Agossie, doet ze weer gemeen tegen je..quote:Op maandag 24 mei 2004 13:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*afdruipt
Eenheidsworstje van me.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zei je iets? Ik trok net mijn roze peauleau aan en trok een biertje eaupen met mijn tanden.. Dus ik heb je peaust niet helemaal goed kunnen lezen.
Oh, jij switcht weereens van partij? Onbetrouwbaar loeder.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Agossie, doet ze weer gemeen tegen je...
Zie je mij switchen dan?quote:Op maandag 24 mei 2004 13:49 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh, jij switcht weereens van partij? Onbetrouwbaar loeder.
Aan je bruine anjer?quote:Op maandag 24 mei 2004 13:50 schreef jogy het volgende:
GODVERDOMME DAGGLA, IK HEB JEUK AAN MIJN STER, BEDANKT!!
Filet Americain,quote:Op maandag 24 mei 2004 13:50 schreef jogy het volgende:
GODVERDOMME DAGGLA, IK HEB JEUK AAN MIJN STER, BEDANKT!!
Bruine anjer, ster, schijtsluis, anus, poepertje, bruine gat, hol, asielzoekerscentrum, noem het hoe je wilt, maar het jeukt!quote:Op maandag 24 mei 2004 13:52 schreef NiNi het volgende:
[..]
Aan je bruine anjer?
Kan iemand dit even ophelderen. Volgens mij heb ik zojuist de eerste plukken uit mijn schedel getrokken.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:31 schreef paniekzaaier het volgende:
Is het schadelijk om je haren met body douche gel te wassen?
Je zult waarschijnlijk snel sterven. Sorry he.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:04 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Kan iemand dit even ophelderen. Volgens mij heb ik zojuist de eerste plukken uit mijn schedel getrokken.![]()
Ik heb godverdomme net een nieuw kratje bier gekocht.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:07 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je zult waarschijnlijk snel sterven. Sorry he.![]()
Daarom voel ik mij hier ook zo thuis.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:07 schreef PrivateRyan het volgende:
Ja, joh..
Negatief sfeertje hangt hier..
Usual.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Komt door de anale fixatie van J, PR.
Ze zullen zich van binnen uit een weg naar buiten eten..quote:Op maandag 24 mei 2004 14:04 schreef jogy het volgende:
Ja hoor, heb ik het over een kriebelende anus en iedereen blijft meteen weg :w.
Ook mede jouw schuld jongeman! Met die immer bierleycke biertopics.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:09 schreef FlyingFox het volgende:
Usual.
Een soort langzaam werkende klysma?quote:Op maandag 24 mei 2004 14:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze zullen zich van binnen uit een weg naar buiten eten...
Ik heb een bruin vermoeden dat je daar een punt hebt.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Komt door de anale fixatie van J, PR.
Jij bent ook welkom hoor, FlyingFoxquote:Op maandag 24 mei 2004 14:09 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Usual.
Bruin....quote:Op maandag 24 mei 2004 14:16 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik heb een bruin vermoeden dat je daar een punt hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |