Oh ik hoor van iedereen dat dat even een prikje is en verder niks aan! Nou maak me maar bang...quote:Op zondag 23 mei 2004 22:55 schreef Luvinsio het volgende:
uhm een verdoving in je tandvlees kan anders behoorlijk zeer doen!
gaan moet je tochquote:Op zondag 23 mei 2004 22:57 schreef fille_fatale het volgende:
[..]
Oh ik hoor van iedereen dat dat even een prikje is en verder niks aan! Nou maak me maar bang...![]()
Je zult moeten kiezenquote:Op zondag 23 mei 2004 23:06 schreef Frasier het volgende:
Bij mij is er ook een stuk van me kies af. Loop er ook al een half jaar mee
Die kies was toch al meer dood dan levend.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:09 schreef Flying het volgende:
[..]
Je zult moeten kiezen
Kapotte kies of tandarts![]()
hoe maak je je gebit kapot...quote:Op zondag 23 mei 2004 23:06 schreef Frasier het volgende:
Bij mij is er ook een stuk van me kies af. Loop er ook al een half jaar mee
Hangt helemaal van de tandarts af die prikt. Ik ben ee keer geprikt door de kaakchirurg, dat deed ongelooflijk veel pijn, echt niet normaal.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:57 schreef fille_fatale het volgende:
[..]
Oh ik hoor van iedereen dat dat even een prikje is en verder niks aan! Nou maak me maar bang...![]()
Neequote:Op zondag 23 mei 2004 23:11 schreef Deepfreeze het volgende:
Als je nu met heel koud water over die kies gaat doet het dan ook pijn?
ach bij mij was er niks aan te zien de 1e keer, en meestal gaat het wel goed zonder ontstekingen enzo.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:20 schreef fille_fatale het volgende:
Bedankt...
klopt!! maar het komt allemaal vastwel in orde..quote:Op zondag 23 mei 2004 23:24 schreef fille_fatale het volgende:
Dank jullie wel voor alle succes wensen... morgen kom ik vast ook van die tandarts vandaan met een big smile op mijn gezicht omdat ik me zo onnodig druk heb gemaakt. Maarja van tevoren is het toh altijd een beetje eng. Ik denk altijd maar: een mens lijdt dikwijls 't meest om het lijden dat hij vreest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |