Horatio?quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:11 schreef Dafje33 het volgende:
Jazeker, maar ik vond iemand anders nog veel cooler![]()
eindelijk iemand gevonden die dat ook vindquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:22 schreef khazad het volgende:
C en H passen wel bij elkaar
haha die vind ik totaal niet bij mekaar passenquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:54 schreef Dafje33 het volgende:
Neuh, ik zie dat niet echt voor me.
C & H? Nee, dan nog eerder Grissom en Cahterine!
Ik heb echt zin om het weer te zien. Maar ziet er vanuit dat ik weer niet thuis ben vanaaf. haha wat een NON die hard fan ben k toch weerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:18 schreef Dafje33 het volgende:
Jaaaaaaah, lekker CSI kijken!
Enneh, bij past dan Greg?![]()
haha geen idee? nog geen gepaste girlie voorbij gekomenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:08 schreef Dafje33 het volgende:
Sorry, moest natuurlijk: "Enne, bij wie past dan Greg?" zijn![]()
Uhhhhhhhh, Sara en Greg vind ik nog niet zo gek......quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:17 schreef blablasjit het volgende:
haha geen idee? nog geen gepaste girlie voorbij gekomen
ikzelf heb der ook aan gedacht maar ik vind sara niet echt veel bijzonders. .. vooral in seizoen 4 niet. ik vond der in het eerste seizoen beter!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:09 schreef soapie het volgende:
[..]
Uhhhhhhhh, Sara en Greg vind ik nog niet zo gek......
Ik heb ook meer het idee dat ze achter Grissom aan zit, maar die ziet meer in z'n insekten dan in haar....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:21 schreef blablasjit het volgende:
ikzelf heb der ook aan gedacht maar ik vind sara niet echt veel bijzonders. .. vooral in seizoen 4 niet. ik vond der in het eerste seizoen beter!
johquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:55 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik heb ook meer het idee dat ze achter Grissom aan zit, maar die ziet meer in z'n insekten dan in haar....![]()
joepie de poepie. kan je vanaaf alvast een voorproefje op de tv kijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:01 schreef miss_bleu het volgende:ik krijg morgen mijn DVD box van seizoen 1 binnen
Eindelijk compleet
ja iddquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:06 schreef blablasjit het volgende:
[..]
joepie de poepie. kan je vanaaf alvast een voorproefje op de tv kijken
uhuhquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:14 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ja iddop rtl5
ik moet nog een kwartier ofzo geloo fik. maar daarna ga ik ook al hangen. ben een beetje te laat gaan slapen van de weekquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:35 schreef miss_bleu het volgende:
moet nog even werken tot 21.00
en dan lekker in mijn bed hangen en CSI kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |