VMBO heb ikquote:Op maandag 24 mei 2004 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een administratieve school ? MHO soms, omdat je in een winkel wilt werken ? Wat voor functie denk je dan aan ? Bedrijfsleider, ass. bedrijfsleider, verkoper ?
Wat voor winkel, of maakt je dat niet zo gek veel uit ? Is het zo lastig tegenwoordig dan, om een baantje te krijgen bij een winkel joh ? Zoek je al lang ?quote:Op maandag 24 mei 2004 00:40 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
VMBO heb ikVerkoper dan wel te verstaan
![]()
Maakt mij echt niet uit waar ik werk. Als het maar goed verdiend en een leuk werksfeertje heeft,quote:Op maandag 24 mei 2004 00:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor winkel, of maakt je dat niet zo gek veel uit ? Is het zo lastig tegenwoordig dan, om een baantje te krijgen bij een winkel joh ? Zoek je al lang ?
Hmmmmz, niet om lullig te doen hoor, maar volgens mij betaald werken in een winkel nooit echt goedquote:Op maandag 24 mei 2004 00:45 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Maakt mij echt niet uit waar ik werk. Als het maar goed verdiend en een leuk werksfeertje heeft,
Ik ben al 11 weken op zoek....Heb daarvoor 1,5 jaar bij Albert Heijn gewerkt
Nee ben niet zelf weggegaan. Ik kreeg geen contractverlening omdat ze personelen moesten ontslaan.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmmz, niet om lullig te doen hoor, maar volgens mij betaald werken in een winkel nooit echt goed
Ben je zelf opgestapt bij AH ?
Best lang al zeg, 11 weken. Lijkt me wel kut, als het zo moeilijk is om een baan te krijgen !
Schiet lekker op zegquote:Op maandag 24 mei 2004 00:51 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Nee ben niet zelf weggegaan. Ik kreeg geen contractverlening omdat ze personelen moesten ontslaan.![]()
Ja ok. Maar na 11 weken gaat het echt vervelen hoor. Dat kan ik je vast vertellen...quote:Op maandag 24 mei 2004 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Schiet lekker op zeg![]()
Oh well, je hebt natuurlijk nu wel veel vrije tijd
Over een paar weken zul je wel weer een baan hebben, en dan zul je met heimwee terugdenken aan nu, dat je elke dag kon uitslapen![]()
Das wel flex. Kom is gezellig even langs voor een biertje. Kan echt geen kwaadquote:Ik ben vrij tot 1 Juni, maar dan moet ik weer werken. Maar ik heb wel mazzel hoor, want ik werk maar 4 dagen per week (dinsdag t/m vrijdag). Ik wil geen 5 dagen werken, omdat ik vaak een lang weekend naar NL kom![]()
Hoi Nikkyquote:Op maandag 24 mei 2004 00:58 schreef nikky het volgende:
o dus hier gebeurd het?
hoi stuartquote:Op maandag 24 mei 2004 00:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Nikky![]()
We zijn maar met zijn 2enquote:Op maandag 24 mei 2004 01:00 schreef nikky het volgende:
[..]
hoi stuart![]()
en de rest
Die grachten-meet klinkt btw wel coolquote:Op maandag 24 mei 2004 01:00 schreef nikky het volgende:
[..]
hoi stuart![]()
en de rest
Oi, we wáren toevallig slechts met ze 2je !quote:Op maandag 24 mei 2004 01:00 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
We zijn maar met zijn 2enDus je bedoelt mij
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2004 01:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oi, we wáren toevallig slechts met ze 2je !![]()
Yup, maar staat niet aanquote:Op maandag 24 mei 2004 01:02 schreef BMWM3 het volgende:
[..]Hey Stu. Heb je MSN?
![]()
Als je wil, voeg me dan tussenquote:Op maandag 24 mei 2004 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Yup, maar staat niet aan![]()
jij ook natuurlijkquote:Op maandag 24 mei 2004 01:00 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
We zijn maar met zijn 2enDus je bedoelt mij
![]()
Hmmmmz, dat geloof ik wel hoor ! Joh, je vind heus wel weer snel een baan hoor, not to worryquote:Op maandag 24 mei 2004 00:58 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ja ok. Maar na 11 weken gaat het echt vervelen hoor. Dat kan ik je vast vertellen...
[..]
Das wel flex. Kom is gezellig even langs voor een biertje. Kan echt geen kwaad![]()
* kijkt verlegen *quote:Op maandag 24 mei 2004 01:04 schreef nikky het volgende:
[..]
jij ook natuurlijk
Niet, je keek nie verlegen, je keek cheeky ! Dit is verlegen:quote:Op maandag 24 mei 2004 01:05 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
* kijkt verlegen *
Gaat lekker met jequote:Aantal posts: 3367 (gemiddeld 102 per dag)
Hmmmmz, komt nog wel ! Ik vind het nml. zó annoying als ik constant word aangeklikt, daarom staat ie maar weinig aanquote:Op maandag 24 mei 2004 01:04 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Als je wil, voeg me dan tussen(staat in prof)
Nikky, hoe gaat het met jou nu?
Ja, ik post niet zoveelquote:Op maandag 24 mei 2004 01:06 schreef BMWM3 het volgende:
Hey Stuart.
* kijkt in Stuarts profeil page *
[..]
Gaat lekker met je![]()
Dan vindt ik het nog knapquote:Op maandag 24 mei 2004 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik post niet zoveel, zit nml. ook nog op een ander forum
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |