Nou...quote:Op maandag 24 mei 2004 15:18 schreef het_ismij het volgende:
dat is echt megageil !!!!!!
nou zeker,..quote:Op maandag 24 mei 2004 15:18 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Nou...
steckt dein penis in den mund von dein freundin.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:30 schreef EminemRulezz het volgende:
Hoe wil je nou pijpen als je lauw water in je mond hebt?
leuke reactiequote:Op maandag 24 mei 2004 15:34 schreef Famas het volgende:
[..]
steckt dein penis in den mund von dein freundin.
Dein freundin hast lau wasser in ihr mund...und dich wird denn gepfaift
dat is zekerquote:Op maandag 24 mei 2004 15:42 schreef t0n het volgende:
goed, me meid en ik hebben weer wat te doen
dit soort dingen zou ik indd niet proberen!!quote:Op maandag 24 mei 2004 16:26 schreef WaSTeiL het volgende:
Pijpen of beffen met een anti-flu of menthol snoepje is ook leuk.. en daarna zachtjes blazen...
Het kan overigens ook behoorlijk pijn doen dus niet je hele mond volstoppen met snoepjes en dan over de hele lengte likken en daarna hard gaan blazen als je de glazen in je bril heel wilt houden.
en tijgerbalsem....![]()
Ik ben niet verantwoordelijk voor de slachtoffers die vallen na het uitvoeren van deze adviezen
Die tijgerbalsem zou ik ook zeker niet doen, maar die menthol-snoepjes kunnen erg leuk zijn. Alleen is dan stop ook echt stop anders kan het erg pijn doen.. De één is ook gevoeliger voor menthol dan de andere.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:32 schreef het_ismij het volgende:
[..]
dit soort dingen zou ik indd niet proberen!!![]()
![]()
![]()
uhmzz ik hou het toch maar by gilette scheergel,..quote:Op maandag 24 mei 2004 16:38 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Nog een kleine off-topic tip tussendoor: de nieuwe nivea scheergel voor mannen is ook niet echt geschikt om je ballen mee te scheren.![]()
Daar zit ook een behoorlijke lading menthol doorheen. Je ballen vriezen er bijna vanaf.. Voor je gezicht daar en tegen is hij super...![]()
Dat lijkt mij dus hetzelfde als tijgerbalsem op je geslachtdelen krijgen.. erg pijnlijk!!quote:Op maandag 24 mei 2004 16:42 schreef Disorder het volgende:
Pijpen met spaanse peper in de mond van de dame in kwestie lijkt me ook een heel bijzondere ervaring.
Zie ik plots die reclame voor me waarin die man een implosie in zijn mond beleeft...quote:Op maandag 24 mei 2004 16:44 schreef erodome het volgende:
Eerst je mond spoelen met listerine en dan pijpen of beffen, ook erg leuk
Je moet de groene nemen, met menthol, het is echt heel leuk, je moet dat spul ook niet in je mond houden en dan gaan likken, spoelen, uitspugen en dan pas likken of pijpen.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie ik plots die reclame voor me waarin die man een implosie in zijn mond beleeft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |