Yasmin heeft 't toch al "gezellig" [ahum] met Stefano... misschien moet Isabella het eens bij Barbara proberen, die zit nu helemaal alleen en bovendien heeft Isa dan meteen het hele gezinnetje Alberts/Fischer gehad (op Morris na dan...)quote:Op maandag 31 mei 2004 11:16 schreef korenwolf het volgende:
Ik hoop op een lesbische scene met Yasmin en Isabella, dan gaan die buurmeiden van mij weer uit hun dak.
Mja, dat zou ook wel wat zijn. Maar hoe zit het nou met de borsten van Isabella? We hadden laatst een discussie of ze nou wel of niet gegroeid zijn. Iemand een idee?quote:Op maandag 31 mei 2004 11:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
Yasmin heeft 't toch al "gezellig" [ahum] met Stefano... misschien moet Isabella het eens bij Barbara proberen, die zit nu helemaal alleen en bovendien heeft Isa dan meteen het hele gezinnetje Alberts/Fischer gehad (op Morris na dan...)![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 11:27 schreef korenwolf het volgende:
[..]
Mja, dat zou ook wel wat zijn. Maar hoe zit het nou met de borsten van Isabella? We hadden laatst een discussie of ze nou wel of niet gegroeid zijn. Iemand een idee?
quote:Op maandag 31 mei 2004 12:11 schreef Dizer het volgende:
Hoe zal het aflopen??
Robin die iedereen aanvalt met een stofzuiger en iedereen van de trap afgooit!
Tjah, hadden ze hem maar niet los moeten latenquote:Op maandag 31 mei 2004 12:12 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja idd, zonder hun zou heel gtst geen zak aan zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:26 schreef _bigmac_ het volgende:
Zo lang alle Sanders maar blijven leven.
SIl is kut idd!!quote:Op maandag 31 mei 2004 10:39 schreef DusDat het volgende:
Ik haat sil & nina, wat ongelooflijke irritante spruiten zijn dat. Die vaas had wel lekker wat harder tegen dat hoofd mogen vallen. En hopelijk krijgt nina net zo'n eind als de barbie van d'r...
Eric ging toch in onm??????quote:Op zondag 30 mei 2004 15:29 schreef RealStevi0w het volgende:
Nina rulez gewoon keistrak en wie dat niet gelooft die ... die ... geloof het maar niet!!![]()
![]()
![]()
NINA SANDERS 4 LIVE!!![]()
Onm zal binnekort nog meer kijkcijfers als Gtst krijgen met Eric van Idols nieuwe erin en nieuwe plaatjes, nieuwe decors,nieuwe mensen, nieuwe verhaallijnen!!![]()
Dan flip ik ook![]()
![]()
![]()
Ik zie liever Ray Morris Laura enzo vermoord worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:59 schreef RealStevi0w het volgende:
Ik Denk Dat Stefano,Benjamin en Valerie om het leven komen .. Ook Nina Btw...![]()
![]()
Jij houd dus gewoon niet van kinderen in het algemeen, zoals Nina en Sil worden gespeeld zijn ze een karikatuur van een braaf, wacht jij nog maar eens af tot je een echt kind tegen komtquote:Op maandag 31 mei 2004 10:39 schreef DusDat het volgende:
Ik haat sil & nina, wat ongelooflijke irritante spruiten zijn dat. Die vaas had wel lekker wat harder tegen dat hoofd mogen vallen. En hopelijk krijgt nina net zo'n eind als de barbie van d'r...
Ja.. hoelang zit zij al in GTST dan? .. iemand een idee?quote:Op zondag 6 juni 2004 02:56 schreef wizarddragon het volgende:
Ik hoop dat Barb uiteindelijk crispy wordt, want de aap is toch uit de mouw gekomen. Charlie weet nu wie d'r echte moeder is. Dus rol van Barb is een beetje uitgespeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |