'Who Are You?' season 1 episode 6quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:16 schreef blablasjit het volgende:
welke aflevering was het? Ik heb me gids van afgelopen week al weg gegooid!
dit is correct... volgende week de herhaling van seizoen 3 afl 1!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:59 schreef khazad het volgende:
Ik meende de aflevering in de aankondiging ook te herkennen. Zijn ze dan toch weer geswitched naar herhalingen?
edit:
De aankondiging was die van aflevering 1 van serie 3 ('Revenge Is Best Served Cold').
De aflevering van vandaag was nummer 10 van serie 4 ('Coming Of Rage')
wees blij dat je niet in Amerika woont... CBS maakt er een groter zooitje van hoor! dan kun je nogbeter RTL hebben!quote:Op zondag 6 juni 2004 11:51 schreef khazad het volgende:
Bij RTL zitten een aantal prutsers. Ze kopen goede series, maar houden er een interessante manier van uitzenden op na. Al moet ik zeggen dat SBS Broadcasting daar ook een handje van heeft...
nee dat kan volgens mij niet. mar voor de zekerheid gewoon ff mailen en dan komt het goed. die webshop van free record shop zit op 200 meter van mijn huisquote:Op maandag 7 juni 2004 18:02 schreef miss_bleu het volgende:
naja mailtje naar freerecord shop dan maar.
Of kan je met je ontvangen box via de webshop gewoon naar een fr in de buurt?
mailen ging bij mij ook goed! ???quote:Op maandag 7 juni 2004 22:23 schreef miss_bleu het volgende:
dat word bellen, mailen kan niet
gebeld, krijg meteen een nieuwe terug gestuurd. En deze gaat via een antwoordnummer terugquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:45 schreef blablasjit het volgende:
[..]
mailen ging bij mij ook goed! ???
das mooi! ik heb gemailt en toen retour afzender met een briefje erbij en dat ging ook goed.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:45 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
gebeld, krijg meteen een nieuwe terug gestuurd. En deze gaat via een antwoordnummer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |