend. Maar dat is heel ingewikkeld, want zo'n computer wizard ben ik niet. Ik weet alleen maar hoe ik het bij mijn eigen speedtouch modem kan instellen..
Depends on what you're offering babequote:Op maandag 24 mei 2004 20:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Are you coming or going?
Or coming, and then going?
quote:Op maandag 24 mei 2004 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Depends on what you're offering babe
*dansje maak op dip it low*
Die is om 22:00 thuisquote:Op maandag 24 mei 2004 20:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laat Pupje het maar niet lezen.
Daar gaat je cursusavond!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is om 22:00 thuis
I.p.v. 23:00
't was toch hupsen!?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Depends on what you're offering babe
*dansje maak op dip it low*
100kbit is wel vrij langzaam, ik zat de laatste keer rond de 40 kbyte en die poorten zijn dus okee en een speedtouchquote:Op maandag 24 mei 2004 20:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ehm.. mijn downloadsnelheid ligt bij dingen van supr*kuch* meestal rond de 100 kbit per seconde. Dus ik kies dan voor 2000 MB, wat dan ergens tussen de 10 en de 15 uur duurt.
Als er niks begint te lopen, dan kan het in theorie zijn dat je iets download waar geen aanbieders van zijn, maar dat lijkt me sterk. Dus dan heb je waarschijnlijk niet de juiste "poorten" geopend. Maar dat is heel ingewikkeld, want zo'n computer wizard ben ik niet. Ik weet alleen maar hoe ik het bij mijn eigen speedtouch modem kan instellen..
Ooh, dan bedoel ik 100 kbyte denk ik.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
100kbit is wel vrij langzaam, ik zat de laatste keer rond de 40 kbyte en die poorten zijn dus okee en een speedtouchheb ik ook!
En Andy, als het me zo niet lukt, dan hoor je het van me, alvast bedankt voor je aanbod.![]()
quote:Op maandag 24 mei 2004 20:43 schreef WAik het volgende:
[..]
't was toch hupsen!?
Bitchfight!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]Kom eens hier, zal ik je ff laten zien wat hupsen!
quote:Op maandag 24 mei 2004 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]Kom eens hier, zal ik je ff laten zien wat hupsen!
Ja jij doelt weer op vechtenquote:Op maandag 24 mei 2004 20:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bitchfight!![]()
zegt zij...quote:Op maandag 24 mei 2004 20:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bitchfight!![]()
wij snappen elkaarquote:Op maandag 24 mei 2004 20:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jij doelt weer op vechten![]()
*klauwen uitsla* MIaaaauuuuuuuwwwwwrrrrrppprrrrquote:Op maandag 24 mei 2004 20:48 schreef WAik het volgende:
[..]
![]()
![]()
ummh jah, komm mal her!
quote:Op maandag 24 mei 2004 20:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jij doelt weer op vechten![]()
hmmm ik zat toch te denken aan een tijgergeluidjequote:Op maandag 24 mei 2004 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*klauwen uitsla* MIaaaauuuuuuuwwwwwrrrrrppprrrr
quote:Round 1............... FIGHT!!!!!!!!
* Juig en Wave doe enzo... *quote:Op maandag 24 mei 2004 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*klauwen uitsla* MIaaaauuuuuuuwwwwwrrrrrppprrrr
Round 1............... FIGHT!!!!!!!!
*jumpattack*quote:Op maandag 24 mei 2004 20:51 schreef WAik het volgende:
tekken4... wild
![]()
*popcorn pak*quote:Op maandag 24 mei 2004 20:51 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Juig en Wave doe enzo... *
* handje neem *quote:
"Flip your hair"quote:Op maandag 24 mei 2004 20:53 schreef Timmah het volgende:
Cameron Diaz kan geen Japans ...![]()
* Stiekem half Charlie's Angels kijkt *
Ik zit te zappen tussen Charlie's Biatches, Xtreme MakeOver en Xtreme Home MakeOver.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:53 schreef Timmah het volgende:
Cameron Diaz kan geen Japans ...![]()
* Stiekem half Charlie's Angels kijkt *
Ik ben niet de enige dus..quote:Op maandag 24 mei 2004 20:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"Flip your hair"
- "What?"
"Flip your goddamn hair"![]()
Ik heb m op dvdquote:Op maandag 24 mei 2004 20:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige dus..
quote:Op maandag 24 mei 2004 20:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb m op dvd
Zit ik nou verdorie extreme make over te missen voor een gevechtje?!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik zit te zappen tussen Charlie's Biatches, Xtreme MakeOver en Xtreme Home MakeOver.
Ja die Ty is wel ergquote:Op maandag 24 mei 2004 21:01 schreef beaverhausen het volgende:
*Xtreme Home Make Over kijk*
Ty
Wie is die ene nicht met dat zwarte haar?.
quote:Op maandag 24 mei 2004 21:17 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, lekkerste scene uit Charlie's ANgels: Lucy Liu in leren kostuumpje en zweep, en dan da nr... ooohhh, baracuda!! (van HEART)
Ja..ze is zo heerlijk strengquote:Op maandag 24 mei 2004 21:17 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, lekkerste scene uit Charlie's ANgels: Lucy Liu in leren kostuumpje en zweep, en dan da nr... ooohhh, baracuda!! (van HEART)
Wie is Aart nou weerquote:Op maandag 24 mei 2004 21:39 schreef Vlarp het volgende:
*weer 3 kwartier met aart aan de foon hing*
*herken*quote:Op maandag 24 mei 2004 21:41 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Wie is Aart nou weer
Trouwens een telefoonrekening is best ernstig als je een vriendje hebt, de mijne is meteen het driedubbele van wat het normaal is![]()
Ik vind hem juist superleuk, zo heerlijk over the top en camp!! En de muziek is heel leuk in de filmquote:Op maandag 24 mei 2004 21:40 schreef WAik het volgende:
charlies angels
belbundel?quote:Op maandag 24 mei 2004 21:41 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Wie is Aart nou weer
Trouwens een telefoonrekening is best ernstig als je een vriendje hebt, de mijne is meteen het driedubbele van wat het normaal is![]()
hihihihihiquote:Op maandag 24 mei 2004 21:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*herken*
Succes!quote:Op maandag 24 mei 2004 21:46 schreef WAik het volgende:
nou, ik ga ff een partij mensen afknallen met bf1942! mzzl
Hij heeft net gebeld!!!quote:Op maandag 24 mei 2004 21:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
hihihihihi
quote:Op maandag 24 mei 2004 21:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij heeft net gebeld!!!
Ik wist helemaal niet dat jij een vriendje hadquote:Op maandag 24 mei 2004 21:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*herken*
Het was heel kort enzo. Hij zat even in de kroeg met z'n zus en kwam wat later!quote:Op maandag 24 mei 2004 21:47 schreef Timmah het volgende:
[..]
En? En? En?
![]()
Oeh Oeh! Dan kom ik mijn frikandelbroodjes wel even goed timen ok?quote:Op maandag 24 mei 2004 21:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het was heel kort enzo. Hij zat even in de kroeg met z'n zus en kwam wat later!
*nerveus rondren*
ik ook nietquote:Op maandag 24 mei 2004 21:48 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij een vriendje had
Euhm... zet maar voor de deur, ik warm ze zelf wel opquote:Op maandag 24 mei 2004 21:50 schreef Timmah het volgende:
[..]
Oeh Oeh! Dan kom ik mijn frikandelbroodjes wel even goed timen ok?
Nou kom opquote:Op maandag 24 mei 2004 21:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik ook niet
* Look of Death geef *quote:Op maandag 24 mei 2004 21:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm... zet maar voor de deur, ik warm ze zelf wel op
quote:Op maandag 24 mei 2004 21:51 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nou kom op
Vertel vertel vertel
*kusknufkroel doe*quote:Op maandag 24 mei 2004 21:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Look of Death geef *![]()
Daarom vind ik hem waarschijnlijk zo coolquote:Op maandag 24 mei 2004 21:52 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind Charlie's Angels behoorlijk gay.
* Snif * Our Beavje... is growing up...quote:Op maandag 24 mei 2004 21:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*kusknufkroel doe*
ik ben weer euhm..afwezig.
hihihi
Ja ik ook. De acties en de neonkleuren dan, dat romantische gedoe hoeft van mij niet.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:54 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Daarom vind ik hem waarschijnlijk zo cool![]()
Wizzy houdt niet van romantiekquote:Op maandag 24 mei 2004 21:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik ook. De acties en de neonkleuren dan, dat romantische gedoe hoeft van mij niet.
Niet in films ja. Irl misschien wel, maar eerst nog verliefd worden. Ik ben eigenlijk nooit echt verliefd geweest.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:57 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Wizzy houdt niet van romantiek
Drew met ducttapequote:Ik vind dat stukje cool als Drew Barrymore vastgebonden op die stoel zit en dan toch los weet te komen en dan naar buiten moonwalkt![]()
Mja ik nu dus pas voor het eerst echt verliefd. En dat pas op mn 21equote:Op maandag 24 mei 2004 21:59 schreef wizarddragon het volgende:
Niet in films ja. Irl misschien wel, maar eerst nog verliefd worden. Ik ben eigenlijk nooit echt verliefd geweest.
Maar ik mis em nu alquote:Op maandag 24 mei 2004 22:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Straks heeft Beavje ons helemaal niet meer nodig. Dan zit-ie de hele dag samen met zijn Jasperoen te hihihihihiën op z'n Gucci-bank..
Nou, dan hebben we Beavje ook niet meer nodig hoor..
.
Erg sweetquote:Op maandag 24 mei 2004 22:00 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Mja ik nu dus pas voor het eerst echt verliefd. En dat pas op mn 21e
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Straks heeft Beavje ons helemaal niet meer nodig. Dan zit-ie de hele dag samen met zijn Jasperoen te hihihihihiën op z'n Gucci-bank..
Nou, dan hebben we Beavje ook niet meer nodig hoor..
.
* Troost & Aai en Kusknufkroel *quote:Op maandag 24 mei 2004 22:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
!
ik denk dat ie Jochem heet!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Zou het stiekem iemand hier van Fok zijn..
Ik heb echt geen flauw ideequote:Op maandag 24 mei 2004 22:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
en hij komt dus zometeen naar beav toe, kunnen we wel raden wat er dan gaat gebeuren he![]()
Hoi!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:06 schreef Idril-2 het volgende:
[afbeelding]
*uitdeel*
Hai verdrietige meneren en lurkers !![]()
Jochem? Neej.. het zal toch niet?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
ik denk dat ie Jochem heet!
en hij komt dus zometeen naar beav toe, kunnen we wel raden wat er dan gaat gebeuren he![]()
Nee, maar jij hebt Jean-Antoinequote:Op maandag 24 mei 2004 22:06 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb niet eens een Gucci-bank.
Hallo ik ben niet verdrietig hoorquote:Op maandag 24 mei 2004 22:06 schreef Idril-2 het volgende:
[afbeelding]
*uitdeel*
Hai verdrietige meneren en lurkers !![]()
nou Beaver, geniet ervan, doe het natuurlijk wel veilig en.....quote:Op maandag 24 mei 2004 22:09 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee![]()
ken jij een Jochem dan?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:09 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jochem? Neej.. het zal toch niet?![]()
Nuvole.. wat doe je hitsig zeg.. Zo heb ik je niet meer gezien sinds die ene keer dat we met de hele groep onder de douche stonden en jij.. ehm..quote:Op maandag 24 mei 2004 22:11 schreef Nuvole het volgende:
[..]
nou Beaver, geniet ervan, doe het natuurlijk wel veilig en.....
morgen willen we fotoooowwwwwzzzzz!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Zou het stiekem iemand hier van Fok zijn..
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:08 schreef Nuvole het volgende:
ik denk dat ie Jochem heet!
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:09 schreef Timmah het volgende:
Jochem? Neej.. het zal toch niet?![]()
Jep.. maar die woont niet bij beavje in de buurt..quote:Op maandag 24 mei 2004 22:11 schreef Nuvole het volgende:
[..]
ken jij een Jochem dan?
Weer een homo_meet die compleet langs me heen gegaan isquote:Op maandag 24 mei 2004 22:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nuvole.. wat doe je hitsig zeg.. Zo heb ik je niet meer gezien sinds die ene keer dat we met de hele groep onder de douche stonden en jij.. ehm..![]()
Volgens mij heb ik wat gemist...quote:Op maandag 24 mei 2004 22:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nuvole.. wat doe je hitsig zeg.. Zo heb ik je niet meer gezien sinds die ene keer dat we met de hele groep onder de douche stonden en jij.. ehm..![]()
Dat was toen we nog bij de SLF zaten.... ( Secret Lurker Foundation..quote:Op maandag 24 mei 2004 22:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat gemist...
Zoiets d8 ik ook...worden wij soms buitengesloten ofzo??quote:Op maandag 24 mei 2004 22:13 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Weer een homo_meet die compleet langs me heen gegaan is![]()
Timmah!!!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
En wederom blijkt hoe Eng meetings toch wel niet zijn.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
Waarom kunnen jullie je van alles herinneren van het kamp en ik niet meer?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:15 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Timmah!!!jij
![]()
We hadden toch afgesproken dat we daar niks over zouden vertellen als we ooit uit het lurkerskamp zouden komen!
En dan weet ik anders ook nog wel een paar interessante verhaaltjes.....![]()
Sssssssssst...quote:Op maandag 24 mei 2004 22:15 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Timmah!!!jij
![]()
We hadden toch afgesproken dat we daar niks over zouden vertellen als we ooit uit het lurkerskamp zouden komen!
En dan weet ik anders ook nog wel een paar interessante verhaaltjes.....![]()
We worden gewoon massaal buiten de orgies gehouden!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zoiets d8 ik ook...worden wij soms buitengesloten ofzo??
Had je maar niet zo opstandig moeten zijn! Zonde dat je je de douche-situatie niet meer kan herinnerenquote:Op maandag 24 mei 2004 22:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom kunnen jullie je van alles herinneren van het kamp en ik niet meer?![]()
Geef het volk brood en orgiesquote:Op maandag 24 mei 2004 22:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We worden gewoon massaal buiten de orgies gehouden!
Wat is nou een orgie zonder massa?!
Wie had het over orgies?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We worden gewoon massaal buiten de orgies gehouden!
Wat is nou een orgie zonder massa?!
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Had je maar niet zo opstandig moeten zijn! Zonde dat je je de douche-situatie niet meer kan herinneren
Heb jij eigenlijk al eens het IBG-formulier ingevuld?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:19 schreef Nuvole het volgende:
Begin daar maar eens mee.
Da's toch de Erfenis hunkquote:Op maandag 24 mei 2004 22:19 schreef Nuvole het volgende:
Btw: als ik het goed begrijp, speelt Rosco Leijen een homo bij costa, op ned 2 nu.
and don't you try to change the subject on us, Anastasia!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Opstandig is OK!
G_E!!!!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al eens het IBG-formulier ingevuld?.
Ja...klinkt als een enge ziektequote:Op maandag 24 mei 2004 22:23 schreef Markie-Mark het volgende:
SLF??
WTF
Jep..quote:Op maandag 24 mei 2004 22:23 schreef Nuvole het volgende:
[..]
and don't you try to change the subject on us, Anastasia!
Jochem it is!
*felle lamp in gezicht richt*
Details, now! Or else....
Or else I'm gonna sent Titatimmah after you!
(Timmah, jij had toch bij de SLF die cursus extreme ondervragingen gedaan?)
Jazeker!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:22 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Da's toch de Erfenis hunk
Tralalalalaquote:Op maandag 24 mei 2004 22:23 schreef Nuvole het volgende:
[..]
and don't you try to change the subject on us, Anastasia!
Jochem it is!
*felle lamp in gezicht richt*
Details, now! Or else....
Or else I'm gonna sent Titatimmah after you!
(Timmah, jij had toch bij de SLF die cursus extreme ondervragingen gedaan?)
Captain Hollywoodquote:Op maandag 24 mei 2004 22:24 schreef wizarddragon het volgende:
We're flying high
We're flying right up to the sky
We fly so high
We're flying right up to the sky
With an extra station from the ground
The stars are shining round and round
So high we're flying right up to the sky.
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:23 schreef Markie-Mark het volgende:
SLF??
WTF
Ik hanteer andere gesprekstechnieken, ben meer van de Mind Games enzo. Ik doe ongeïnteresseerd, laat maar, dan hoeft het ook al niet, vertel dan maar niets, wat jij wil.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
G_E!!!!
je helpt niet mee hoor,
ik voel dat beav op het punt staat om ons alles over Jochem te gaan vertellen, ik voel het!![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 24 mei 2004 22:26 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Captain Hollywood![]()
Kunnen we tijdens de volgende homo-meet niet gewoon gezellig de hele middag gezamelijk naar euro dance klassiekers luisteren
Do it, Timmah!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tralalalala
Bring it on
Mijn idee.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:26 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Captain Hollywood![]()
Kunnen we tijdens de volgende homo-meet niet gewoon gezellig de hele middag gezamelijk naar euro dance klassiekers luisteren
Weer eens bewijs dat je niet altijd op je gevoel kan vertrouwenquote:Op maandag 24 mei 2004 22:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
G_E!!!!
je helpt niet mee hoor,
ik voel dat beav op het punt staat om ons alles over Jochem te gaan vertellen, ik voel het!![]()
* Begint met 1 vinger *quote:Op maandag 24 mei 2004 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weer eens bewijs dat je niet altijd op je gevoel kan vertrouwen
quote:
* Vinger 2 erbij doet *quote:Op maandag 24 mei 2004 22:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
waar haaaal je ze toch steeds vandaan???
geweldig,
maar nog steeds: Jochem!!!
Spill it!
Jochem, doet me gelijk denken aan Jochem van Gelder.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:31 schreef Markie-Mark het volgende:
Jochem is wel een leuke naam
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:28 schreef Nuvole het volgende:
Do it, Timmah!
Hij vraagt er nu echt om...
ik stel techniek 224b voor om te beginnen, vervolgens 165f en if that doesn't do the trick dan mag je van mij ook wel 278d proberen.
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:30 schreef Timmah het volgende:
* Begint met 1 vinger *
jij bent nog maar een newbie manquote:Op maandag 24 mei 2004 22:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Mijn idee.
Een gemiddelde fokmeeting is meestal toch alternatief. Okay maar na een aantal meetings wordt het wel erg boring.
Met meer dan drie vingers gaat het pijn doen hoor, daar moet je mee uitkijken.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Vinger 2 erbij doet *
Kheb er al 2 gehad hoor, vind ik voorlopig wel genoegquote:Op maandag 24 mei 2004 22:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij bent nog maar een newbie man.
aantasl meetings.
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Met meer dan drie vingers gaat het pijn doen hoor, daar moet je mee uitkijken..
Jochem vind ik ook een leuke naam, echter berust helaas wel nog steeds op een aanname* en aannames uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:31 schreef Markie-Mark het volgende:
Jochem is wel een leuke naam
278d? Weet je het zeker? Nou.. het moet maar...quote:Op maandag 24 mei 2004 22:28 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Do it, Timmah!
Hij vraagt er nu echt om...
ik stel techniek 224b voor om te beginnen, vervolgens 165f en if that doesn't do the trick dan mag je van mij ook wel 278d proberen.
Tijd voor vinger 3 dus...quote:Op maandag 24 mei 2004 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
Ik ben de ultieme meeting-maagdquote:Op maandag 24 mei 2004 22:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb er al 2 gehad hoor, vind ik voorlopig wel genoeg
IIIIIIIIIIIII love to love you babyyyyquote:Op maandag 24 mei 2004 22:36 schreef Timmah het volgende:
[..]
Tijd voor vinger 3 dus...
Hoppa!![]()
Als je het niet langer dan anderhalve minuut doet, kan het volgens het handboek geen blijvende schade veroorzaken. Er staat alleen niet bij of dat ook wel eens getest is op mensen.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:35 schreef Timmah het volgende:
[..]
278d? Weet je het zeker? Nou.. het moet maar...
* Paraplu klaarleg *
Ja, psies. Een studiegenoot van mij heette Jochem en dat was echt een Enge Griezel. Dat, gecombineerd met Jochem van Gelder (quote:Op maandag 24 mei 2004 22:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jochem vind ik ook een leuke naam, echter berust helaas wel nog steeds op een aanname* en aannames uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst.
*ivm nog niet meewerken van dhr. A. Beaverhausen
Een Jochem lijkt mij wel een leuke, relaxte, grappige en lieve jongen.
Niet met een schattige blonde blauwogige fokker?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik had vroeger een serie cartoons gemaakt over een schildpad genaamd Kees en die was heel. Maar tegenwoordig associeer ik Kees met een collega.
.
Dan maar de hele hand he?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
IIIIIIIIIIIII love to love you babyyyy
*bitchslap*quote:Op maandag 24 mei 2004 22:39 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dan maar de hele hand he?I hate to do this beavje, maar het is voor je eigen bestwil...
* Vingers uitstrek *
Het komt allemaal goed.. ik heb er vertrouwen in... Jij had toch die EHBEO cursus gehad? Eerste hulp bij extreme ongevallen?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Als je het niet langer dan anderhalve minuut doet, kan het volgens het handboek geen blijvende schade veroorzaken. Er staat alleen niet bij of dat ook wel eens getest is op mensen.
Over wie heb je het nou?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet met een schattige blonde blauwogige fokker?.
Een Jochem lijkt me ook niet meteen supersexy ofzo. Maar wel een toffe gozer.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, psies. Een studiegenoot van mij heette Jochem en dat was echt een Enge Griezel. Dat, gecombineerd met Jochem van Gelder () maakt dat ik Jochem geen leuke naam vind. Maar ja. Het zijn maar aannames uit het verleden. Ik had vroeger een serie cartoons gemaakt over een schildpad genaamd Kees en die was heel
. Maar tegenwoordig associeer ik Kees met een collega.
.
I
Nuvole! Hou zijn armen vast!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*bitchslap*
volgens mij heet * zo.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Over wie heb je het nou?.
Over een bepaalde blonde blauwogige fokker met dezelfde naam als die schildpad die ook hier ook wel eens komt en die jij best wel schattig vind.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Over wie heb je het nou?.
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
volgens mij heet ibg zo.
Ietsje naar links alsjeblieft. Het kriebelt daar een beetjequote:Op maandag 24 mei 2004 22:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nuvole! Hou zijn armen vast!
* Arm 2 inserteer en handje klap doet *
ik heb hier wel nog een waterpomptang, als je die nou erop draait, dan heb je die andere hand niet nodig. Zo deed kolonel Grauwbaard het ook.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:42 schreef Timmah het volgende:
Fuck... 1 handschoen te weinig..
joh, kijk niet zo zuur, dat staat je niet!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:44 schreef Jerruh het volgende:!!!
Laat ook maar.. ik geef het opquote:Op maandag 24 mei 2004 22:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ietsje naar links alsjeblieft. Het kriebelt daar een beetje
Beaf, Ik ben trots op je!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ietsje naar links alsjeblieft. Het kriebelt daar een beetje
Ik denk eerder Jurgen of Jasper. Misschien zelfs Jonathan. Of Jeremy.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:41 schreef Nuvole het volgende:
Of zou Beav toch meer op het Jens-type vallen? Of een Jesper? Of een Jurgen?![]()
*fles quick 'n brite aangeeft*quote:Op maandag 24 mei 2004 22:47 schreef Timmah het volgende:
[..]
Laat ook maar.. ik geef het opWe zullen het voorlopig niet te weten komen vrees ik ..
![]()
* Armen er uit haal *
Heeft iemand een sopje?
Bedankt Nuvolequote:Op maandag 24 mei 2004 22:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
*fles quick 'n brite aangeeft*
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:48 schreef ajuu het volgende:
[..]
Beaf, Ik ben trots op je!
je verweert je kranig met al die enge SM-fokkers hier.
RL-chapeau
trouwens, ik dacht toevallig aan de naam Jochem vanavond (terwijl ik niet echt een Jochem ken).![]()
Jurgen of Jasper lijken mij ook wel waarschijnlijk; Jonathan en Jeremy komen zo weinig voor. Welke stonden eigenlijk in jouw lijstje? want daar stond ie dus bij volgens beav.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik denk eerder Jurgen of Jasper. Misschien zelfs Jonathan. Of Jeremy.
jeremy is leuk, maar vind er maar eens 1 hier (van boven de 18). ik ken een leuke jeremy maar die woont in canada. ik ken ook een jonathan maar die woont ook in canada. ik ken een jasper die is 11 of 14 daar wil ik vanaf wezen.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jonathan is van Waxjequote:Op maandag 24 mei 2004 22:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"oh, the pizza's here, will someone let him in please? I didn't order chicken, but no problem, I pick it out"quote:Op maandag 24 mei 2004 22:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jonathan is van Waxje.
The PizzaBoy.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jonathan is van Waxje.
quote:Op maandag 24 mei 2004 23:02 schreef wizarddragon het volgende:
Jo-nathan hmmm.
ik wil ook een jochem/jurgen/jean antoine/jonathan!!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
The PizzaBoy.
Maarreh Beav, is Jochem/Jurgen/Jasper* ook flieft op jou?
*doorhalen wat niet van toepassing is s.v.p.
niet doen! daar wordt het ook niet beter op hier!quote:Op maandag 24 mei 2004 23:02 schreef wizarddragon het volgende:
Jo-nathan hmmm.
Ik vind persoonlijk Jason of Jeremy, soms James wel wat hebben.quote:Op maandag 24 mei 2004 23:03 schreef Nuvole het volgende:
[..]
niet doen! daar wordt het ook niet beter op hier!![]()
uhmmquote:Op maandag 24 mei 2004 23:06 schreef ajuu het volgende:
NIEMAND HOUD VAN ME!! NIEMAND! IN DIT TOPIC, NIEMAND! IN DE WERELD, NIEMAND!
ik wel..quote:Op maandag 24 mei 2004 23:06 schreef ajuu het volgende:
you got the brains!quote:Op maandag 24 mei 2004 23:07 schreef Timmah het volgende:
[..]
ik wel..![]()
he ajuu, niet zo miepen, iedereen houdt van je!quote:Op maandag 24 mei 2004 23:06 schreef ajuu het volgende:
trusten Timmah!quote:Op maandag 24 mei 2004 23:10 schreef Timmah het volgende:
Nou.. dat geld komt later wel.. Ik ga het voor gezien houden voor vanaaf!Bye Bye!
Twaalfje houdt vast niet van me!quote:Op maandag 24 mei 2004 23:11 schreef Nuvole het volgende:
[..]
he ajuu, niet zo miepen, iedereen houdt van je!
en er is vast ook een jochem/jurgen/jean antoine/jonathan die dat doet, misschien kom je 'm morgen wel tegen bij jouw AHtje.
Truste Timmahquote:Op maandag 24 mei 2004 23:10 schreef Timmah het volgende:
Nou.. dat geld komt later wel.. Ik ga het voor gezien houden voor vanaaf!Bye Bye!
Ow wordt ie herhaald?quote:Op maandag 24 mei 2004 23:17 schreef Cybart het volgende:De Grote Beurt
alleen zonde van Jorinde Mol
weet niet. ik kijk het altijd op maandag.quote:Op maandag 24 mei 2004 23:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow wordt ie herhaald?
Het programma kwam eerst op vrijdag.quote:Op maandag 24 mei 2004 23:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
weet niet. ik kijk het altijd op maandag.
kan best inderdaad dat het een herhaling isquote:Op maandag 24 mei 2004 23:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Het programma kwam eerst op vrijdag.
Uitzending/herhaling van vandaag heb ik overigens nooit gezienquote:Op maandag 24 mei 2004 23:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan best inderdaad dat het een herhaling is
Iedereen slaapt.quote:Op maandag 24 mei 2004 23:54 schreef Twaalfje het volgende:
*meldt*
HOI!!
Al gedaan hoor.quote:Op maandag 24 mei 2004 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Iedereen slaapt..
Kun je je icoontje echt niet veranderen in iets liefs en rustigs?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:27 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
HOI!!
Hallo stelletje ouwe roddelkippekontenquote:Op maandag 24 mei 2004 22:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
volgens mij heet ibg zo.
Heeeeeeeej ouwe vliegende mensenpiemol!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:35 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Hallo stelletje ouwe roddelkippekonten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |