abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27762832
Schopje

Aangezien sommige users het niet in het algemene GTST topic willen zien staan, leek het me handig dit bestaande topic er weer voor te gebruiken
Een heer met stijl
pi_27764065
quote:
Op maandag 24 mei 2004 18:21 schreef RealStevi0w het volgende:

Dit is wat er tot nu toe bekend is over de Cliffhanger?!
Martine Hafkamp heeft JR doodgeschoten.
pi_27766017
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 21:58 schreef babette21 het volgende:

[..]

jij hebt niks te willen.....
Nou inderdaad .
  donderdag 9 juni 2005 @ 10:00:16 #129
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_27766391
kom maar op...!
:: my weblog ::
pi_27770035
Ik snap niet waarom iedereen hier reacties gaat quoten uit 2004
pi_27776889
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:08 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen hier reacties gaat quoten uit 2004
Jij hebt niets te snappen.
pi_27777064
Open gewoon een nieuw topic man! Loop ik de openingspost alweer te lezen....

Maar de cliffhanger wordt wel spannend dit jaar....eindelijk komt er een einde aan dat hele martine-verhaal...eindelijk.
pi_27777158
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:46 schreef rayteon het volgende:
Open gewoon een nieuw topic man! Loop ik de openingspost alweer te lezen....

Maar de cliffhanger wordt wel spannend dit jaar....eindelijk komt er een einde aan dat hele martine-verhaal...eindelijk.
Hulde, om dat Martinegebeuren ben ik afgehaakt van gtst
*gaat nu toch maar weer eens kijken vanavond
Iedereen is uniek, behalve ik.
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:35:51 #134
109973 Beautygirl
Miss Alberts
pi_27778621
quote:

24 Juni is de cliffhanger van GTST!
Exclusief en als eerste website, de cliffhanger onthuld door de GTSTClub! Vrijdag 24 juni bevriest het scherm voor de kijkers, en wordt het ijzig stil in Meerdijk. De vraag die blijft hangen na deze traditionele cliffhanger: Overleeft Nick van der Heijden de aanrijding die expres is veroorzaakt door Stefano en Yasmin? Die ontknoping zien we pas op maandag 29 augustus. Dan gaat de soap weer verder, maar wel zonder Isabella Kortenaer en Valerie Fischer! Vrijdag 24 juni komt de ruzie van Nick en Stefano tot een hoogtepunt, maar ook Guus doet een onthulling tegenover Laura, Laura is totaal van de wereld over deze gruwelijke ontdekking die de rest van haar leven op zijn kop zal gaan zetten. Valerie probeert Ludo kapot te maken, maar balanceert op het randje van de dood! Sjors loopt iemand tegen het lijf, die haar op het spoor zet van haar vermeende dode vader, Frits van Houten! Wie hebben het overleefd, en wie niet? Ook keert Hannie van der Kroeft of Dian Alberts terug in GTST, kijken dus! GTSTWeb.com
Jaja, het wordt weer geweldig.
  maandag 13 juni 2005 @ 16:06:52 #135
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_27890950
!!!!!!!!!
ben zeeeerrr benieuwd naar wat Guus tegen Laura heeft op te biechten... Ik vermoed iets... maar mén.. dat zou wel heeeeeeeeerlijk SoaperDeSOAP zijn! OMFG!!
:: my weblog ::
pi_27891149
Dat Arnie en Dennis door Guus bij de geboorte zijn verwisseld. Laura heeft dus gewoon met haar eigen zoon lopen viezelevozelen.
pi_27891164
quote:
Op maandag 13 juni 2005 16:06 schreef la.femme.nikita het volgende:
!!!!!!!!!
ben zeeeerrr benieuwd naar wat Guus tegen Laura heeft op te biechten... Ik vermoed iets... maar mén.. dat zou wel heeeeeeeeerlijk SoaperDeSOAP zijn! OMFG!!
Zal ik het vertellen
pi_27894060
quote:
Op maandag 13 juni 2005 16:12 schreef rayteon het volgende:
Dat Arnie en Dennis door Guus bij de geboorte zijn verwisseld. Laura heeft dus gewoon met haar eigen zoon lopen viezelevozelen.
En Dennis met zijn halfzusje Daantje, want ik neem dan wel aan dat Robert Dennis' eigenlijke vader is.
Ik hoop echt niet dat dat gebeurt
Een heer met stijl
  maandag 13 juni 2005 @ 18:29:58 #139
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_27894921
quote:
'vermeende dode vader Frits van Houten'

Dat gaan ze toch niet echt doen hè? Dat die kerel nog leeft? Die hebben we toch dood zien gaan? Iets met een bad en een electronisch apparaat?
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_27896090
quote:
Op maandag 13 juni 2005 18:29 schreef Meiske78 het volgende:

[..]

Dat gaan ze toch niet echt doen hè? Dat die kerel nog leeft? Die hebben we toch dood zien gaan? Iets met een bad en een electronisch apparaat?
Ja maar hebben we ook een begrafenis gezien en dat lichaam daarna?
Ze kunnen vast wel verzinnen dat hij even tijdelijk paralyzed was door die schokken en daarna weer bij kwam en dat hij toen het maffiosi netwerk van zijn vader heeft gejoined
Het is allemaal vergezocht, maar ik vond Frits altijd een goed personage
Een heer met stijl
pi_27896783
quote:
Op maandag 13 juni 2005 17:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

En Dennis met zijn halfzusje Daantje, want ik neem dan wel aan dat Robert Dennis' eigenlijke vader is.
Ik hoop echt niet dat dat gebeurt
arme Dennis, hij weet niks meer van z'n verleden, da's al erg genoeg.. en dan komt hij er ook nog eens achter dat hij in dat verleden z'n halve familie heeft afgewerkt
pi_27964457
quote:
GTST STUURT KIJKER MET KLOPPEND HART DE ZOMER IN

Stefano probeert zijn rivaal Nick iets aan te doen, maar brengt daarmee zijn eigen leven en dat van Yasmin in levensgevaar; Dennis blijkt niet te zijn wie hij dacht; Valerie zint op wraak en Sjors ontmoet iemand die veel te maken heeft met haar verleden. In de laatste aflevering van 'Goede Tijden, Slechte Tijden' op vrijdag 24 juni komen verschillende verhaallijnen tot een hoogtepunt, maar wordt de kijker ook weer met een hoop prangende vragen de zomer ingestuurd.

Stefano en Nick werken samen in het bedrijf van Ludo. Maar van een harmonieuze samenwerking valt niet te spreken. De heren kunnen elkaar niet luchten of zien en doen alles om elkaar het leven zuur te maken en elkaar af te troeven. Dit gaat zelfs zo ver dat Stefano op een belangrijk moment Nick vergiftigt en daarmee zijn leven in gevaar brengt. Als Nick erachter komt dat Stefano hier achter zit, lijkt dit volledig uit de hand te lopen. Nick dreigt de tape waarop Stefano zijn daad bekent zelfs aan Ludo te tonen, maar dit schijnt Stefano niet te deren. Hij heeft andere dingen aan zijn hoofd en besluit het complot zelf op te biechten aan Ludo. Deze is des duivels en maakt Nick vice-president van het bedrijf. Stefano is woedend en springt in de auto om naar Nick toe te gaan. Yasmin probeert hem tegen te houden en gaat mee. Zij waarschuwt Ludo die vervolgens Nick probeert te bellen. Op het moment dat zij elkaar aan de lijn hebben, rijdt Stefano op Nick in. Yasmin probeert dit te voorkomen en geeft een ruk aan het stuur. Stefano verliest hierdoor de macht over het voertuig, raakt Nick en belandt zelf, samen met Yasmin, in een levensgevaarlijke situatie. Wie overleeft dit drama?

Dennis heeft nog steeds zijn geheugen niet terug en zelfs zijn vader Guus kan hem niet helpen. Hij neemt zijn verhalen over vroeger voor lief maar kan het zich nog steeds niet herinneren. Guus ziet geen reden meer om langer te blijven, vooral niet omdat hij een groot geheim met zich meedraagt. Dit tot teleurstelling van Dennis, die hoopt dat hij blijft. Ook Laura is teleurgesteld. Zij voelt meer voor Guus en beslist dat ze hem niet zomaar wil laten gaan. Zij bekent aan Guus dat zij verliefd is en overtuigt hem om te blijven. Maar dan komt hij erachter dat Laura getrouwd is geweest met Robert en dat zij kinderen hebben. Guus is verbijsterd en beseft dat hij zijn grote geheim niet lang meer voor zichzelf kan houden. Een geheim dat het leven van velen gaat veranderen.

Barbara koopt met het geld dat zij verdiend heeft met het internetproject Aunt Annie, het bedrijf Fischer Events terug. Ze is de aanvaringen over dit bedrijf met haar zus Valerie meer dan zat. Ludo die niets meer te maken wil hebben met Valerie is maar al te bereid om Fischer Events aan Barbara te verkopen. Dit tot grote woede van Valerie die hierdoor door haar zus Barbara volledig buiten spel wordt gezet. Barbara is echter zeer tevreden en laat dit duidelijk blijken aan Valerie. Als Valerie Ludo probeert te chanteren, werkt dit averechts en vreest zij voor haar leven. Barbara die met Charlie, Morris en Robert op reis gaat, krijgt een grote verrassing als Valerie besluit mee te gaan. Voor Valerie het ultieme moment om wraak te nemen op haar zus en een goede manier om uit de handen van Ludo te blijven.

Sjors en Bing zijn meer dan gelukkig met elkaar en besluiten zelfs hun liefde te bezegelen met een huwelijk. Juist hierdoor beseft Sjors het gemis van haar echte vader en moeder: Frits van Houten en Martine Hafkamp. Maar dan komt ze iemand tegen waarvan ze dan nog niet weet dat die haar dichterbij het verleden kan brengen en ook dichterbij haar vader.

Kortom, het rommelt wederom behoorlijk binnen de families in 'Goede Tijden, Slechte Tijden'. Dat deze conflicten veel gaan veranderen en soms zelfs fatale gevolgen hebben, zal na de zomer duidelijk worden.

Uitzending: RTL 4, vrijdag 24 juni, tussen 20:00 en 20:30 uur.

BRON: rtlnl.web-log.nl
pi_27964846
Ik heb sterk het vermoeden dat Frits van Houten in de 3000e aflevering terugkomt.
  woensdag 15 juni 2005 @ 22:17:18 #144
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_27966849
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 21:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb sterk het vermoeden dat Frits van Houten in de 3000e aflevering terugkomt.
dat zou echt cool zijn, maar dat denk ik niet.

btw valerie zal ludo wel gaan chanteren met het feit dat hij martine heeft laten opdraaien voor moord.

vind trouwens wel vreemd dat martine zo vaak besproken wordt de laatste tijd, normaal hoor je niks mee van iemand als hij/zij de serie uit is.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_27969155
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 21:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk dat Hannie (zo heet ze toch), die moordenares van Frits terugkomt, inclusief kind (die intussen van Sjors' leeftijd is natuurlijk).
  donderdag 16 juni 2005 @ 00:30:45 #146
22273 Dizer
Save the beard!
pi_27970921
Ik denk ook Hannie, tenzij de schrijvers eindelijk weer op goede spoor ziiten en Dian (Uiteraard Chris Jolles) terug laten komen
Friends don't let friends remain beardless...
pi_27971020
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:17 schreef digispeed het volgende:

[..]

vind trouwens wel vreemd dat martine zo vaak besproken wordt de laatste tijd, normaal hoor je niks mee van iemand als hij/zij de serie uit is.
En jij hoopt nu stiekem dat ze terugkomt zeker

[Edit] En Martine is er nog maar heel kort uit natuurlijk en de verhaallijnen hebben nog wat met haar te maken.

[ Bericht 11% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 16-06-2005 17:11:32 ]
Een heer met stijl
pi_27973602
Edit: dit hoort hier niet natuurlijk.
  donderdag 16 juni 2005 @ 09:18:31 #149
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_27974162
DIAN!!!!
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_28001153
Jeetje...ik kijk al uit naar volgende week!
Back in business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')