abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20608487
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 18:08 schreef Clyde_Frog het volgende:

Ook die ene waar Grissom alleen die moordzaak oploste in een dorpje waar hij niet zo gastvrij werd ontvangen, en zijn koffertje werd gestolen. Leuk hoe hij het heeft opgelost.

wijzig: oh ja, dit is een reactie op mijn favo episode
Hoe ging dat ook alweer?

En wie o wie kan mij vertellen welke csi er vrijdag op rtl5 werd uitgezonden. Kheb die gemist
pi_20614061
geen! het is alleen nog op maandag en disndag, sinds een week of 3!
pi_20619719
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 10:17 schreef Sanneke het volgende:
geen! het is alleen nog op maandag en disndag, sinds een week of 3!
Volgens de tvgids (en de online tvgids op rtl.nl) komt het wel deze vrijdag. De episode:
quote:
Seks, leugens en larven
Amerikaanse misdaadserie Met William Petersen als Gil Grissom, Marg Helgenberger als Catherine Willows, Gary Dourdan als Warrick Brown, George Eads als Nick Stokes, Jorja Fox als Sara Sidle.
Grissom en Sara onderzoeken een lichaam dat in de woestijn is gevonden. Warrick en Catherine onderzoeken een kunstroof. Warrick wordt ervan verdacht gegokt te hebben tijdens werktijd.
hooray
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 22:45 schreef Smeich het volgende:

[..]

Hoe ging dat ook alweer?
dat was met die onthoofding, een lichaam was in een verlaten dorpje in het zand gestopt dacht ik. Het hoofd werd naar het lab gestuurd. Grissom ging ernaar toe en werd niet zo vriendelijk ontvangen door de plaatselijke sherrif .
  woensdag 14 juli 2004 @ 21:46:53 #229
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_20627899
Ja, de man was ingegraven met alleen zijn hoofd er boven uit.
En dinsdag's is het CSI:Miami.
Pimp my Daf!
pi_20630788
Maar hoe had hij dat dan ook alweer opgelost? Ik weet t niet meer ...
En vrijdag was er wel een CSI, als ik de Veronica gids mag geloven. Niemand die gezien, ook al was het er een uit S1 dat ik nu pas voor t eerst zie.
pi_20635892
Uhm, hoe werd het opgelost (of bedoel je wie het heeft gedaan en hoe? )

Dat eerste kan ik je niet in details vertellen, dat laatste ook niet trouwens, maar een vrij grove uitleg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Nerd met benen donderdag 15 juli 2004 @ 19:28:38 #232
18073 miss_bleu
pi_20648085
CSI dag voor mij. Lekker alle 4 de DVD boxen in mijn dvd-speler en gaan met die banaan!
pi_20655754
Jij kijkt 34 en een half uur op 1 dag?
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  Nerd met benen vrijdag 16 juli 2004 @ 00:37:32 #234
18073 miss_bleu
pi_20655807
Nee kom tijd te kort
pi_20655912
Als je in een vliegtuig richting het westen vliegt en tegelijk kijkt kom je er wel aan hoor
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  vrijdag 16 juli 2004 @ 16:41:33 #236
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_20667179
Twee sterren uit de hitserie 'CSI: Crime Scene Investigation' zijn ontslagen vanwege contractbreuk. Dit meldt de Amerikaanse zender CBS en het vakblad Variety vrijdag. Het gaat om Jorja Fox en George Eads, die de onderzoekers Sara Sidle en Nick Stokes spelen.

Ze zijn ontslagen omdat ze allebei meer geld wilden als de producenten hen nog in de show wilden houden. De woordvoerder van beide sterren kon woensdag wel bevestigen dat Fox de laan uit is gestuurd, maar kon niets zeggen over het lot van Eads.

Eads kwam echter donderdag niet opdagen op de set voor de eerste opnames van het nieuwe seizoen, meldde Variety. Het is nog onzeker of de makers nieuwe acteurs zoeken om hen te vervangen, of dat er totaal nieuwe karakters bedacht worden. In Nederland is 'CSI: Crime Scene Investigation' een echte kijkcijferhit geworden met gemiddeld anderhalf miljoen kijkers.

bron: www.nieuws.nl
pi_20668188
Nick! Nee! Wat doe je!! Niet Nick uit de serie
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_20668581
AAARGH! Jorja
pi_20668747
Jaa, ik hoorde het vandaag op de radio!
Vet klote man!
Ik wil hunnie!
Geen anderen ofzo!
  vrijdag 16 juli 2004 @ 17:48:09 #240
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_20668993
Sjee, loopt die serie zó goed. En ze zullen echt wel meer geld beuren dan een hongerloontje. Maar ze wilden dus nóg meer.
Vind het erg jammer dat die twee eruit zijn. Zulke mensen zijn niet te vervangen.
Dat zou net zoiets zijn als een van de mensen van de serie Friends vervangen.
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 18:51:01 #241
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_20670383
Precies. Daarom hoop ik ook dat ze stoppen...

Ze moeten gewoon het salaris verhogen..

Bah. :'(
Of toch niet?
pi_20671082
Gewoon andere acteurs aantrekken, daar wen je zo weer aan.
Zonde om de serie daarop te laten afketsen

Zo gaat het in het echte leven ook, tenslotte, collega's komen, collega's gaan
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_20674153
Hoezo echte leven? is acteur-/hollywood-werk niet echt?

Laat ze gaan, en schrijf er eventueel nieuwe rollen voor in de plaats, al valt het te betwijfelen of die (2) nieuwe acteurs/karakters wel worden geaccepteerd (aangezien ze dan toch als vervangers worden gezien). Je kunt ze ook 'gewoon' meer geld geven (hebben Marg en William -Gil en Cath- dat ook niet eerder gedaan?), bezuinig dan maar op CSI Miami / CSI New York. Oudjes gaan voor is hier het motto

Of je kunt ze ook laten gaan er geen nieuwe rollen eraan toevoegen. Hebben Warrick, Greg, Brass, Cath en Grissom meer <lines>
  vrijdag 16 juli 2004 @ 21:46:16 #244
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_20674764
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 21:19 schreef Clyde_Frog het volgende:

Laat ze gaan, en schrijf er eventueel nieuwe rollen voor in de plaats, al valt het te betwijfelen of die (2) nieuwe acteurs/karakters wel worden geaccepteerd (aangezien ze dan toch als vervangers worden gezien). Je kunt ze ook 'gewoon' meer geld geven (hebben Marg en William -Gil en Cath- dat ook niet eerder gedaan?), bezuinig dan maar op CSI Miami / CSI New York. Oudjes gaan voor is hier het motto

Of je kunt ze ook laten gaan er geen nieuwe rollen eraan toevoegen. Hebben Warrick, Greg, Brass, Cath en Grissom meer <lines>
Bijna mee eens!
Nieuwe acteurs erin, en zeker niet deze twee meer gaan betalen! (dan is het eind zoek)
Absoluut niet bezuinigen op CSI:Miami of NY, die hebben net zoveel bestaansrecht.
Pimp my Daf!
  zaterdag 17 juli 2004 @ 05:54:17 #245
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_20681618
Ja ok. Maarrrrrrr.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of toch niet?
pi_20681907
geen Jorja Fox meer in CSI
van George Eads is het niet zo erg
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_20682369
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 09:03 schreef khazad het volgende:
geen Jorja Fox meer in CSI
van George Eads is het niet zo erg
andersom juist!
pi_20682450
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 21:19 schreef Clyde_Frog het volgende:

Ik bedoel in de serie dus , kun je hun vertrek er heel logisch in verwerken, collega's komen en gaan
En je went er snel aan, nieuwe gezichten.
Soms zijn de nieuwe acteurs/karakters ook veel leuker nog dan de oude
Zolang Grisham maar blijft
En die lekkere neger met die blauw/grijze ogen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 17 juli 2004 @ 15:15:38 #249
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_20686279
Grissom is inderdaad erg gezichtsbepalend voor de serie, die kan niet gemist worden.
Maar de rest zou je na een paar afleveringen niet eens meer missen!
Pimp my Daf!
  zaterdag 17 juli 2004 @ 16:43:50 #250
74115 ehpsv
E.H.P.S.V.
pi_20687514
En dan nagaan dat ze al 100.000 dollar per aflevering kregen , maar nee, ze wilde meer. Opzich snap ik het wel van CBS dat ze zijn ontslagen want als zij meer krijgen dan willen de andere acteurs ook weer meer geld zien, maar het is wel jammer als ze weggaan .
You are so god damn stupid it's amazing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')