Geen vrouw is veilig meer voor je hè.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:.
Happy, happy! Joy, joy! *POINK! POINK!*quote:Op maandag 24 mei 2004 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
REN & STIMPY SIGNATURE! !!!!!!! >..!!!!!>>...!!!11!!!!!!!.
.
Natuurlijk niet, want hij heeft eenquote:Op maandag 24 mei 2004 16:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen vrouw is veilig meer voor je hè.
Naast slowchathoer ben ik inderdaad gewoon een slet. Ik kan er ook niks aan doen. Ik probeer het wel tegen te gaan, maar het lukt gewoon niet mên.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Geen vrouw is veilig meer voor je hè.
Daar kan niemand tegenop.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:28 schreef Malawi het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, want hij heeft eenbrommer
[opstekerpost]quote:Op maandag 24 mei 2004 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Naast slowchathoer ben ik inderdaad gewoon een slet. Ik kan er ook niks aan doen. Ik probeer het wel tegen te gaan, maar het lukt gewoon niet mên..
De verkiezingen ín Malawi.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:25 schreef Malawi het volgende:
FF: ik ben blont, ik ben vrouw: Welke verkiezingen?
als je dan nu ook nog eens aan de juiste mensen vraagt omquote:Op maandag 24 mei 2004 16:28 schreef Malawi het volgende:
Natuurlijk niet, want hij heeft eenbrommer

Natuurlijk zijn die uitgesteld, aangezien ik on- ben.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:31 schreef FlyingFox het volgende:
De verkiezingen ín Malawi.
Laat ook maar
Als je belooft mij niet meer te stalken, d'accord.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:33 schreef NiNi het volgende:
Mag ik dingen kapot slaan? [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Grappig; na zes keer lezen.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:34 schreef Malawi het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die uitgesteld, aangezien ik on- ben.
Zolang het overheids-dingen zijn is het goed. Het kapotslaan daarvan is sociaal geaccepteerd.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:33 schreef NiNi het volgende:
Mag ik dingen kapot slaan? [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
onmin?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:34 schreef Malawi het volgende:
Natuurlijk zijn die uitgesteld, aangezien ik on- ben.
Dank Dennis.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[opstekerpost]
Die dagen hebben we allemaal wel meegemaakt. Samen zullen we je wel er doorheen slaan.
[/opstekerpost]
Wie zit er nou in wiens reeksquote:Op maandag 24 mei 2004 16:34 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Als je belooft mij niet meer te stalken, d'accord.
Bedankt, Malaaw. Komt je cuty weer langs heute?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:35 schreef Malawi het volgende:
Ja, NiNi, dat mag.
Touché,quote:Op maandag 24 mei 2004 16:37 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wie zit er nou in wiens reeks [afbeelding]
.
Ik zat te denken aan die pokkepc waar ik nu achter zit. Hoewel het me eigenlijk gaat om het daarin huizende systeem. Maar dat gooit niet lekker.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zolang het overheids-dingen zijn is het goed. Het kapotslaan daarvan is sociaal geaccepteerd.
Ik ben een brommerkieksletquote:Op maandag 24 mei 2004 16:33 schreef UIO_AMS het volgende:
als je dan nu ook nog eens aan de juiste mensen vraagt ombrommers te kieken
Is het een overheids-pc?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan die pokkepc waar ik nu achter zit. Hoewel het me eigenlijk gaat om het daarin huizende systeem. Maar dat gooit niet lekker.
I can't see your name on it.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:37 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wie zit er nou in wiens reeks [afbeelding]
Bij de Red?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:39 schreef Malawi het volgende:
[..]
Ik ben een brommerkiekslet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |