Het heerlijke is, als hij er is dan wil ie ook uitgebreid gevoederd en platgeknuffeld worden, maar als je geen tijd hebt zet je m buiten en is ie zo weer verdwenen om door anderen platgeknuffeld te worden. En hij is ook harstikke zindelijk. Godzijdank.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:31 schreef engessa het volgende:
[..]
Katten zijn stoer. Vooral territoriale katten.
Ik leef in 2 werelden.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:33 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Vertel..
Unilaterale moslims in de VS? Die met hand en tand hun standpunten verdedigen? Ik zeg ook maar wat.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
In principe, ja.
Maar de afgelopen tijd zijn er ZOOOO veel stukken hierover verschenen in allerhande media, dat ik geen zin heb om het zoveelste stuk over dit onderwerp te herkauwen. Ik wil een beetje iets origineels brengen, en dat is MOEILIJK, en ik ben lui. Maar dan natuurlijk wel weer te perfectionistisch om doodleuk wel dat zoveelste stuk te schrijven..
Ah, wie niet.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik leef in 2 werelden..
quote:Op maandag 24 mei 2004 01:34 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ah, wie niet..
Ben ik tóch nog nuttig geweest vandaag.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Aan jou heb ik wat..
Ik kan hem niet fulltime op mijn kamer houden, want daar heeft Meneer geen zin in. Hij woont hier al eeuwen op de campus, en heeft een ideaal leventje voor een kat. Een soort communistische gemeenschapskat is het. Iedereen voert hem, en iedereen knuffelt hem plat, en er is altijd wel een woonkamer met een bank waar hij op mag slapen. Hij hoeft dus niet ergens in een huis, omdat ie dat in weze al heeft. Namelijk alle 75 huizen die er hier zijn.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:32 schreef PrivateRyan het volgende:
Lief katje.. Maar je kunt (en mag) hem niet full-time op je kamer houden, neem ik aan? Een asiel is geen optie? Of loopt het beestje al jaren op straat?
De kat die in dit huis rondzwerft zorgt voor een beetje spanning. Hij heeft nu mij en mijn hele familie geaccepteerd maar zodra er vreemden binnen komen.. damn, das niet fijn. Hij doet niks tot het moment dat hij/zij hem gaat aaien. Dan vloeit er bloed. En das stoer. Vooral op verjaardagsfeestjes. Van de 30 man heeft ie er 13 te pakken gehad. Toen moest ie naar buiten.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het heerlijke is, als hij er is dan wil ie ook uitgebreid gevoederd en platgeknuffeld worden, maar als je geen tijd hebt zet je m buiten en is ie zo weer verdwenen om door anderen platgeknuffeld te worden. En hij is ook harstikke zindelijk. Godzijdank.. Wakker worden gemaakt door Bruce's lieve zachte mauwtjes omdat ie naar buiten wil om te zeiken.
.
quote:Op maandag 24 mei 2004 01:33 schreef AudreyHepburn het volgende:. Wakker worden gemaakt door Bruce's lieve zachte mauwtjes omdat ie naar buiten wil om te zeiken.
.
Nâh. Been there, done that. Ik moet gewoon even doorgisten, en me veel ergeren aan Frontpagedingen, en dan poep ik wel iets uit.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:34 schreef engessa het volgende:
[..]
Unilaterale moslims in de VS? Die met hand en tand hun standpunten verdedigen? Ik zeg ook maar wat.
Ah, er ís geen probleem dus.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik kan hem niet fulltime op mijn kamer houden, want daar heeft Meneer geen zin in. Hij woont hier al eeuwen op de campus, en heeft een ideaal leventje voor een kat. Een soort communistische gemeenschapskat is het. Iedereen voert hem, en iedereen knuffelt hem plat, en er is altijd wel een woonkamer met een bank waar hij op mag slapen. Hij hoeft dus niet ergens in een huis, omdat ie dat in weze al heeft. Namelijk alle 75 huizen die er hier zijn.
Trusten !quote:Op maandag 24 mei 2004 01:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]!
!. Dan heb je echt mazzel gehad.
.
Maar goed slapen dus. Succes met wat iedereen ook maar gaat doen.
Tjoo.
Dan gaat ie hier de buurt in om vertroeteld te worden. Veel jonge buitenspelende kinderen die m dan meeslepen naar huis, plus, woningen met tuinen. Dus, dat zit wel snor met Bruce.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:36 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ah, er ís geen probleem dus..
Klinkt als een heerlijk leventje. Op vakanties na, dan.
Dankje, PR.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:37 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik ga ook.
Succes AH.
Heksen ?quote:Op maandag 24 mei 2004 01:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Au3, ging het de vorige keer nou over heksen?.
De vorige keer dat je tot laat bezig was met iets..quote:Op maandag 24 mei 2004 01:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Heksen ?
De vorige keer wat ?.
Was het niet de Duitse unificatie onder Bismarck ? Of WO I ?quote:Op maandag 24 mei 2004 01:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De vorige keer dat je tot laat bezig was met iets..
Maar ik vergiste mij zoals gewoonlijk.. Dat was namelijk met iemand anders...
Ik vond het al zo'n raar onderwerp vergeleken met wat je nu aan het doen bent..
Ik geloof dat eerste.. Maar goed..quote:Op maandag 24 mei 2004 01:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Was het niet de Duitse unificatie onder Bismarck ? Of WO I ?
Lul.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik geloof dat eerste.. Maar goed..
Echt betrouwbaar is mijn bron ook niet op dit moment..
Anyhow, ik ga ook slapen.
Morgen werken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |