*zich niet aangesproken voelt want hetero isquote:Op maandag 24 mei 2004 00:12 schreef Ang3l het volgende:
Maargoed, jullie katten nog maar ff lekker verder... al is dit het topic NA de b-fights dus officieel mag 't niet meer..... ik ga iig slapen. Het was me een waar genoegen deel te nemen aan de lekkere relnichetrige dramaqueen herrie van vanaaf!
Trusten!quote:Op maandag 24 mei 2004 00:12 schreef Ang3l het volgende:
Maargoed, jullie katten nog maar ff lekker verder... al is dit het topic NA de b-fights dus officieel mag 't niet meer..... ik ga iig slapen. Het was me een waar genoegen deel te nemen aan de lekkere relnichetrige dramaqueen herrie van vanaaf!
Kheb geen idee waar je t over hebtquote:Op maandag 24 mei 2004 00:12 schreef Ang3l het volgende:
jammer, doe gemeen doe gemeen, ik wil Boris in de OPquote:Op maandag 24 mei 2004 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
*lief doe*
*H aan Blubje geef*
H
Ik vind het nu al een liev topicquote:Op maandag 24 mei 2004 00:17 schreef blublub het volgende:
[..]
jammer, doe gemeen doe gemeen, ik wil Boris in de OP![]()
jah hequote:Op maandag 24 mei 2004 00:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind het nu al een liev topic
quote:Op maandag 24 mei 2004 00:19 schreef blublub het volgende:
[..]
jah he
maar vertel eens, zijn er al vorderingen met dinges?
quote:Op maandag 24 mei 2004 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
Ow ja, ik ben euhm..eh..even afwezig
* nog even snel noteer * ...quote:Op maandag 24 mei 2004 00:20 schreef blublub het volgende:
[..]
[..]
Als het vroeg is en je slaapt nog half of je hebt de avond ervoor te veel gezopen of je hebt een hippe kewle scheergel in een tube ofzo, dan kan je je vergissen.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alsof je niet metéén het verschil tussen een bus scheerschuim en douchegel zou zien....
ik ga niet vragen wat jij zonet allemaal hebt uitgespookt...!quote:Op maandag 24 mei 2004 01:57 schreef beaverhausen het volgende:
hihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |