Bij de dame kun je overigens het beste suikervrije nemen, aangezien suiker in de vagina extra voeding is voor schimmels, schijnt.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:50 schreef erodome het volgende:
Je moet de groene nemen, met menthol, het is echt heel leuk, je moet dat spul ook niet in je mond houden en dan gaan likken, spoelen, uitspugen en dan pas likken of pijpen.
ik denk niet dat er suiker in listerine zit. het hoort toch goed voor je tanden te zijn?quote:Op maandag 24 mei 2004 19:03 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Bij de dame kun je overigens het beste suikervrije nemen, aangezien suiker in de vagina extra voeding is voor schimmels, schijnt.
En als ze een Indo is?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:46 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus hetzelfde als tijgerbalsem op je geslachtdelen krijgen.. erg pijnlijk!!
Vooral de combinatie van rode peper en koud water is helemaal pijnlijk...
En dan heb je het alleen nog over het geslacht, maar die meid met die peper achter in haar keel zal het ook niet helemaal koud laten ben ik bang...
Valt reuze mee...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:43 schreef B-FliP het volgende:
Lijkt me een btje lastig en onaangenaam voor 't meisje...
Nou Volgens mij he dan nog nietquote:En als ze een Indo is?
Ik doelde op de mentholsnoepjes / fisherman's friend.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:05 schreef Byte_Me het volgende:
ik denk niet dat er suiker in listerine zit. het hoort toch goed voor je tanden te zijn?
die dingen gaan indd op je gehemelte plakken,.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:51 schreef erodome het volgende:
Ook leuk, van die sportlife blaadjes die je op je tong moet leggen (gaan bij mij aan m'n verhemelte plakken)
ik weet het toch niet hoor, die dingen zijn echt behoorlijk sterk. met gewone menthol snoepjes heb ik het soms al zwaar.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:46 schreef erodome het volgende:
Ja absoluut, maar een hoop is het proberen waard, bevalt het niet heb je toch goed gelachen
en de man die je beft heeft meteen een frisse menthol smaakquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:26 schreef erodome het volgende:
Ik heb er meer last van in mijn mond dan op mijn kutje, een mentholsnoepje krijg ik de tranen van in mijn ogen, maar daar geeft het een leuke prikkeling...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |