Gewoon zelf maken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:14 schreef Steijn het volgende:
Die tas moet ik hebben.
Ach, katten zat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:28 schreef Katwoman het volgende:
Stel dat door jouw project 50 mensen geïnteresseerd raken in zo'n tasje. Van die 50 mensen slachten er 20 zelfstandig een kat tenbehoeve van de tas. Dan heb jij toch indirect 20 kattenmoorden op je geweten of niet?![]()
Als je ter plekke een kat gaat slachten, kom ik kijken.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:40 schreef tinkaaa het volgende:
20 januari ga ik tijdens de Biggest Visual Power show in Paradiso een workshop geven hoe je zelf zo'n tas van je kat kan maken.
Maar dat is allemaal helemaal niet interessant, joh. Kan het ook met ménsen?? Dat is namelijk veel boeiender en zoekt de grenzen van kunst echt veeeel meer op. In Iraq hebben ze nog wel een paar koppies op voorraad om leuke dingen mee te doen. En anders kan de daadwerkelijke onthoofding ook in Nederland. Overbodige mensen zat. Alleen zal de onthoofding wel moeten geschieden op een kunstzinnige wijze; Da's nog niet zo eenvoudig.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:28 schreef tinkaaa het volgende:
nee,de tas is sowieso niet verkrijgbaar,het is een voorbeeld vsn wat je met jouw kat kan doen,..maar met een hond kan natuurlijk ook
Is er ook nog ergens directe informatie te vinden?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:42 schreef tinkaaa het volgende:
http://www.visual-power.com/
Ach ja... wees getroost met het feit dat er op kunst bezuinigd wordt. Ongetwijfeld minder dan de oorspronkelijk geplande 19 miljoen, maar toch genoeg om weer te herinvesteren in waar de hier getoonde vorm van kunst eigenlijk een alternatief voor is... juist ja, je raadt het al: psychiatrisch onderzoek. Iets dat tot betere resultaten zou kunnen leiden.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:17 schreef Katwoman het volgende:
![]()
Dit is alles wat ik hierover te melden heb
SPAMquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:42 schreef tinkaaa het volgende:
http://www.visual-power.com/
SPAMquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:40 schreef tinkaaa het volgende:
20 januari ga ik tijdens de Biggest Visual Power show in Paradiso een workshop geven hoe je zelf zo'n tas van je kat kan maken.
Sorry?quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:25 schreef Katwoman het volgende:
[..]
SPAM
SPAMquote:Op zondag 20 juni 2004 21:53 schreef tinkaaa het volgende:
http://www.tinkebell.com/pinkeltje
En elke ambachtelijke demonstratie in bijv. het archeon over leerlooien roept mensen op om koeien te slachten om een jas te makenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:28 schreef Katwoman het volgende:
Je hebt je standpunt nu wel duidelijk gemaakt. En je hebt mij ook aan het nadenken gezet. Maar vind je niet dat het nu wel een beetje ver gaat? Een workshop geven, zodat anderen eigenhandig een kat kunnen gaan villen en er een tasje van kunnen maken?
Stel dat door jouw project 50 mensen geïnteresseerd raken in zo'n tasje. Van die 50 mensen slachten er 20 zelfstandig een kat tenbehoeve van de tas. Dan heb jij toch indirect 20 kattenmoorden op je geweten of niet?![]()
Kappen. Zeker met posts quoten van mááánden geleden.quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:28 schreef Katwoman het volgende:
[..]
SPAM
Ik ben helemaal vóór bezuinigen op kunst! En dan specifiek op subsidies voor individuele kunstenaars (dus niet voor musea en kunstinitiatieven) Ik ben vóór een schifting binnen de kunstensector. Wie het niet redt is blijkbaar niet goed genoeg.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:47 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ach ja... wees getroost met het feit dat er op kunst bezuinigd wordt. Ongetwijfeld minder dan de oorspronkelijk geplande 19 miljoen, maar toch genoeg om weer te herinvesteren in waar de hier getoonde vorm van kunst eigenlijk een alternatief voor is... juist ja, je raadt het al: psychiatrisch onderzoek. Iets dat tot betere resultaten zou kunnen leiden.
Enerzijds heb ik zoiets van: prima... dan is er ook minder geld voor het type creatieve sloeber (zoals geportretteerd in dit topic) en hoeven we ook niet geconfronteerd te worden met dit soort wanhopige shit, dat eigenlijk heimelijk dient als 'kunstzinnige uitlaatklep' voor wat feitelijk ongegeneerde dierenmishandeling en ongekende frustratie is.
Tegelijkertijd is deze creatieve degeneratie misschien wel het gevolg van een tekort aan financiën, waarbij 'kunstenaars' het moeten doen met natural resources, zoals hun huisdieren. Uiteindelijk zal ook die natural resource verdwenen zijn en zullen ze zich wel gaan begeven op het terrein van kunst met embryo's of iets van die strekking.
Ik weet het niet... misschien moet de overheid toch maar niet bezuinigen op kunst, en in plaats daarvan landelijk grote partijen kleurkrijtjes, waterverf, schildersezels, crêpepapier en andere materialen subsidiëren of zelfs gratis verstrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |