quote:
Op maandag 24 mei 2004 20:05 schreef Riann het volgende:
wil iemand samenvatting maken
Lizzy betrapte Joost met Nico tijdens een vrijpartijtje in de woning boven de Engel.
Ze is weggelopen en een beetje gaan sippen in het park.
Tara heeft te weinig aandacht voor Carlo, althans volgens JP.
JP heeft daarom Kim Blommers gebeld die vervolgens naar het ziekenhuis snelde om Carlo op te vrolijken.
Ze was wel schattig eigenlijk. Carlo was nogal blij om haar te zien.
Hij twijfelt over vanalles, hij vindt het vooral vervelend dat iedereen hem hersenloos vindt, inclusief Tara. Freefighting geeft hem zelfvertrouwen, het is het eerste waar hij eindelijk eens iets in preseteert, maar echt leuk vindt hij het toch ook niet om klappen te krijgen. Hij verandert steeds van mening of hij er wel of niet mee wil doorgaan.
Bram loopt de zakelijke manager uit te hangen en te pronken met zijn nieuwe werknemer Julia de Goyder, Ellen irriteert zich flink aan de wijze waarop hij met Jaap de Vries omgaat. Jaap de Vries loopt een beetje verlopen rond in zijn nadagen in het ziekenhuis en hij laat Bram openlijk weten dat hij hem een zak van een vent vindt.
Ellen vindt dat eigenlijk ook, niet alleen vanwege zijn egoistische en harde houding ten opzichte van Jaap de Vries, maar vooral ook omdat hij alleen met zichzelf en zijn werk bezig is. Doris en Ellen worden volledig aan hun lot overgelaten. Ellen begint er behoorlijk genoeg van te krijgen. Ze scheldt Bram even flink uit en daarna belooft hij dat ze samen een weekendje weg zullen gaan. Even weg van alles.
Lizzy komt s'avonds terug naar de Engel en vertelt Joost dat ze hem met Nico betrapt heeft. Joost raakt lichtelijk in paniek maar het is wel duidelijk dat hij nogal in de war is en niet goed weet wat hij nu eigenlijk wil. Lizzy weet dat wel, ze hoeft Joost niet meer en ze vertrekt.
Tara is getuige van dit gesprek en geeft Lizzy nog een flinke trap na door te melden dat het echt reuze sneu is dat zoiets die rechtgeschapen Lizzy nou toch moet overkomen.
De cliff was weer niks, Kim Blommers ging weg & Carlo had een hele brede smile op zijn gezicht....
En Liesje had een paperjam
![]()
quote:
ik heb alleen het begin gezien en toen ben ik naar beneden geweest om iets belangerijks te zeggen tegen mijn moeder
we willen wel weten wat voor belangrijkers er was natuurlijk....