Is dat een vraag?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:01 schreef Mumin-troll het volgende:
Yep je bent fan:) je gaat vast kijken vanavond?
Geen idee hoe het zit, maar ik heb even de site van RTL bekeken, en ik zie inderdaad nu op vrijdag HH op RTL5, gewone afl. op zaterdagavond op RTL4, en op maandag idd CSI.! Er staat niet bij dat het hier een herhaling betreft.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:05 schreef Mryc het volgende:
Hey, hoe zit dat eigenlijk met maandag? Dan komt om half negen op rtl 4 de tweede aflevering van seizoen 3, maar wanneer is de eerste dan uitgezonden? Leuk zoveel CSI in de week, maar ksnap er helemaal niks meer van :S?
uhm ma, di, vr en za.... lol... jammer dat het aar 1x miami isquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:46 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het zit, maar ik heb even de site van RTL bekeken, en ik zie inderdaad nu op vrijdag HH op RTL5, gewone afl. op zaterdagavond op RTL4, en op maandag idd CSI.! Er staat niet bij dat het hier een herhaling betreft.![]()
![]()
Het maakt mij niet uit hoor, hoe meer CSI, hoe liever het mij is!!
"Life(, Steward,) is filled with dissappointment."quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:43 schreef Dafje33 het volgende:
Je kunt nu eenmaal niet alles hebben in het leven!![]()
Vanaf a.s. zaterdag komt Wolff ipv CSI, dus vandaar de programmering van CSI op maandag, maargoed komt mij dat ff goed uitquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:53 schreef blablasjit het volgende:
[..]
uhm ma, di, vr en za.... lol... jammer dat het aar 1x miami is![]()
Hoef ik dus op zaterdag ook niet meer thuis te blijven... Dus Maandag CSI:LV, Dinsdag CSI:M en vrijdag CSI:L drie keer in de week is niet evrkeerd tochquote:Op zondag 13 juni 2004 12:27 schreef Mryc het volgende:
[..]
Vanaf a.s. zaterdag komt Wolff ipv CSI, dus vandaar de programmering van CSI op maandag, maargoed komt mij dat ff goed uit, heb nog niks van seizoen 3 gezien dus
offtopic maar wolff? wanneer dan op zaterdag, want 12 juni was het nog niet iig.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:36 schreef Fratz het volgende:
daar zit ik dus helemaal niet op te wachten hè, CSI op maandag. en bovendien, wat moeten we met dat suffe wolff op zaterdag!
klopt. maar vanaf aanstaande zaterdag komt wolff erop in plaats van ons geliefd CSI.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:46 schreef Aranka het volgende:
[..]
offtopic maar wolff? wanneer dan op zaterdag, want 12 juni was het nog niet iig.
weet niemand dit ?quote:Op maandag 14 juni 2004 21:21 schreef Revision het volgende:
is CSI:miami nou seizoen 2 van CSI of is dat een lostaande serie?
Losstaands, spinoff, niet bijelkaar horend verder, enzquote:Op maandag 14 juni 2004 22:26 schreef Revision het volgende:
[..]
weet niemand dit ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |