Had ik gisteren ook, nix mis mee hoor, iedereen mag mee doenquote:Op maandag 24 mei 2004 00:12 schreef HyperViper het volgende:
dude je eige slowchat reeks starten is not done
Nope, want daar is niet iedereen welkom ! Besides, een Mod heeft de eerste reeks hiervan geopendquote:Op maandag 24 mei 2004 00:15 schreef HyperViper het volgende:
[@@@] #25 The son of brak er is al een slowchat forumdaar kan ook iedereen mee doen, dus dan ga je daar verder.
quote:Op maandag 24 mei 2004 00:15 schreef Shaolin_p het volgende:
good luck with it
Hmmmmz, oh well, nevermind ! Hoe is het ? Vandaag nog iets bijzonders gedaan ?quote:Op maandag 24 mei 2004 00:26 schreef BMWM3 het volgende:
Ben ik weer...
De mijne 2e deel werd gesloten
Gereden met de BMW's hèquote:Op maandag 24 mei 2004 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmmz, oh well, nevermind ! Hoe is het ? Vandaag nog iets bijzonders gedaan ?
Oh ja, natuurlijk, je bent naar Friesland geweest toch ? Maar hoelang duurde dat dan ? Ik bedoel, je ging toch al 's morgensvroeg weg ? Heb je alleen maar de hele dag rondgereden in een auto ?quote:Op maandag 24 mei 2004 00:28 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Gereden met de BMW's hè
Ik kan een Topic niet renamen als userquote:Op maandag 24 mei 2004 00:28 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Gereden met de BMW's hè
Misschien is het mooier om de eerste topic in je op (stuart / autodude) te verwijderen, en de 1e echte topic (dus Stuart's Nachtelijke SC) te renamen naar 01.
Neh, I can't be askedquote:Op maandag 24 mei 2004 00:33 schreef BMWM3 het volgende:
[ url = Stu's Nachtelijke Slowchat ! 01 [ /url ] Dan zonder spaties. en haal de bovenste weg
Ik ben werkloos. En heb geen school. Ben wekzoekende. Dus nietsquote:Op maandag 24 mei 2004 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neh, I can't be asked![]()
Anyway, wat doe je morgen ? Werken ? School ? Nix ?
Waar ging je in jezusnaam 230 ? Ik krijg GVD al een bekeuring in NL als ik 140 rijdquote:Op maandag 24 mei 2004 00:34 schreef BMWM3 het volgende:
Het was gaaf. met 230 over de snelweg (als het kan)Duurde 1,5 á 2 uur om in Friesland aan te komen
Wat voor school heb je gedaan dan ? Hoe oud ben je eigenlijk, en wat voor werk zou je willen doen ? Damn, wat een berg vragen weerquote:Op maandag 24 mei 2004 00:35 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik ben werkloos. En heb geen school. Ben wekzoekende. Dus niets![]()
Tja, gewoon zo'n detectortje op je auto en vlammen maar. Ik weet niet precies hoe lang we er over deden. Maar ging snel zatquote:Op maandag 24 mei 2004 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar ging je in jezusnaam 230 ? Ik krijg GVD al een bekeuring in NL als ik 140 rijd![]()
Als het 2 uur duurde naar Friesland, is dat toch niet echt snel![]()
Ik heb een administratieve school gevolgd en met een diploma afgesloten. Ik zoek nu een full-time baan bij een winkel/bedrijf. Ik ben 20 jaarquote:Op maandag 24 mei 2004 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor school heb je gedaan dan ? Hoe oud ben je eigenlijk, en wat voor werk zou je willen doen ? Damn, wat een berg vragen weer![]()
Wel cool om zó snel door NL te rijden hoorquote:Op maandag 24 mei 2004 00:36 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Tja, gewoon zo'n detectortje op je auto en vlammen maar. Ik weet niet precies hoe lang we er over deden. Maar ging snel zat
Een administratieve school ? MHO soms, omdat je in een winkel wilt werken ? Wat voor functie denk je dan aan ? Bedrijfsleider, ass. bedrijfsleider, verkoper ?quote:Op maandag 24 mei 2004 00:37 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik heb een administratieve school gevolgd en met een diploma afgesloten. Ik zoek nu een full-time baan bij een winkel/bedrijf. Ik ben 20 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |