quote:Op maandag 24 mei 2004 04:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind er overdags ook niet veel aanquote:Op maandag 24 mei 2004 04:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik hoorde hier altijd bij de NB en de mensen van de nacht.
Overdag is er voor mij hier dus weinig te vinden
Yep, net als jijquote:Op maandag 24 mei 2004 04:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Jij zou net als ik gaan slapen en je bent er ook nog steeds.
Grote bek en verder niets dusquote:Op maandag 24 mei 2004 04:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hehe![]()
Ik prop me er gewoon tussenquote:Op maandag 24 mei 2004 04:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik hoorde hier altijd bij de NB en de mensen van de nacht.
Overdag is er voor mij hier dus weinig te vinden
Het was meer een biertje zitten liegenquote:Op maandag 24 mei 2004 04:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
een bietje zitten liegen hier tegen ons
ik pak straks als ik thuis ben (net als normaal) weer 1 of 2 of 3 biertjes
Kan het niet echt vinden danquote:Op maandag 24 mei 2004 04:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind er overdags ook niet veel aan![]()
Ik ga wel zo trouwensquote:Op maandag 24 mei 2004 04:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Yep, net als jij![]()
![]()
Overdags zijn er zoveel active topics, dat jouw bijdrage nauwelijks gelezen wordt, althans, dat gevoel heb ikquote:Op maandag 24 mei 2004 04:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kan het niet echt vinden dan
eigenlijk is het zodra het slowchat is het gezelligstequote:Op maandag 24 mei 2004 04:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik prop me er gewoon tussen(al gaat dat niet altijd goed
) en lul gewoon gezellig mee
![]()
maar 's nachts blijft het gezelligste toch ook wel omdat er dan toch net iets meer mag trouwens
Ik ook hoor, ben quite exhaustedquote:Op maandag 24 mei 2004 04:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ga wel zo trouwens
Sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 24 mei 2004 04:26 schreef DaMook het volgende:
maar 's nachts blijft het gezelligste toch ook wel omdat er dan toch net iets meer mag trouwens
Het is maar een enkel topic waar ik wat in post, 1 in de 14 dagen ofzoquote:Op maandag 24 mei 2004 04:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik prop me er gewoon tussen(al gaat dat niet altijd goed;) ) en lul gewoon gezellig mee
![]()
Of het is pure onzin en gaat het echt nergens overquote:Op maandag 24 mei 2004 04:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Overdags zijn er zoveel active topics, dat jouw bijdrage nauwelijks gelezen wordt, althans, dat gevoel heb ik![]()
met de slowchat overdag niet ?quote:Op maandag 24 mei 2004 04:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan.
Slowchat is relaxed en stukken gezelligerquote:Op maandag 24 mei 2004 04:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
eigenlijk is het zodra het slowchat is het gezelligste![]()
Houd overdfag over het algemeen dig een beetje in de gaten. Vindt ik wel leuk.quote:Op maandag 24 mei 2004 04:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of het is pure onzin en gaat het echt nergens over
Dat heb ik bij KL eigenlijk meer last vanquote:Op maandag 24 mei 2004 04:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of het is pure onzin en gaat het echt nergens over
Night Night PSquote:Op maandag 24 mei 2004 04:31 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ga slapen.
Welterusten voor straks en tot later![]()
Das dan ook KLquote:Op maandag 24 mei 2004 04:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heb ik bij KL eigenlijk meer last van
Weltrusten.quote:Op maandag 24 mei 2004 04:31 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ga slapen.
Welterusten voor straks en tot later![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |