psiez ! .. Wanneer komt 2e deel van seizoen 3 trouwens uit ?quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:40 schreef Thetallguy het volgende:
Maar CSI komt mooi in delen uit zodat het minder geld in 1x is
geen idee... bij welke aflevering zitten we ergens?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:33 schreef ChatGirl het volgende:
wat is er trouwens de laatste twee afleveringen met Nick aan de hand? eerst komt ie na een half uur ineens in beeld, en gisteravond niet eens?
koel drankje en ventilator.. zo zit ik al enkele dagen achter me pcquote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:06 schreef Dafje33 het volgende:
Ga hem zo bekijken vanaf video, met een koel drankje en de ventilator erbij!![]()
nummer weet ik zo 123 niet, maar ging over een jongetje dat zijn broer heeft vermoord, en een taxirijder die die vermoorde jongen heeft aangereden. daar is hij voor aangevallen door een aantal jongeren en is overleden aan zijn verwondingen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:29 schreef blablasjit het volgende:
[..]
geen idee... bij welke aflevering zitten we ergens?
is die al in nederland te koop dan?quote:Op maandag 26 juli 2004 17:46 schreef Freaky_pauwie het volgende:
JEUJ!
Van t weekend seizoen 3, deeltje 1 aangeschaft!!
hehe in de stad waar ik woon hebben ze er tweequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:51 schreef Kuukske het volgende:
Ja de mediamarkt is inderdaad goedkoper dan de FRS. Alleen balen dat ik helemaal naar Rotterdam moet voor de dichtsbijzijnde Mediamarkt. In Breda hebben we er geen![]()
Verhuis er 1 naar Breda danquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:06 schreef blablasjit het volgende:
[..]
hehe in de stad waar ik woon hebben ze er twee
in Breda komt er binnenkort ook eentjequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verhuis er 1 naar Breda dan![]()
Soms best oneerlijk dat sommige steden er 2 hebben. In Breda is ruimte zat voor zo'n winkelmaarja.. ontopic: CSI seizoen 3 deel 2? wanneer komt die uit??
MM in Breda?! Echt?! Waar en wanneerquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:20 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
in Breda komt er binnenkort ook eentje
denk dat deel 2 pas uit komt als RTL alles herhaald heeft
In het nieuwe gedeelte bij de woonboulevard (IKEA), wanneer, géén idee, zo snel mogelijk, hoop ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:24 schreef Kuukske het volgende:
MM in Breda?! Echt?! Waar en wanneer
Ik dacht ik ga eens CSI kijken want CSI miami was ook wel leuk.. Er was die ene dude, nick somethin', die had bewijs tegen hem vanwege dat vermoorde hoertje/vriendin. Dat bleek niet waar omdat het touw waarmee ze gewurgd was het dna van de pooier was waarmee ze eerder op de avond ruzie had. De bommen zijn gelegd door een jochie dat is de zoon van een gast die niet voor het 2e reclame blok in beeld was. F.P. betekend fair play. Ik vond het echt een enorm zwakke aflevering maar was te lui om te zappen. Was ik nou maar blijven zitten achteraf, dan was er tenminste nog een sexfilmquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 08:55 schreef bloempjuh het volgende:
Ik was gisteren CSI aan het kijken en ineens werd ik wakker in een sexfilm. Volgens mij ben ik in slaap gevallen
Wat gebeurde er na het tweede reclameblok?
Ik werd ook niet wakker van de geweldige sexfilm, maar van de telefoon. Toen ik naar de tv keek was er een weinig boeiende film bezig met ineens een blote mevrouw.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 09:15 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga eens CSI kijken want CSI miami was ook wel leuk.. Er was die ene dude, nick somethin', die had bewijs tegen hem vanwege dat vermoorde hoertje/vriendin. Dat bleek niet waar omdat het touw waarmee ze gewurgd was het dna van de pooier was waarmee ze eerder op de avond ruzie had. De bommen zijn gelegd door een jochie dat is de zoon van een gast die niet voor het 2e reclame blok in beeld was. F.P. betekend fair play. Ik vond het echt een enorm zwakke aflevering maar was te lui om te zappen. Was ik nou maar blijven zitten achteraf, dan was er tenminste nog een sexfilm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |