Ook te koop bij bodyshop en toko. Ik blijf bij epileren duurt wel even maar ik heb in ieder geval geen last van stoppeltjes.quote:Op maandag 19 juli 2004 21:48 schreef Lorax het volgende:
Solitarias' tip verwijst naar een product dat je volgens de volgende website zelf heel makkelijk kunt maken:
http://www.pioneerthinking.com/bodysugaring.html
De meeste mensen zullen alle benodigde 'chemicaliėn' (suiker, citroen melasse bijv.) gewoon al in de keuken hebben.
Ik heb er zelf geen ervaring mee trouwens.
(Ik vroeg me bij het lezen af wat cornstarch is, is dus gewoon maiszetmeel) ==edit== oftewel maizena==edit==
Ik doe het ook, er zitten echt hele vieze lange haren op m'n dikke teen....quote:Op zondag 1 augustus 2004 09:02 schreef Bioslock het volgende:
Tenen scheren.. Hoe ver kun je gaan?
Gek dat jij dat zo goed vindt werken. Die Kruidvat zooi werkt bij mij namelijk helemaal niet. Ik heb het er uit pure frustratie een keer 20 minuten op laten zitten en er gebeurde niets. Er kwam geen haar af en m'n vel raakte niet geirriteerd, het brandde totaal niet of zo. Vaag spul.quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:23 schreef Goddesz het volgende:
Ik moet m'n hele benen scheren ook bovenbenen anders word ik gek. Vind het gewoon lelijk als dat haar er dan nog wel zit en op je scheen/kuitbenen niet.
Maargoed dat is iets van mezelf.
Ik scheer het gewoon met scheermesje van Gillette (venus). Scheert perfect, zelfs met douchegel. Als ik zin / tijd heb, dan doe ik het met ontharingscreme van kruidvat, maakt je benen ontzettend glad! En het ruikt ook nog 's lekker. (is een oranje/roze busje met een witte dop).
Had dat in het begin nooit gedaan, dus spoot ik de hele bus leeg op m'n benen zodat het er 8 minuten in kon trekken, maar na 3 minuten begon het ontzettend te branden, dus heb ik het eraf gespoeld..(weg bus). Nu smeer ik het gewoon in, eerst op m'n hand de mousse en daarna verdelen op m'n benen.. scheermesje erover en klaar.
Zijn er ook mensen die armen enzo scheren en zelfs gezicht? Heb namelijk een meisje bij mij in de klas die dat doet! Die wil nergens haar zien. Maar die moet iedere dag overnieuw scheren omdat de haartjes nu donker zijn geworden.
Een klein beetje, het is in ieder geval geen jungle.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:57 schreef Dirkh het volgende:
Over hoeveel haar heb je het?
Een paar, of redelijk veel?
Hey serieus, de eerste keer moet je echt niet zelf doen hoor. Dat moet je laten doen. Het is iets duurde maar je kunt je goed branden aan die rotzooi of je huid op halen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:00 schreef Logitik het volgende:
[..]
Een klein beetje, het is in ieder geval geen jungle.
Ik wil dat gaan doen ivm met de zomer/zwemmen. Ik vind het persoonlijk iets mooier als het gewoon glad is.
Ik ga nu ff naar de Kruidvat, en koop van dat spul. (geen flauw idee hoe het allemaal werkt, maar we zien wel)
Ik hou jullie wel op de hoogte
quote:het doet gewoon godsgruwelijk veel pijn...
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden, maar voor die 3 dagen zomer die we in nederland hebben zou ik het niet doen hehehe...quote:en deed zeg maar wel tering pijn ..
De eerste paar dagen kan je het zwemmen dan ook vergeten, je had het beter laten zitten (of laten doen)quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:44 schreef Logitik het volgende:
AAAAUWW ! Jezus ! Ik ben nu bezig met harsen, wat een PIJN zeg !
Op sommige stukjes is het gewoon gaan bloeden.. waar ben ik aan begonnenNu moet ik het wel afmaken, anders ziet het er niet uit..
wat een pijn zeg !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |