abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19376050
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:01 schreef Yskonijn het volgende:
Evening ya'll!!

Gimme a T!

i'm feeling lucky tonight
waarom heb je die borstjes weggehaald in je plaatje?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_19376090
Is dit al de vraag???

Antwoord:Omdat ik de illusie niet waar kon maken....
pi_19376239
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:04 schreef Yskonijn het volgende:
Is dit al de vraag???

Antwoord:Omdat ik de illusie niet waar kon maken....
dat was de vraag
je kan er wat aan laten doen natuurlijk als je het toch waar wil maken

doe mij ook maar T ofzo.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_19376279
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:08 schreef Caesu het volgende:

[..]

dat was de vraag
je kan er wat aan laten doen natuurlijk als je het toch waar wil maken

doe mij ook maar T ofzo.
Welke fok!ker komt je echt je neus uit?
pi_19376527
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:09 schreef Yskonijn het volgende:

[..]

beetje flauw maar geen enkele
  maandag 24 mei 2004 @ 22:17:57 #256
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_19376585
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:09 schreef Yskonijn het volgende:

[..]

Ik wil ook een T, mag dezelfde vraag zijn
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_19376710
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:17 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Ik wil ook een T, mag dezelfde vraag zijn
Welke fok!ker vind jij om te kotsen?
  maandag 24 mei 2004 @ 22:25:56 #258
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_19376890
Caesu, want ik vind hem een vies gluiperig mannetje, die niets anders doet dan op vunzige dingen speculeren en reageren, een normaal woord heb ik van hem nog niet gezien in de fora, het draait er bij hem altijd op uit dat ie foto's en tieten wil zien. En hij heeft een kop van een pedofiel, hahahahaha
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_19376952
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:25 schreef MrObjective het volgende:
Caesu, want ik vind hem een vies gluiperig mannetje, die niets anders doet dan op vunzige dingen speculeren en reageren, een normaal woord heb ik van hem nog niet gezien in de fora, het draait er bij hem altijd op uit dat ie foto's en tieten wil zien. En hij heeft een kop van een pedofiel, hahahahaha
Dit was het wachten wel waard ja........

uiteindelijk was het nog een grap ook

Ok!geef mij dan nog maar een T!
pi_19376973
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:25 schreef MrObjective het volgende:
even terugkomend op die T van zonet:
opeens komt er toch iemand mijn neus uit
pi_19377024
Anders nemen jullie met zn tweeen ff lekker een kamer ofzo!

pi_19377154
Mijn T staat in de koelkast???

aub niet naast het bier
pi_19377157
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:29 schreef Yskonijn het volgende:
Anders nemen jullie met zn tweeen ff lekker een kamer ofzo!

is dat een dare?

en dat is je T trouwens
  maandag 24 mei 2004 @ 22:33:51 #264
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_19377193
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:27 schreef Yskonijn het volgende:

[..]

Ok!geef mij dan nog maar een T!
Als jij over straat loopt en naar de mensen kijkt, waar kijk je dan het eerst naar?

Edit: was verkeerde vraagstelling...
pi_19377310
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:33 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Als jij over straat loopt en naar de mensen kijkt, waar denk je dan aan?
Das wel een leuke!

Euhm wat denk ik dan..........uhmmm..........Ik kijk altijd naar de uitdrukking op hun gezicht.
Om te zien of ze enigzins geluk uitstralen.Is dat raar?
  maandag 24 mei 2004 @ 22:39:23 #266
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_19377410
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:37 schreef Yskonijn het volgende:

[..]

Das wel een leuke!

Euhm wat denk ik dan..........uhmmm..........Ik kijk altijd naar de uitdrukking op hun gezicht.
Om te zien of ze enigzins geluk uitstralen.Is dat raar?
Vind ik niet raar daar kijk ik ook altijd naar, naar de uitdrukking op iemand zijn/haar gezicht en probeer me in te denken wat in die koppies omgaat.

Kan heel amusant zijn om daarover te discussieren met vrienden op een terasje en dan het lef hebben het die persoon ook werkelijk te vragen
pi_19377496
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:39 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Vind ik niet raar daar kijk ik ook altijd naar, naar de uitdrukking op iemand zijn/haar gezicht en probeer me in te denken wat in die koppies omgaat.

Kan heel amusant zijn om daarover te discussieren met vrienden op een terasje en dan het lef hebben het die persoon ook werkelijk te vragen
Hahaha!zou een leuke dare zijn!

Doe mij er maar een,maar ik ga niets tekenen en ik heb geen beschikking over een digi!

Knock urselves out!
  maandag 24 mei 2004 @ 22:44:32 #268
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_19377619
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:41 schreef Yskonijn het volgende:

[..]

Hahaha!zou een leuke dare zijn!

Doe mij er maar een,maar ik ga niets tekenen en ik heb geen beschikking over een digi!

Knock urselves out!
Loop naar de buurman en zeg hem dat ie een schone onderbroek aan moet doen, want je ruikt hem in je eigen huis, en post hier zijn reactie
pi_19377715
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:44 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Loop naar de buurman en zeg hem dat ie een schone onderbroek aan moet doen, want je ruikt hem in je eigen huis, en post hier zijn reactie
Hahha ten eerste heb ik enkel een buurvrouw en ze is niet thuis....

Kan ik niets in een forum doen ofzo.....?
  maandag 24 mei 2004 @ 22:51:23 #270
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_19377865
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:47 schreef Yskonijn het volgende:

[..]

Hahha ten eerste heb ik enkel een buurvrouw en ze is niet thuis....

Kan ik niets in een forum doen ofzo.....?
Dat vind ik zo afgezaagd, er zijn er al zoveel van die Dares, om een nieuw topic te openen, vind ik niet origineel meer.

Plak een briefje op de deur van de buurvrouw haar deur en zet erop "ik heb net bij u ingebroken en u heeft heerlijke koffie" (en dan een paperclip in het slot stoppen)
Jammer dat je geen digicam hebt om dan de reactie vast te leggen.
pi_19378062
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:51 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Dat vind ik zo afgezaagd, er zijn er al zoveel van die Dares, om een nieuw topic te openen, vind ik niet origineel meer.

Plak een briefje op de deur van de buurvrouw haar deur en zet erop "ik heb net bij u ingebroken en u heeft heerlijke koffie" (en dan een paperclip in het slot stoppen)
Jammer dat je geen digicam hebt om dan de reactie vast te leggen.
Hahaha!ik vind hem leuk,maar je hebt er zo weinig aan........

Bij wijze van kan ik natuurlijk gewoon de boel bij elkaar verzinnen
pi_19378165
zing het duitse volkslied en gooi het mp3-tje online.
  maandag 24 mei 2004 @ 22:59:23 #273
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_19378194
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:56 schreef Yskonijn het volgende:

[..]

Hahaha!ik vind hem leuk,maar je hebt er zo weinig aan........

Bij wijze van kan ik natuurlijk gewoon de boel bij elkaar verzinnen
Als jij persé iets op het forum wil, dan zou ik zeggen:
Open een topic .... Ik peuter graag in mijn neus en eet de inhoud lekker op.... Met daarin als tekst dat je helemaal gek bent op je eigen snot.....

Hahahahaha
pi_19378352
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:58 schreef Caesu het volgende:
zing het duitse volkslied en gooi het mp3-tje online.
Heb ook geen microfoon!

ben gewoon heel armoedig ingesteld
pi_19378392
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:59 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Als jij persé iets op het forum wil, dan zou ik zeggen:
Open een topic .... Ik peuter graag in mijn neus en eet de inhoud lekker op.... Met daarin als tekst dat je helemaal gek bent op je eigen snot.....

Hahahahaha
Wil niet perse iets op het forum,alleen de dare lijkt me leuker als jullie er ook van kunnen genieten

ik denk eik altijd alleen maar aan anderen!haha!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')