juist die van seizoen 4??? die zijn nog niet echt uitquote:Op zondag 30 mei 2004 00:57 schreef Fratz het volgende:
en uiteraard zat ik nog op een terrasje toen het begon... gelukkig heb ik de dvd's!
hey wij (ik en Thetallguy) hadden dat ook. Maar na een paar keer was het overquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:39 schreef blablasjit het volgende:
ik heb geen idee... ik heb er nu weer 1 die het niet doet kom net terug uit de winkel
maar het zijn alleenmaar de intro's die vast lopen!
en weer van de 1e en derde disc.. grrr.. maar ze gaan er nu wel over die fout heen met een hapering...
ik heb er nu 1 waarvan er 1tje happert maar zowel me pc als mijn dvd speler lezen over die fout heen. Maar over zien gaan doe ik het niet. Wel stom dat gewoon alles een misburn is en dat het in de winkel blijft liggen :S Zullen toch meer mensen aant ruilen zijn enzo!quote:Op zondag 30 mei 2004 12:58 schreef Mryc het volgende:
[..]
hey wij (ik en Thetallguy) hadden dat ook. Maar na een paar keer was het over![]()
ow okay haha. dan vatte ik het verkeerd op! Waren indd dvd seizoenen 3 en 4 er al... of hmmz toch maar niet dan heb ik geen geld meer hahaaa hmmz... toch liever de dvd'squote:Op zondag 30 mei 2004 11:02 schreef Fratz het volgende:
nou eigenlijk bedoelde ik dan ik dan in ieder geval nog wat dvd's heb om naar te kijken als troost
had ik seizoen 3 en 4 maar alvast op dvd..
Mwah het lijkt of ie het willekeurig doet, soms hapert ie wel soms niet enzoquote:Op zondag 30 mei 2004 15:00 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik heb er nu 1 waarvan er 1tje happert maar zowel me pc als mijn dvd speler lezen over die fout heen. Maar over zien gaan doe ik het niet. Wel stom dat gewoon alles een misburn is en dat het in de winkel blijft liggen :S Zullen toch meer mensen aant ruilen zijn enzo!
Yep, heb um helemaal gezien, speciaal voor naar huis gegaan vanaf een feestje (goed excuus)quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:57 schreef blablasjit het volgende:
waarom is er bijna niemand vanaaf die kijkthet is zo'n goede (lees leuke) aflevering! Tenminste dat is mijn mening!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |