Ik ben dan weg denk ikquote:Op maandag 24 mei 2004 14:28 schreef blablasjit het volgende:
Grissom tegen de vulkaan
De sheriff wordt onder druk gezet om de moordenaar te vinden in de zaak waar hij getuige was. Grissom, Catherine en Nick moeten meer resultaten boeken.
29-05 om 22:00 uur, RTL4
de aflevering van aankomende zaterdag moet je echt zien! Hijs zo cool en zo goed!![]()
ow why? het is zo'n goede en leuke aflevering!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:08 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik ben dan weg denk ik
Feesie in de HMHquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:11 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ow why? het is zo'n goede en leuke aflevering!
Ik had ook een probleem met deel 2. Er stond een film op de eerste CD. Ben ook 2 keer terug geweest naar de winkel.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:14 schreef blablasjit het volgende:
juist, uhm was HMH?
ennuh ik heb alleen deel 2 seizoen 2 nog niet omdat er 2 van de drie dvd's het niet doen grrr... dus ik moet weer ff ruilen!
http://www.frs.nl en dan online bestellen!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:22 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik had ook een probleem met deel 2. Er stond een film op de eerste CD. Ben ook 2 keer terug geweest naar de winkel.
Ik zoek alleen nog seizoen 1 deel 1 maar die is ne4gens meer te vinden
hahaha waarom deed je het eerder niet al zelfquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ben zaterdagavond weg ...
en nu maar hopen dat moeders niet wéér vergeet de video in te stellenIk doe 't morgen zelf wel.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:06 schreef blablasjit het volgende:
[..]
your welcome!
quote:ORDER INFORMATIE
Het ordernummer van je bestelling is:**********
Het totale bedrag van de order is: EURO 36.94
Bij mij was het seizoen 2 deel 2 cd1quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:34 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Hallo CSI fans!
Ik heb ook alle 4 de boxen die tot nu toe uit zijn. En sinds kort beloten ik en mijn vriendje ze gaan te bekijken. Seizoen 1, box1, cd 1 en 2 deden het perfect! Alleen de 3e cd deed het dus gewoon niet, startte niet op.. wij denken daat het een misburn is gewoon.. Maar ik sta gewoon versteld dat zoveel last van hebben!! Aangezien ik de eerste box al vorig jaar gekocht kon ik niet meer terug naar de winkel.. Ik heb toen Indies gemaild, en die zeiden eerst dat het mijn eigen schuld was, maar dat ze voor deze ene keer een nieuwe wou sturen
Joh, maar nu ik zo lees dat niet alleen ik er last van heb! Weten ze eigenlijk wel dat ze 'misburns' maken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |