vooral met grissom in dat bankie die lip aant lezen was en ineens volop antwoord gafquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:43 schreef Mumin-troll het volgende:
Ik vond de aflevering van gister hardstikke goed, 1 van mijn favo's. Grissom is cool!
jah want ik probeerde wat te kopen daaro ennuh... bij de laatste site waar je alles moest invullen kon je alleen een adres van us of canada invullen met een note erbij dat je alleen daar leveren...quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:37 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Ja, CBS site...
Aaahh jammer hee, leveren ze écht alleen aan Noord Amerika en Canada??
Balen hee...
nice. lucky you!quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:28 schreef Dafje33 het volgende:
Ik heb nog bekenden daar in de states, dus ik kan het nog via hen proberen!![]()
Mazzelaar!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:28 schreef Dafje33 het volgende:
Ik heb nog bekenden daar in de states, dus ik kan het nog via hen proberen!![]()
daarom vraag ik ook niks... word er zelf helemaal doorgedraait van als ik zoiets moet doen... blabla en dat gezeik er om heen... koop maar lekker dingen voor jezelfquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:40 schreef Dafje33 het volgende:
Ik ben bang als ik er met één begin, er dan veel zullen komen![]()
Maar ik zal eens hengelen....
H zijn zonnebril. tof!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:08 schreef Cavemania het volgende:
Deze is ook wel gaaf
[afbeelding]
Echt wel balen dat we het hier niet kunnen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |