Dat is Brabantsquote:Op maandag 24 mei 2004 03:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het woord enigste bestaat niet ! Je moet 'enige' gaan gebruiken DaMook![]()
Je bent de enigste niet hoor die het gebruiktquote:Op maandag 24 mei 2004 03:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is Brabantsen daar is dat wel een goed woord
Oja die esc was ik vergeten in mijn reactiequote:Op maandag 24 mei 2004 03:11 schreef -SL- het volgende:
[..]
Dan drukken ze toch op escape als ze niet langer willen laden
En bellen er nog veel mensen in dan
Ik ben d'r trots op da'k een Brabander benquote:Op maandag 24 mei 2004 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je bent de enigste niet hoor die het gebruikt
Het leven is goed toch in het Brabantse land?quote:Op maandag 24 mei 2004 03:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben d'r trots op da'k een Brabander ben
quote:Op maandag 24 mei 2004 03:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het leven is goed toch in het Brabantse land?
quote:Op maandag 24 mei 2004 03:25 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is zo goed als nooit in Brabant geweest (behalve dan de Efteling en Autotron)
Nu ff niet !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 24 mei 2004 03:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Luister dat liedje van Guus Meeuwis maar, dat van dat in brabant nog licht brand enzo
Ik typ hier trouwens best beschaafd nederlands al zeg ik het zelfik schijn namelijk nogal plat te praten
Geeft niet joh, goeie postopkrikker toch?quote:Op maandag 24 mei 2004 03:25 schreef Stuart het volgende:
Dubbel
Yep, heb ik ook best wel nodig enzoquote:Op maandag 24 mei 2004 03:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geeft niet joh, goeie postopkrikker toch?
Ik spreek eigenlijk wel accentloos Nederlandsquote:Op maandag 24 mei 2004 03:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu ff niet !!!!!!!!!!!!!!!!
Je hoort hier van mij ook niet dat ik plat zaans spreek
Heb geen zin om profiel te checken maar hoeveel heb je dan?quote:Op maandag 24 mei 2004 03:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Yep, heb ik ook best wel nodig enzo![]()
Jamaar in jou generatiequote:Op maandag 24 mei 2004 03:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu ff niet !!!!!!!!!!!!!!!!
Je hoort hier van mij ook niet dat ik plat zaans spreek
Komt omdat je in Engeland woontquote:Op maandag 24 mei 2004 03:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik spreek eigenlijk wel accentloos Nederlands![]()
Nou de meeste van mijn leeftijd praten echt minder Zaans dan ikquote:Op maandag 24 mei 2004 03:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jamaar in jou generatiewas dat nog normaal zeg maar. Als je bij mijn leeftijd rondkijkt hier, dan praten ze wel "plat" maar niet ZO plat
3432 (gemiddeld 104 per dag)quote:Op maandag 24 mei 2004 03:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heb geen zin om profiel te checken maar hoeveel heb je dan?
Ooit heb ik dat postaantal per dag ook gehadquote:Op maandag 24 mei 2004 03:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
3432 (gemiddeld 104 per dag)![]()
Me moeder is Nederlandse en me vader Britsquote:Op maandag 24 mei 2004 03:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Komt omdat je in Engeland woont
Waar kwamen je ouders eigenlijk vandaan?
Maar in het vorige topic zei je dat ze best wel dicht in de buurt van mij hebben gewoond ofzo, waar was dat dan?quote:Op maandag 24 mei 2004 03:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Me moeder is Nederlandse en me vader Brits![]()
Ik zal ook wel snel zakken hoor. Ik ben nu vrij tot 1 Juni, maar dan moet ik weer werken (4 dagen per week, dinsdag t/m vrijdag)quote:Op maandag 24 mei 2004 03:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ooit heb ik dat postaantal per dag ook gehad
Nu is het 76 per dag en sta ik denk ik 23500+ posts totaal![]()
Mijn ouders hebben ook een huis in Hoofddorp, en daar verblijf ik, als ik naar NL komquote:Op maandag 24 mei 2004 03:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar in het vorige topic zei je dat ze best wel dicht in de buurt van mij hebben gewoond ofzo, waar was dat dan?
Zogauw je weer aan het werk bent zal het idd omlaag vliegenquote:Op maandag 24 mei 2004 03:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal ook wel snel zakken hoor. Ik ben nu vrij tot 1 Juni, maar dan moet ik weer werken (4 dagen per week, dinsdag t/m vrijdag)
Jij: 23792 (gemiddeld 76 per dag)
Hoofddorp is idd niet echt ver hier vandaan, dus misschien toch maar eens langskomen als je in Nederland bentquote:Op maandag 24 mei 2004 03:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook een huis in Hoofddorp, en daar verblijf ik, als ik naar NL kom![]()
Hehe, op KUT zit ik ook al op ruim 100 per dagquote:Op maandag 24 mei 2004 03:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zogauw je weer aan het werk bent zal het idd omlaag vliegen
Eigenlijk best wel erg veel posts, op essel heb ik er bijna 12000 en op KUT ruim 600.
Ik heb echt geen leven merk ik nu
Hoi Megumiquote:Op maandag 24 mei 2004 03:40 schreef Megumi het volgende:
Goedennacht mensen.
Goedennacht mensen.
Lijkt me leukquote:Op maandag 24 mei 2004 03:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoofddorp is idd niet echt ver hier vandaan, dus misschien toch maar eens langskomen als je in Nederland bent
Als je bedenkt dat ik voor half oktober nooit een pc heb aangeraakt doe ik het otch aardig he?quote:Op maandag 24 mei 2004 03:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hehe, op KUT zit ik ook al op ruim 100 per dag(daar heb ik er 1500+)
Ik heb ook geen leven hoor, en ik ben nog maar net begonnen![]()
Mij ook, dus dat moeten we tegen die tijd maar regelenquote:Op maandag 24 mei 2004 03:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me leuk![]()
ik zit nu op 3411 en 8 per dagquote:Op maandag 24 mei 2004 03:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal ook wel snel zakken hoor. Ik ben nu vrij tot 1 Juni, maar dan moet ik weer werken (4 dagen per week, dinsdag t/m vrijdag)
Jij: 23792 (gemiddeld 76 per dag)
Mad, dan post je idd nogal veel zegquote:Op maandag 24 mei 2004 03:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat ik voor half oktober nooit een pc heb aangeraakt doe ik het otch aardig he?
Mijn reg datum is eerder, maar ik heb dit account van SL overgenomen, PS was eerst zijn kloon op Fok! maar die had maar iets van 15 posts op zijn naam en de rest is dus echt van mij.
Goedennacht mensen.
Oh well, maakt niet uit johquote:Op maandag 24 mei 2004 03:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
ik zit nu op 3411 en 8 per dagen dat alleen maar omdat ik het eerste jaar na mijn registratie niet heb gepost
anders had ik nu mischien al wel op 10.000 posts gezeten met waarschijnlijk een gemiddelde van 50 tot 100 per dag
Iets toch maar geschrapt.quote:Op maandag 24 mei 2004 03:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi Megumi
ik dacht dat we jou deze week niet zouden zien
Als je het bij elkaar optel echt wel he?quote:Op maandag 24 mei 2004 03:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mad, dan post je idd nogal veel zeg![]()
Oma's en computersquote:Op maandag 24 mei 2004 03:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat ik voor half oktober nooit een pc heb aangeraakt doe ik het otch aardig he?
Mijn reg datum is eerder, maar ik heb dit account van SL overgenomen, PS was eerst zijn kloon op Fok! maar die had maar iets van 15 posts op zijn naam en de rest is dus echt van mij.
Yep, net zo gek als dat ik ben deze maandquote:Op maandag 24 mei 2004 03:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als je het bij elkaar optel echt wel he?
quote:Op maandag 24 mei 2004 03:47 schreef Jikpunth het volgende:
Goeie 's middags fok!
quote:Op maandag 24 mei 2004 03:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oma's en computerseerst willen ze het niet leren "want dat is te ingewikkeld" en als ze het dan eenmaal kunnen zijn ze er niet meer achteruit te slaan
Hoiquote:Op maandag 24 mei 2004 03:47 schreef Jikpunth het volgende:
Goeie 's middags fok!
Jij maar een maand en ik doe dit al vanaf oktober pracktisch elke dagquote:Op maandag 24 mei 2004 03:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Yep, net zo gek als dat ik ben deze maand![]()
Deel deze ervaring niet. Mijn broer is pas een echte nitwit. Van de week virus nummer zoveel verwijderd. En hij heeft nu ook ADSL.quote:Op maandag 24 mei 2004 03:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oma's en computerseerst willen ze het niet leren "want dat is te ingewikkeld" en als ze het dan eenmaal kunnen zijn ze er niet meer achteruit te slaan
Hehequote:Op maandag 24 mei 2004 03:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Klopt echt helemaal.
Ik heb eerst naast SL mee zitten kijken toen hij hier op Fok zat en toen hij een laptop kocht heb ik die heel snel van hem gekaapt en toen maar besloten een eigen laptop aan te schaffen en zie het resultaat
Huhquote:Op maandag 24 mei 2004 03:51 schreef PrintScreen het volgende:
Rijtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |