abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21016861
nee,de tas is sowieso niet verkrijgbaar,het is een voorbeeld vsn wat je met jouw kat kan doen,..maar met een hond kan natuurlijk ook
pi_22572833
Die tas moet ik hebben.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 13:50:29 #203
6941 APK
Factual, I think.
pi_22573382
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 13:14 schreef Steijn het volgende:
Die tas moet ik hebben.
Gewoon zelf maken.
Ergens een kat van de straat oppikken en de handleiding volgen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_22573565
Gaaf, moeten die mensen hun klotekat maar in hun eigen tuin houden. Tijd voor wat huisnijverheid
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_22611804
20 januari ga ik tijdens de Biggest Visual Power show in Paradiso een workshop geven hoe je zelf zo'n tas van je kat kan maken.
pi_22633586
Je hebt je standpunt nu wel duidelijk gemaakt. En je hebt mij ook aan het nadenken gezet. Maar vind je niet dat het nu wel een beetje ver gaat? Een workshop geven, zodat anderen eigenhandig een kat kunnen gaan villen en er een tasje van kunnen maken?
Stel dat door jouw project 50 mensen geïnteresseerd raken in zo'n tasje. Van die 50 mensen slachten er 20 zelfstandig een kat tenbehoeve van de tas. Dan heb jij toch indirect 20 kattenmoorden op je geweten of niet?
The world belongs to cats you know... they let us own it, just for show.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:31:34 #207
6941 APK
Factual, I think.
pi_22633648
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 00:28 schreef Katwoman het volgende:
Stel dat door jouw project 50 mensen geïnteresseerd raken in zo'n tasje. Van die 50 mensen slachten er 20 zelfstandig een kat tenbehoeve van de tas. Dan heb jij toch indirect 20 kattenmoorden op je geweten of niet?
Ach, katten zat.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:47:13 #208
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_22636541
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 00:40 schreef tinkaaa het volgende:
20 januari ga ik tijdens de Biggest Visual Power show in Paradiso een workshop geven hoe je zelf zo'n tas van je kat kan maken.
Als je ter plekke een kat gaat slachten, kom ik kijken.
...dass wir fliegen.
pi_22652216
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 19:28 schreef tinkaaa het volgende:
nee,de tas is sowieso niet verkrijgbaar,het is een voorbeeld vsn wat je met jouw kat kan doen,..maar met een hond kan natuurlijk ook
Maar dat is allemaal helemaal niet interessant, joh. Kan het ook met ménsen?? Dat is namelijk veel boeiender en zoekt de grenzen van kunst echt veeeel meer op. In Iraq hebben ze nog wel een paar koppies op voorraad om leuke dingen mee te doen. En anders kan de daadwerkelijke onthoofding ook in Nederland. Overbodige mensen zat. Alleen zal de onthoofding wel moeten geschieden op een kunstzinnige wijze; Da's nog niet zo eenvoudig.

Als je het hoofd eenmaal hebt uitgehold en alle, ehm... smerige restjes verdwenen zijn, kun je de binnenkant prima bekleden met een zacht stofje of ander zacht materiaal. Het schaamhaar van de overledene wellicht? Daarna nog een leuk handvat en shoppen maar, dames!

Breng het uit met verschillende accessoires en je hebt een fantastische headset.

Dát is wat ik noem kunst!
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 00:50:16 #211
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_22653031
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 23:42 schreef tinkaaa het volgende:
http://www.visual-power.com/
Is er ook nog ergens directe informatie te vinden?
...dass wir fliegen.
pi_22656561
ja, directe info komt daar te staan, weet alleen niet wanneer.
pi_22685324

Dit is alles wat ik hierover te melden heb
pi_22686088
prima
pi_22686963
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 19:17 schreef Katwoman het volgende:

Dit is alles wat ik hierover te melden heb
Ach ja... wees getroost met het feit dat er op kunst bezuinigd wordt. Ongetwijfeld minder dan de oorspronkelijk geplande 19 miljoen, maar toch genoeg om weer te herinvesteren in waar de hier getoonde vorm van kunst eigenlijk een alternatief voor is... juist ja, je raadt het al: psychiatrisch onderzoek. Iets dat tot betere resultaten zou kunnen leiden.

Enerzijds heb ik zoiets van: prima... dan is er ook minder geld voor het type creatieve sloeber (zoals geportretteerd in dit topic) en hoeven we ook niet geconfronteerd te worden met dit soort wanhopige shit, dat eigenlijk heimelijk dient als 'kunstzinnige uitlaatklep' voor wat feitelijk ongegeneerde dierenmishandeling en ongekende frustratie is.

Tegelijkertijd is deze creatieve degeneratie misschien wel het gevolg van een tekort aan financiën, waarbij 'kunstenaars' het moeten doen met natural resources, zoals hun huisdieren. Uiteindelijk zal ook die natural resource verdwenen zijn en zullen ze zich wel gaan begeven op het terrein van kunst met embryo's of iets van die strekking.

Ik weet het niet... misschien moet de overheid toch maar niet bezuinigen op kunst, en in plaats daarvan landelijk grote partijen kleurkrijtjes, waterverf, schildersezels, crêpepapier en andere materialen subsidiëren of zelfs gratis verstrekken.
pi_22689392
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 23:42 schreef tinkaaa het volgende:
http://www.visual-power.com/
SPAM
pi_22689416
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 00:40 schreef tinkaaa het volgende:
SPAM
  zondag 17 oktober 2004 @ 22:27:13 #218
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_22689433
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 22:25 schreef Katwoman het volgende:

[..]

SPAM
Sorry?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_22689466
quote:
Op zondag 20 juni 2004 21:53 schreef tinkaaa het volgende:
http://www.tinkebell.com/pinkeltje
SPAM
pi_22689477
niet dan?
  zondag 17 oktober 2004 @ 22:31:39 #221
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_22689538
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 00:28 schreef Katwoman het volgende:
Je hebt je standpunt nu wel duidelijk gemaakt. En je hebt mij ook aan het nadenken gezet. Maar vind je niet dat het nu wel een beetje ver gaat? Een workshop geven, zodat anderen eigenhandig een kat kunnen gaan villen en er een tasje van kunnen maken?
En elke ambachtelijke demonstratie in bijv. het archeon over leerlooien roept mensen op om koeien te slachten om een jas te maken

Want dat is natuurlijk wat hier wordt aangetoond, waarom wél koeien (en andere dieren) gebruiken voor hun lichaamsdelen maar niet katten. Omdat er bij jou toevallig eentje op schoot ligt te spinnen?

Mijn kat krijgt ze ook niet hoor, maar ik zie er meer achter dan puur een tasje.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  zondag 17 oktober 2004 @ 22:33:13 #222
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_22689568
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 22:28 schreef Katwoman het volgende:

[..]

SPAM
Kappen. Zeker met posts quoten van mááánden geleden.
pi_22689677
Dat had ik allang door. Daar gaat het mij ook niet om. Wel dat ze geen enkele kans laat liggen om reclame voor haar project en haar website te maken. Dat haar bedoeling verder gaat dan het maken van een tasje is wel duidelijk. Maar ze roept meer aandacht op van personen die thrillen op het transformeren van een kat naar een tasje dan het publiek waar het dan om zou moeten gaan.
  maandag 18 oktober 2004 @ 00:56:36 #224
6941 APK
Factual, I think.
pi_22692721
Hebben we allemaal inmiddels een kat op het oog voor die workshop?
Mijn bovenbuurvrouw heeft er twee die regelmatig op mijn dakterras zeiken en schijten, dus ik ben waarschijnlijk aanwezig.

Een blikje Whiskas lijkt mij een goede investering.
pi_22712056
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 20:47 schreef Bombie het volgende:

[..]

Ach ja... wees getroost met het feit dat er op kunst bezuinigd wordt. Ongetwijfeld minder dan de oorspronkelijk geplande 19 miljoen, maar toch genoeg om weer te herinvesteren in waar de hier getoonde vorm van kunst eigenlijk een alternatief voor is... juist ja, je raadt het al: psychiatrisch onderzoek. Iets dat tot betere resultaten zou kunnen leiden.

Enerzijds heb ik zoiets van: prima... dan is er ook minder geld voor het type creatieve sloeber (zoals geportretteerd in dit topic) en hoeven we ook niet geconfronteerd te worden met dit soort wanhopige shit, dat eigenlijk heimelijk dient als 'kunstzinnige uitlaatklep' voor wat feitelijk ongegeneerde dierenmishandeling en ongekende frustratie is.

Tegelijkertijd is deze creatieve degeneratie misschien wel het gevolg van een tekort aan financiën, waarbij 'kunstenaars' het moeten doen met natural resources, zoals hun huisdieren. Uiteindelijk zal ook die natural resource verdwenen zijn en zullen ze zich wel gaan begeven op het terrein van kunst met embryo's of iets van die strekking.

Ik weet het niet... misschien moet de overheid toch maar niet bezuinigen op kunst, en in plaats daarvan landelijk grote partijen kleurkrijtjes, waterverf, schildersezels, crêpepapier en andere materialen subsidiëren of zelfs gratis verstrekken.
Ik ben helemaal vóór bezuinigen op kunst! En dan specifiek op subsidies voor individuele kunstenaars (dus niet voor musea en kunstinitiatieven) Ik ben vóór een schifting binnen de kunstensector. Wie het niet redt is blijkbaar niet goed genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')